Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Jawa 634 Touring

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Pats savininkas pasakė, kad dėjo lenkiškus. Reikės kada įdėt. Pakeistas variklio alkūninio kampas. T.y., supresuota ne 180 kampu, o 45 :lol:
Justas Urbonas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 17 Lie 2007, 00:23
Miestas: Panevėžys

Standartinė Justas Urbonas »

kas pasikeis taip perpresavus alkunini?
Jawa perak 350
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Niekas nežino :) Užkūrus bus matyt ;)
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Turėtų smarkiai drebėti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
arunas_307
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
Miestas: Vilnius

Standartinė arunas_307 »

Gal netgi neišeis normaliai nustatyti degimo. Jei kontaktinis, tai kumšteliai gali netilpti greta, jei nekontaktinis - reiks daryti specialų skirstytuvą. Manau, geriausiu atveju veiks, bet labai blogai. Bendrai, kaip atsirado toks veleno perpresavimo sumanymas?

A.
spoileriz rašė:Niekas nežino :) Užkūrus bus matyt ;)
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Net nežinau. Tikėjausi, jog išgausiu didesnį sukimo momentą, nes variklio darbo principas būtų panašus į V formos variklių darbą. Dėl degimo, tai bandžiau reguliuot ir kontaktinį. Su indikatorium ir lempute rodė, jog susireguliavo gerai. Bandžiau kurt, bet supoškėdavo kokius 10 kartų ir užgesdavo. Bet kūriau be alkūnių, bet kondensatorių ir su prastu karbiuratorium - Just For Fun :D
DomuXs
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
Miestas: Vilnius

Standartinė DomuXs »

spoileriz rašė:Net nežinau. Tikėjausi, jog išgausiu didesnį sukimo momentą, nes variklio darbo principas būtų panašus į V formos variklių darbą. Dėl degimo, tai bandžiau reguliuot ir kontaktinį. Su indikatorium ir lempute rodė, jog susireguliavo gerai. Bandžiau kurt, bet supoškėdavo kokius 10 kartų ir užgesdavo. Bet kūriau be alkūnių, bet kondensatorių ir su prastu karbiuratorium - Just For Fun :D
jei jau gimė i2 varikliu tai ir nebus niekada v2 :D
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

DomuXs rašė:
spoileriz rašė:Net nežinau. Tikėjausi, jog išgausiu didesnį sukimo momentą, nes variklio darbo principas būtų panašus į V formos variklių darbą. Dėl degimo, tai bandžiau reguliuot ir kontaktinį. Su indikatorium ir lempute rodė, jog susireguliavo gerai. Bandžiau kurt, bet supoškėdavo kokius 10 kartų ir užgesdavo. Bet kūriau be alkūnių, bet kondensatorių ir su prastu karbiuratorium - Just For Fun :D
jei jau gimė i2 varikliu tai ir nebus niekada v2 :D
Taip, bet pabandyti galima :lol: Turėjau nereikalingą alkūninį :)