Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Man ta "rudžių maskuojamoji" spalva patinka . Maniskiam yra daromas tik kosmetinis remontas, nes negaliu nuimt detalių, mat genijai sumąstė suvirint varžtus... Geras posakis - "nematai - širdis neskauda"...
Oj ne, tikėjimas neleidžia . Kažkaip man labai dyzelinas nepatinka. Ekonomikos klausimais as pritariu, kad dyzelis pirmoj vietoj. Pažiūresiu, dar nevažiuoju - nežinau, piniginė nekenčia. Pagyvensim pamatysim....
suprantu jai metuose is garazo isvarysi pora kartu ,tada nieko nesakau,o man patinka su juo kiekviena diena vazinetis ,tada turi benzovezi is galo varytis,ir dar variklio patvarumas,o dyz 2.5 tikrai nenusileidzia savybem su orginaliu ,ir net dauguma dalyku lenkia
Taigi, isigijau kompresoriu. Sveiciu visa auto is naujo ir gruntuoju spakliuoju. Atvirai, progreso nesimato, tik paciam ramiau kad automobilis nerudys. Problemu daug, bet nera laiko kada ju sprest. Tai tiek.
Pavasarį ir maniškio eilė ateis. Norėčiau pasidaryt kažką panašaus kaip pirmasis - minimaliai, bet gražiai. Gal kas žino, kaip pasidaryt tokius arkų išplatinimus ? Esu matęs ir ant LADA VFTS bet iš kur juos traukia tai neįsivaizduoju.
spoileriz rašė:Gal kas galit pasakyt, nuo kokių visureigių tinka lieti ratlankiai ant UAZ ? Ir kokios maždaug išlaudos dedant dyzelinį, turbūt MB variklį ?
Na, man Gaz 69 idet dyzelimerso kainavo 400 litu( su variklio kaina), bet kiek suprantu tai nebus tau paprasta det merso varikli i uaza, nes merso variklis sunkiai dera prie uazo pavaru dezes, o paliekant merso deze reikia deti gaz 69 razdatke. siuo atveju savo uazui ieskok fordo dyzelio