Visais punktais sutinku. ypač piniginės.
Kitas klausimas- sekantis etapas tilto ir lingių smėliavimas. tiltą išrinkti? ar pakaktų apsaugoti galus ir reduktoriaus/kardano flanšą kad smėlio nepatektų? (tose vietose ir su vielniu el šepečiu prieisiu po to.
išardžius vistiek reiktų apsaugoti galus, kad į vidų smėlio nepatektų.
Antras klausimas - kaip patartumėt atsukti užrūdijusį reduktoriaus tepalo užpylimo varžtą (keturkampis 10mm) jau viena CR antgalį sulaužiau bebandydamas. mirkiau WD40. nepadėjo. mintys buvo privirinti kokią galvutę ir taip bandyti atsukti.
Taip pat lieka neatsakytas klausimas dėl gumų priekinei skersiniai sijai. Gal kas gamina iš poliuretano?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Pakabos elementai. restauracijos įpatumai.
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
apex rašė:Visais punktais sutinku. ypač piniginės.
Kitas klausimas- sekantis etapas tilto ir lingių smėliavimas. tiltą išrinkti? ar pakaktų apsaugoti galus ir reduktoriaus/kardano flanšą kad smėlio nepatektų? (tose vietose ir su vielniu el šepečiu prieisiu po to.
išardžius vistiek reiktų apsaugoti galus, kad į vidų smėlio nepatektų.
Antras klausimas - kaip patartumėt atsukti užrūdijusį reduktoriaus tepalo užpylimo varžtą (keturkampis 10mm) jau viena CR antgalį sulaužiau bebandydamas. mirkiau WD40. nepadėjo. mintys buvo privirinti kokią galvutę ir taip bandyti atsukti.
Taip pat lieka neatsakytas klausimas dėl gumų priekinei skersiniai sijai. Gal kas gamina iš poliuretano?
Šiandien pasidomėsiu Yra tokia firma kuri daro viską išplastmasės, lieja pagal pvz ir pan. Gausiu kontaktus.
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
Smeliuojant tilta nieko saugoti nereikia. Tiek kardano velenelis, tiek pusasiai turi riebokslius, taigi i vidu nieks nepateks (vaziuojant gi smelio ir dulkiu i tepala neprieina)..
Kas del varzto - nieko virint nereikia. Teiesiog nenaudok sukdamas grubios jegos. Pries bandydamas issukt istatyk keturkampe galvute (nusipirk normalia keturkampe galvute, o ne rakta, pagaminta is sulenkto keturkampio strypelio) ir bandyk pakalt saikingai plaktuku tiek vertikaliai, tiek per rakto, kuriuo suki rankena. Jei tai nepades - galima pabandyt pasinaudot pneumatiniu raktu..
Del gumu - pabandyk is pradziu su pavyzdziais uzsukt i kokia detaliu parduotuve. Jei nieko nerasi - uzklausk Mindo is Capri klubo. Jis zino kazkokia kontora, kuri uzsiima piliuretanu.
Kas del varzto - nieko virint nereikia. Teiesiog nenaudok sukdamas grubios jegos. Pries bandydamas issukt istatyk keturkampe galvute (nusipirk normalia keturkampe galvute, o ne rakta, pagaminta is sulenkto keturkampio strypelio) ir bandyk pakalt saikingai plaktuku tiek vertikaliai, tiek per rakto, kuriuo suki rankena. Jei tai nepades - galima pabandyt pasinaudot pneumatiniu raktu..
Del gumu - pabandyk is pradziu su pavyzdziais uzsukt i kokia detaliu parduotuve. Jei nieko nerasi - uzklausk Mindo is Capri klubo. Jis zino kazkokia kontora, kuri uzsiima piliuretanu.
Ford Capri - the car you allways promised yourself...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
Old Ford Never Dies.... It Just Goes Faster...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 204
- Užsiregistravo: 12 Lap 2004, 14:57
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Dėl tilto apsaugojimo smėliuojant nebūčiau toks drąsus, kaip kolega capri pataria. Vienaip veikia dulkės ir smėlis eksploatacijos metu, ir visai kitaip- kryptingas stiprus smėliasrovės srautas. Gali patekti smėlio net po riebokšlio briauna- jo paskui nei išvalysi, nei nuplausi. O kas bus pradėjus važiuoti- aiškinti nereikia. Net ir tuo atveju, jei po briauna nepalįs, smėlio srovė apgrauš veleno poliruotą paviršių prie pat jos. O jeigu kada teks keisti riebokšlį ir sandarinimo briauna atsidurs šiek tiek labiau į išorę- ant nugraužtos dalies...
Žodžiu, siūlau tas vietas uždengti.
Žodžiu, siūlau tas vietas uždengti.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 30 Lap 2004, 09:44
- Miestas: Vilnius
Raimis rašė:Dėl tilto apsaugojimo smėliuojant nebūčiau toks drąsus, kaip kolega capri pataria. Vienaip veikia dulkės ir smėlis eksploatacijos metu, ir visai kitaip- kryptingas stiprus smėliasrovės srautas. Gali patekti smėlio net po riebokšlio briauna- jo paskui nei išvalysi, nei nuplausi. O kas bus pradėjus važiuoti- aiškinti nereikia. Net ir tuo atveju, jei po briauna nepalįs, smėlio srovė apgrauš veleno poliruotą paviršių prie pat jos. O jeigu kada teks keisti riebokšlį ir sandarinimo briauna atsidurs šiek tiek labiau į išorę- ant nugraužtos dalies...
Žodžiu, siūlau tas vietas uždengti.
ačiū. uždengsiu. vistiek reiks truputį nuardyti - stabdžių bugno apsauginę skardą reiks nuimti kad nusmėliuot. liks atviras pusašis, tai apvyniosiu.
Regis radau vieną firmą kuri gamina įvores. bandysim tartis.
mazda 929>RX4 coupe 1975
-
- Naujokas
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 21 Geg 2012, 21:21
Re: Pakabos elementai. restauracijos įpatumai.
Siūlyčiau ir aš uždengti tas vietas, kaip minėjo Raimis.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1145
- Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
- Miestas: Kaunas
Re:
capri rašė:Tilto ir lingiu ir antgaliu nelabai ko gero apsimoka milteliais dazyt, nes dazymo procesas reikalauka detales pakaitinimo iki ~180 laipsniu. Taigi tokiu budu iseitu nudazyt tik detales be guminiu ar plastikiniu intarpu (sakes be sarnyru, priekines atramos be amortizatoriu, priekine sija ir t.t. Del miltelinio dazymo gali pasiteiraut http://www.betriolis.lt
200 laipsniu.
P.s. vienas kolega nudaze linges, tai buvo nekas. Kai jos nedazytos, tai trinasi viena i kita lengvai, o nudazytos visai nesitrina ir neatlieka savo funkciju. Na taip manau.
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
Kaunas
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: Pakabos elementai. restauracijos įpatumai.
povilas425 rašė:Siūlyčiau ir aš uždengti tas vietas, kaip minėjo Raimis.
Manau, kad jau uždengė, a?