Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
FORD A 1930 restauravimas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
rcepa
- moderatorius

- Pranešimai: 1968
- Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
- Miestas: Vilnius
Re: FORD A 1930 restauravimas
Dėkui.Deja, man reikalingas šiek tiek platesnis. Gal yra specializuota parduotuvė ar tik čia Ford A komplektacijai?
Perku viską kas su karine technika 1940 -1945 m. ,,made in usa,, ....
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Visas naujas dalis siunčiausi iš specializuotos parduotuvės, jie specelizuojasi būtent fordo dalimisrcepa rašė:Dėkui.Deja, man reikalingas šiek tiek platesnis. Gal yra specializuota parduotuvė ar tik čia Ford A komplektacijai?
-
tadas1991
- moderatorius

- Pranešimai: 2068
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: FORD A 1930 restauravimas
Kaip su tuo smagračio guoliu? Kai man kartą reikėjo colinių matmenų, tai Kaune negavau. Sakė, kad teoriškai įmanoma užsakyti, bet žymiai paprasčiau ir greičiau gavosi pasikeisti visą mazgą nauju.
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Atvirai pasakius senojo guolio net nematavau. Pasiėmiau aš jį, ir tiesiu taikymu į Narviją (prekyba guoliais), tai be jokių problemų gavau.tadas1991 rašė:Kaip su tuo smagračio guoliu? Kai man kartą reikėjo colinių matmenų, tai Kaune negavau. Sakė, kad teoriškai įmanoma užsakyti, bet žymiai paprasčiau ir greičiau gavosi pasikeisti visą mazgą nauju.
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Sveiki. Po pertraukėlės toliau kimbame į pradėtus darbelius
Dėl "modernios" sėdynės - atsakymas: po kapitalinio variklio remonto norėjau neužvedus, be žvakių,be apkrovos pratamyti ant pavaros, tam kad šaltuoju būdu apsidirbtų naujosios variklio dalys. O sėdynė tam, kad "pirmasis" vairuotojas galėtų sėdėti ne ant pliko rėmo, o patogiai įsitaisęs joje, patikimai laikytų vairą, ir esant reikalui lengvai pasiekti pedalus. Taip pratampėme apie tris kilometrus.
Parsivežus kėbulą po dažymo, vidinius skardų sujungimus padengiau kėbulo vidui skirtu vašku.
Dėl "modernios" sėdynės - atsakymas: po kapitalinio variklio remonto norėjau neužvedus, be žvakių,be apkrovos pratamyti ant pavaros, tam kad šaltuoju būdu apsidirbtų naujosios variklio dalys. O sėdynė tam, kad "pirmasis" vairuotojas galėtų sėdėti ne ant pliko rėmo, o patogiai įsitaisęs joje, patikimai laikytų vairą, ir esant reikalui lengvai pasiekti pedalus. Taip pratampėme apie tris kilometrus.
Parsivežus kėbulą po dažymo, vidinius skardų sujungimus padengiau kėbulo vidui skirtu vašku.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Iš buko buvo pagamintos medinės dalys manajam fordukui
. Po pagaminimo jos buvo impregnuotos, tad nieko nelaukdamas pradėjau jas montuoti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Dirbu toliau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
Ir dar gaminiai
Jie dedasi ant rėmo, ir tada ant tokių kaladėlių jau dedasi kėbulas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo romanis 17 Rgs 2011, 22:08, redaguota 1 kartą(us).
-
romanis
- Forumietis

- Pranešimai: 542
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: FORD A 1930 restauravimas
O čia laisvalaikio darbeliai
Surinkinėju pipynę.
Surinkinėju pipynę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
zeimeris
- Forumietis

- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 20 Bir 2009, 14:57
- Miestas: Kaunas