Stumuoklis tinka nuo viksrinio t-74, tik patrumpint lygtai reikia, purkstukas nuo MTZ. Ziedu, tarpiniu po galvute, pavaru dezes dantraciu galima nauju nusipirkti parduotuveje. Gal kas turite gera orginalu, nesulankstyta, padilusi svaistikli? Su T40 lyginti nereikia...SeniZ rašė:Kiek žinau apie dt-čo, tai jo sankaba valdoma svirtimi, o ne pedalu. Ir stūmoklis tinka nuo stalino
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Traktorius DT-20
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 01 Bal 2009, 14:07
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 15:32
- Miestas: Utena - Vilnius
Kaip tik tokį traktorių turi mano senelis. Traktorius senas, kaip gyvenimas
. Paklausęs senelio apie jį, tai jis pasirodo DT14, tik tuomet, kai atsirado DT20, jis pakeitė švaistiklį, cilindrą ir kt. Nes pagal jį DT20 turi jau 20 AG, vietoj buvusių 14AG, pasirodo naujesnio jau buvo ilgesnis švaistiklis, todėl galios jau buvo daugiau.
Kaip kažkas šioje temoje buvo parašęs, kad velniškai ištvermingas, tai taikliau, nei pirštu į akį
Traktorius tikrai galima sakyt negendantis, aišku, jei yra prižiūrimas tinkamai. Puikiai tinkamas įprastiems darbams. Daugiausiai jis mano kaime naudojamas medžių vežimui, kas sezoną mažiausiai su juo atvežama apie 30kub. met. medžių.
Įdomus dalykas šis dyzelinis traktorius užvedamas benzinu, po to, kai benzinu užsiveda, perjungiama į dyzelinį dirbimą.
Apie kuro sanaudos, galima pasakyt, kad jos tikrai juokingai mažos, žiūrint į traktoriaus gamybos metus. Sanaudų tiksliai negaliu pasakyt.
Jei kas įdomu, klauskite, ką žinau pasakysiu

Kaip kažkas šioje temoje buvo parašęs, kad velniškai ištvermingas, tai taikliau, nei pirštu į akį

Įdomus dalykas šis dyzelinis traktorius užvedamas benzinu, po to, kai benzinu užsiveda, perjungiama į dyzelinį dirbimą.
Apie kuro sanaudos, galima pasakyt, kad jos tikrai juokingai mažos, žiūrint į traktoriaus gamybos metus. Sanaudų tiksliai negaliu pasakyt.
Jei kas įdomu, klauskite, ką žinau pasakysiu
-
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Gal del 20 ag ir nesutikciau, bet del skirtumu del dt20 ir dt14 tai is dalies sutikciau, tiksliau: pas d14 alkuninis velenas truputi zemesnis, svaistiklis tokspat kaip dt20, o stumuoklis yra aukstesnis. Dar kitaip pasakius, dt20 alkuninis velenas aukstesnis, o stumuoklis trumpesnis. Dt 14 alkuninis velenas zemesnis (nuo veleno centro iki to centro kur indeklai dedasi), bet stumuoklis aukstesnis. A tas skirtumas prideda 4 ag? nežinau, bet i dt14 idejus dt20 stumuokli variklio neuzvesi, nes stumuoklis nesuspaus misinio.
Norint ideti starteri dedamas dt 20 smagratis, nes dt 14 berods vainiko neturi, nors kam jam starteris, jei su rankena gerai vedasi...
Kitos dalys identiskos, taciau tikrai ne 100%. Kai Tevuko dt20 sunegalavo ir nuo dt14 dalis emem- dziaugemes, bet skirtumai paprasti- ne visos skyles , ispjovos, suleidimai atitinka, tenka kampiniu slifuokliu padailint...
Tikra tiesa, Joniski Dt14 buvo,gal ir tebera, jie retesni, bet dt 20 tai tikrai dar yra nemazai. Pats zinau savo kaime visus: vienas mano, kitas tevuko, trecias dedes, dar du pas skirtingus kaimynus uz 0.5 km pupnoja, o dar viena geroj kondicijoj vaziuojant uz keliu kilometru maciau. Klaipedos kraste gal ju ne tiek daug, bet Suvalkijoj tiktai daugiau.
Del patvarumo tai nesiginciju del vandens- ausinimo skyscio- uzvirimo, nes kad ta uzvirint svariu radiatoriumi, tvarkinga sunkiai dirbant, kaip mechanizatoriai sako- beveik neimanoma. Savaime suprantama, jeigu variklis jau barska, cilindrai ir ziedai tik simboliniai, kuro siurblys ne migla purskia, bet tik varvina kura, tai apie toki varianta nekalbu.
Kaip sakant retas, bet ne toks retas kaip Zim automobilis, bet gal retesnis nei gaz21...
Norint ideti starteri dedamas dt 20 smagratis, nes dt 14 berods vainiko neturi, nors kam jam starteris, jei su rankena gerai vedasi...
Kitos dalys identiskos, taciau tikrai ne 100%. Kai Tevuko dt20 sunegalavo ir nuo dt14 dalis emem- dziaugemes, bet skirtumai paprasti- ne visos skyles , ispjovos, suleidimai atitinka, tenka kampiniu slifuokliu padailint...
Tikra tiesa, Joniski Dt14 buvo,gal ir tebera, jie retesni, bet dt 20 tai tikrai dar yra nemazai. Pats zinau savo kaime visus: vienas mano, kitas tevuko, trecias dedes, dar du pas skirtingus kaimynus uz 0.5 km pupnoja, o dar viena geroj kondicijoj vaziuojant uz keliu kilometru maciau. Klaipedos kraste gal ju ne tiek daug, bet Suvalkijoj tiktai daugiau.
Del patvarumo tai nesiginciju del vandens- ausinimo skyscio- uzvirimo, nes kad ta uzvirint svariu radiatoriumi, tvarkinga sunkiai dirbant, kaip mechanizatoriai sako- beveik neimanoma. Savaime suprantama, jeigu variklis jau barska, cilindrai ir ziedai tik simboliniai, kuro siurblys ne migla purskia, bet tik varvina kura, tai apie toki varianta nekalbu.
Kaip sakant retas, bet ne toks retas kaip Zim automobilis, bet gal retesnis nei gaz21...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 99
- Užsiregistravo: 14 Bir 2009, 16:08
-
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
-
- Naujokas
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 21 Kov 2009, 17:44
- Miestas: Birzai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 388
- Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
- Miestas: Ukmergė
Dt 14,bei Dt20 protėvis xtz 7 buvo su benzininiu vieno cilindro varikliu.Išoriškai jisai bevei nesiskyrė nuo savo palikuonių.Gamintas 1950-56.Beje,toks traktorius buvo pirma mechaninė transporto priemonė,su kuria pirmą kartą vaikystėje teko patirti savarankiško važiavimo džiaugsmą.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 271
- Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
- Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
Turint toki traktoriu atsiranda taip vadinama "priklausomybe"... . Traktorius senas, jei kas sugedo nesudetinga pataisyt. O ir siaip smagu siena papjaut kada du tokie viena lauka raizo... O ta rankine sankaba "jega"Whizzer1994 rašė:Nu va , mano kaimynas jei neklystu puskouja su tokiu , kiek tevas esa pasakojes , tai tas kaimynas jau nuo jaunystes laiku su juo vazineja , nu ir ka ir dar dabar su tuo paciu tebepuskuoja. Neuzmusamas traktorius



-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 22 Geg 2008, 23:31