Kurie ? Kas ? O kur pats žmogus , kuris restauruoja ??? Kaip jis įsivaizduoja restauravimą , jei jam reikia kažkokių ekspertų , įstatymų beigi poįstatyminių aktų ??? Jeigu jau lendi ,,į tas galeras'' , tai savo restauravimo objektą turi žinot , kaip savo 11 pirštų , apčiupinėjęs patamsy detalę bet kurią pažint ... Aktai ... Jei aš žinau , kaip mano daiktas padarytas ir koks jo originalumo laipsnis - nusišvilpt man ant tų aktų ... Viską savyje reik turėt - ir įstatymus , ir ekspertus , ir aktus , visų pirma .archaika rašė:Įstatyme parašyta kad transporto priemonė turi būti orginali, tinkama eksplotuoti.
Kurie poįstatyminiai aktai apibrežia orginalumą?
Kas nustatinėja orginalumą, tai turėtų padaryti arba ekspertas arba gamintojas arba klubas turintis eksperto statusą.
Kol kas ši grandis neveikia ir prasideda subjektyvumas ir ginčai...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nuo kurių metų laikomas oldtimeriu
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4029
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisa buvo priimti tik šiais metais. Ji apibrėžia, kas laikytina istorine motorine transporto priemone.
Apibrėžimas yra paimtas iš Tarptautinės istorinių transporto priemonių asociacijos priimtų sprendimų (plačiau: http://www.retromobile.lt/index.php?opt ... ng=8859-13 )
Lietuvoje priimto teisės akto pataisos reikšmė yra paprasta - jos pagrindu bus galima priimti poįstatyminius teisės aktus, kuriais bus nustatomos procedūros kas ir kaip gali būti pripažinta istorine motorine transporto priemone.
Tai reiškia, kad šiai dienai nei vienas automobilis nėra ir negali būti laikomas istorine motorine transporto priemone, kol tai nebus pripažinta atitinkamos institucijos (kaip jau minėjau teisės aktai šioms procedūros reguliuoti dar rengiami).
Atitinkamai ne kiekviena sulaukusi 30 metų amžiaus technika automatiškai taps istorine.
Taigi turėtumėt atskirti du skirtingus dalykus: kas Jūsų nuomone yra ar gali būti oldtimeris ir kas pagal teisės aktus yra ir gali būti oldtimeris. Tai visiškai skirtingi dalykai.
Tikiuosi suprantamai paaiškinau.
Apibrėžimas yra paimtas iš Tarptautinės istorinių transporto priemonių asociacijos priimtų sprendimų (plačiau: http://www.retromobile.lt/index.php?opt ... ng=8859-13 )
Lietuvoje priimto teisės akto pataisos reikšmė yra paprasta - jos pagrindu bus galima priimti poįstatyminius teisės aktus, kuriais bus nustatomos procedūros kas ir kaip gali būti pripažinta istorine motorine transporto priemone.
Tai reiškia, kad šiai dienai nei vienas automobilis nėra ir negali būti laikomas istorine motorine transporto priemone, kol tai nebus pripažinta atitinkamos institucijos (kaip jau minėjau teisės aktai šioms procedūros reguliuoti dar rengiami).
Atitinkamai ne kiekviena sulaukusi 30 metų amžiaus technika automatiškai taps istorine.
Taigi turėtumėt atskirti du skirtingus dalykus: kas Jūsų nuomone yra ar gali būti oldtimeris ir kas pagal teisės aktus yra ir gali būti oldtimeris. Tai visiškai skirtingi dalykai.
Tikiuosi suprantamai paaiškinau.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 05 Vas 2007, 15:26
-
- Forumietis
- Pranešimai: 450
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 22:03
- Miestas: Lazdijai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 01 Bir 2010, 23:16
- Miestas: Kaunas
Vat tame ir yra problema, kad nėra tikslių nuostatų ir taisyklių ir visi pasiryžę dantimis ir nagais ginti savo aparatą ir suteikti jam titulus.
Kita vertus, neaišku ar bus kokių privilegijų jeigu mano transporto priemonė bus pripažinta oldtaimeriu. Viena perspektyva tokia, kad aš su ja galėsiu dalyvauti užsienio renginiuose taip pat gal būt galėsiu lengviau parduoti užsienio kolekcionieriams.
Sutinku, kad ką restauroju ir kaip restauruoju yra kiekvieno asmeninis reikalas, tačiau kiekvienas norėtų kad jo įdėtas darbas ir finansinės investicijos būtų ivertintos kažkokia tai forma...
Kita vertus, neaišku ar bus kokių privilegijų jeigu mano transporto priemonė bus pripažinta oldtaimeriu. Viena perspektyva tokia, kad aš su ja galėsiu dalyvauti užsienio renginiuose taip pat gal būt galėsiu lengviau parduoti užsienio kolekcionieriams.
Sutinku, kad ką restauroju ir kaip restauruoju yra kiekvieno asmeninis reikalas, tačiau kiekvienas norėtų kad jo įdėtas darbas ir finansinės investicijos būtų ivertintos kažkokia tai forma...
Draugystės 8F, Kaune daugiaaukštyje garaže įvairiems laikotarpiams nuomoju garažo boksą.
Kontaktai Kaunas, tel. 861884578 arba į AŽ.
Kontaktai Kaunas, tel. 861884578 arba į AŽ.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 04 Rgs 2009, 14:21
- Miestas: Klaipeda
Kubatūra čia manau visiškai ne prie koFon rašė:Užtat ir sakau , kad tai visų pirma subjektyvu , o antra - tam yra taisyklės . Po to jau konkretus žmogus turi spręst - kas jam senovinis , o kas senas ...Raimis rašė:Fon labai gerai pastebėjo dėl amžiaus. Jau seniai buvau padaręs tokią išvadą, kad žmogus senoviniais laiko tokius daiktus, kurie vyresni už jį patį.
Aš lieku ištikimas senai mūsų ,,senių'' klasifikacijai -
Vėliau 45'ų metų ir mažiau , nei 500 kubų - ne motociklas

-
- Forumietis
- Pranešimai: 4029
- Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
- Miestas: Vilnius
Būtent taipvkp rašė:Kubatūra čia manau visiškai ne prie koFon rašė:Užtat ir sakau , kad tai visų pirma subjektyvu , o antra - tam yra taisyklės . Po to jau konkretus žmogus turi spręst - kas jam senovinis , o kas senas ...Raimis rašė:Fon labai gerai pastebėjo dėl amžiaus. Jau seniai buvau padaręs tokią išvadą, kad žmogus senoviniais laiko tokius daiktus, kurie vyresni už jį patį.
Aš lieku ištikimas senai mūsų ,,senių'' klasifikacijai -
Vėliau 45'ų metų ir mažiau , nei 500 kubų - ne motociklasJei nėra 500 kubų, tai tada jau dviratis ar kaip?

Sakiau gi , kad kiekvienas supranta pagal savo sugedimo laipsnį

+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
-
- Forumietis
- Pranešimai: 187
- Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:23
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Išties, kad ir čia (Definition of a classic car)>> paminėta "This objective dimension is joined by a subjective factor, e.g. a 20-years-old person is more likely to regard a 25-years-old car as a classic car than a 50-years-old person who experienced this vehicle as a mass product." T.y. 20 metis 25 metų automobilį jau prisikirs klasikiniam, kai tuo tarpu 50metis žinantis šį automobilį kaip masinį gaminį vertins kitaip.Raimis rašė:Fon labai gerai pastebėjo dėl amžiaus. Jau seniai buvau padaręs tokią išvadą, kad žmogus senoviniais laiko tokius daiktus, kurie vyresni už jį patį.
O 30 metų riba yra įprasta. Tik gal youngtimer labiau tiktų tokiems sąlyginai jauniems... Pagal FIVA būtų G klasė (Vehicles built on or after 1st January 1971 and up to a date 30 years before the first day of the current year) visa klasifikacija čia>>