Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Visai skardininkas susipykes su savim dar nieko per daug ne padare. nieko kita savaite prizadejo atiduoti visa masina ruosimui dazyti. dar kelios foto.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
„III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.“
PS: galejot uzrasyt, kad tai tiesiog remontas, ar paruosimas tolimesnei ekspluotacijai, bet jokiu budu ne restauracija. Nes jai netgi Raimio M407 tik tvarkymas, tai jau atleiskit...
Mažiau kabinėtis, o daugiau dirbt arba gerėtis ir džiaugtis daromais projektais reikia.
„III dalis. Projektai 1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga. 3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.“
PS: galejot uzrasyt, kad tai tiesiog remontas, ar paruosimas tolimesnei ekspluotacijai, bet jokiu budu ne restauracija. Nes jai netgi Raimio M407 tik tvarkymas, tai jau atleiskit...
Mažiau kabinėtis, o daugiau dirbt arba gerėtis ir džiaugtis daromais projektais reikia.
na va, po pavadinimo pakeitimo priekaistu nebeturiu... sekmes tolimesnem tvarkyme.
kaip matau,darbai juda,tai belieka sekmes palinket mums...stengsimes viska maksimaliai artint prie originalo...dazoma bus dviem spalvom,manau,sekancios nuotraukos eis jau is dazyklos:)
Sveiki,turiu klausimeliu del variklio restauravimo kainu. Radau neviena meistriuka kuris uz variklio kapitalini pobiedai m-20 vien uz darba praso 2000lt ar tai normali kaina? nes uz standartinius musu laiku variklius ima maksimum 1000lt. Bei gal zinote kokia variklio bloko spalva originali turi buti? aciu is anksto.
variklio galvos šlifavimas 40lt, bloko šlifavimas 40lt, cilindrų šlifavimas 120-140lt, alkūninio- 100lt. indėklai ir stūmokliai su žiedais - 200-350lt Galvos tarpinė apie 40-50lt, 4-ios naujos žvakės 50lt. Meistras viską išrenka, surenka, pašlifuoja vožtuvus, padaro kitas tarpines ir t.t. Su darbu turėtų būti 1200-1500lt. Čia labai grubiai kainos, vienur pigiau, kitur brangiau... o dar juk reiks salnikų naujų, norėsis kad žvaklaidžiai nauji būtų, norėsis kad kronšteinai būtų cinkuoti, plius tepalai, dažai, įvorės starteriui... žodžiu jei nori kapitaliai kiekvieną kamputį peržiūrėt, ir jei meistrai sąžiningai viską padarys, tai 1500 lt normalu. Variklio blokas originaliai ėjo dažytas sidabriniais dažais.