Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Karolis91 rašė:Nuvalai benzinu visus tepalus ,isplauni smeli ir t.t. Svitrini i rankas ir prie darbo.
Aliuminį geriau ne švitriniu, o metaliniais šepečiais... Šveitimo šepečiu rezultatas artimas stiklavimui, kai švitrinis popierius raižo paviršių ir gali skatinti oksidaciją, juolab jei paviršius nelygus nelabai ir veiksminga.
Nebutinai nuliniu svitriniu trint,reikia palaipsniui ,pirma su stipresniu svitriuniu tada silpnesniu ir t.t. ir pavirsius tikrai bus lygus ir be jokiu ibrezimu.
Karolis91 rašė:Nuvalai benzinu visus tepalus ,isplauni smeli ir t.t. Svitrini i rankas ir prie darbo.
Aliuminį geriau ne švitriniu, o metaliniais šepečiais... Šveitimo šepečiu rezultatas artimas stiklavimui, kai švitrinis popierius raižo paviršių ir gali skatinti oksidaciją, juolab jei paviršius nelygus nelabai ir veiksminga.
zydrunas rašė:Gal galima tokio šepečio foto pamatyt?
Na juk kalbu apie paprasčiausius šepečius. Dideli, maži, švelnesniam, grubesniam ir t.t. šveitimui pagal konkrečią situaciją. Juk jei teko pastebėti besisukantis pakankamai smulkių vielų šepetys šveičia švelniai, arba, kad ir rankiniu šveičiant jei viena kryptimi. Švitrinio grūdeliai kietesni ir aštresni.
gal kiek pavėluotai, bet ir aš savo trigrašį čia įkišiu. Neseniai ruošiau dažymui Opel variklio bloką. Pirmiausia, ką padariau, tai nuvežiau į plovyklą kad nuriebalintų ir nupūstų visus variklio alyvos ir žėmių "koralus". Paskui nudžiuvusį bloką šveičiau rankiniu vieliniu šepečiu (rotaciniai dedami į dreles didelio įspūdžio nepaliko, kadangi jie labiau poliruoja nei šveičia rūdis...) ir grubiu švitriniu popieriumi. Paskui nupūčiau rūdžių dulkes, nuriebalinau ir nutepiau rūdžių surišėju "Brunox", paskui dažiau juodais karįčiui atspariais aerozoliniais dažais. Gavosi neblogai, kaip ir kiek laikys - laikas parodys. Jei įdomu, galėsiu įdėt foto.
pulpitas rašė:gal kiek pavėluotai, bet ir aš savo trigrašį čia įkišiu. Neseniai ruošiau dažymui Opel variklio bloką. Pirmiausia, ką padariau, tai nuvežiau į plovyklą kad nuriebalintų ir nupūstų visus variklio alyvos ir žėmių "koralus". Paskui nudžiuvusį bloką šveičiau rankiniu vieliniu šepečiu (rotaciniai dedami į dreles didelio įspūdžio nepaliko, kadangi jie labiau poliruoja nei šveičia rūdis...) ir grubiu švitriniu popieriumi. Paskui nupūčiau rūdžių dulkes, nuriebalinau ir nutepiau rūdžių surišėju "Brunox", paskui dažiau juodais karįčiui atspariais aerozoliniais dažais. Gavosi neblogai, kaip ir kiek laikys - laikas parodys. Jei įdomu, galėsiu įdėt foto.
Tikrai įdomu, būtinai įdėkit foto. Beje kiek laiko jau praėjo po bloko dažymo? Ir ar variklis daug jau dirbęs?
Mano blokas tai aliumininis, iš pradžių maniau taip pat dažysiu, bet dabar pradėjau abejot.
Na ką pagaliau atėjo savaitgalis, tai bus laiko padirbėt ir pasinaudoti Jūsų duotais patarimais
pulpitas rašė:gal kiek pavėluotai, bet ir aš savo trigrašį čia įkišiu. Neseniai ruošiau dažymui Opel variklio bloką. Pirmiausia, ką padariau, tai nuvežiau į plovyklą kad nuriebalintų ir nupūstų visus variklio alyvos ir žėmių "koralus". Paskui nudžiuvusį bloką šveičiau rankiniu vieliniu šepečiu (rotaciniai dedami į dreles didelio įspūdžio nepaliko, kadangi jie labiau poliruoja nei šveičia rūdis...) ir grubiu švitriniu popieriumi. Paskui nupūčiau rūdžių dulkes, nuriebalinau ir nutepiau rūdžių surišėju "Brunox", paskui dažiau juodais karįčiui atspariais aerozoliniais dažais. Gavosi neblogai, kaip ir kiek laikys - laikas parodys. Jei įdomu, galėsiu įdėt foto.
Tikrai įdomu, būtinai įdėkit foto. Beje kiek laiko jau praėjo po bloko dažymo? Ir ar variklis daug jau dirbęs?
variklis dar surinkinėjamas kol kas
šiaip temos pavadinimė nenurodytas aliuminio ar ketaus bloko šveitimas
Kazkada mes plaudavom varikli (motociklo) truputi kitaip. Atvaziuoji su siltu motoru ir i pulevizatoriu pili silta dyzelini kura :) Gaudavosi kaip dazymas. Tiesa, puvelizatoriaus gala darem spec. suplota vamzdeli, kad butu spaudimas. Nuplaudavo gerai. Tai gal ir mintis butu gera virti saliarkoje.