Puslapis 35

Parašytas: 12 Rgp 2005, 22:53
Paulius43
WANDERER rašė:
Paulius43 rašė:tiesa sakant, nieko ne aiskiau :D

Kas neaisku?O sitos foto sprendziant tai labai aisku kas per velnias sitas auto


t.y. nežinau, kokia masina :P

Parašytas: 16 Rgp 2005, 14:26
WANDERER
Paulius43 rašė:
WANDERER rašė:
Paulius43 rašė:tiesa sakant, nieko ne aiskiau :D

Kas neaisku?O sitos foto sprendziant tai labai aisku kas per velnias sitas auto


t.y. nežinau, kokia masina :P

Idejau trcia nuotrauka palengvindamas darba spejant

Parašytas: 16 Rgp 2005, 14:37
Paulius43
kas cia pas mus dar specai senu masinu? rcepa?

As tai pass tikrai, niekad nemaciau nieko panasaus :D

Parašytas: 16 Rgp 2005, 17:20
WANDERER
laurynas400 rašė:Paulius43 gerai parase ,jei masina is latvijos ar rusijos tai jei neklystu Horch turi buti kabrio, klube kazkas rode nuotraukas kaip dieduko pirko, tai ant jo buvo medine buda apkalta skarda.
Aisku galiu klysti, bet tokia istorija girdejauir nuotraukas maciau, vo

Kokiame klube girdejai apie si automobili?Ir gal pameni kas rode nuotraukas?

Parašytas: 16 Rgp 2005, 18:20
Direktorius
Ar cia ne apie si auto raso?

" Sioje nuotraukoje parodytas "Horch 780"variklis 8 cilindru.Tais laikais sis automobilis priklause Alfonsui Bergmanui.Nuotrauka daryta 1984m,per Jubiliejini RIEDUVOS desimtmecio saskrydi-rali "Ukmerge-Anyksciai-Utena"Automobilis i Lietuva atkeliavo is Latvijos,o i Latvija pateko is Maskvos"

http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... ht=latvija

Parašytas: 16 Rgp 2005, 21:35
WANDERER
Direktorius rašė:Ar cia ne apie si auto raso?

" Sioje nuotraukoje parodytas "Horch 780"variklis 8 cilindru.Tais laikais sis automobilis priklause Alfonsui Bergmanui.Nuotrauka daryta 1984m,per Jubiliejini RIEDUVOS desimtmecio saskrydi-rali "Ukmerge-Anyksciai-Utena"Automobilis i Lietuva atkeliavo is Latvijos,o i Latvija pateko is Maskvos"

http://www.oldtimers.lt/viewtopic.p ... ht=latvija

Deja ne cia kitas automobilis

Parašytas: 16 Rgp 2005, 23:07
jonny
Peugeot 301 kabrioletas, 1935 metu.

Parašytas: 17 Rgp 2005, 09:36
laurynas400
Nuotraukos rodytos buvo tuometiniame Rieduvos klube, nepamenu ar Romas ar Algis , o gal Pletkus rode, turiu svaria priezasty buvau jaunas ir nelabai pamenu visos istorijos, bet kiek atsimenu tai keliavo ta masina is kitos valstybes, bet gal as vel kazka maisau...
Daug vandens nuo to laiko nutekejo.

Parašytas: 17 Rgp 2005, 20:45
WANDERER
laurynas400 rašė:Nuotraukos rodytos buvo tuometiniame Rieduvos klube, nepamenu ar Romas ar Algis , o gal Pletkus rode, turiu svaria priezasty buvau jaunas ir nelabai pamenu visos istorijos, bet kiek atsimenu tai keliavo ta masina is kitos valstybes, bet gal as vel kazka maisau...
Daug vandens nuo to laiko nutekejo.

Na uzteks bandyti jusu kantrybe...Taip ir Laurynas4000 ir Paulius 43 esate teisus-tai HORCH markes automobilis,jo modelis -"853A",o kebulas buvo pagamintas 1939m "Erdmann & Rossi",veliau po karo tuometineje Tarybu
Sajungoje (Smolensko parapijoje) sugadintas,odar veliau restauruojant atstatytas....bet viskas is eiles:
1938m automobiliu koncernas "AUTO UNION" i kuri iejo "HORCH",ruosiantis 1939m parodai Berlyne, uzsake eletineje kebulu firmoje: "ERDMANN &ROSSI"pagaminti trivieti sportitini kabrioleto kebula ant "Horch-853A"bazes.Sis kebulas ypatingas tuo kad vairuotojas ir du keleiviai sedejo salia vienas kito priekineje ir vieninteleje sedyniu eileje.Vairuotojo sedyne buvo nedidele, o dviguba keleiviu"sofa"uzeme praktiskai visa salona.
Automobilis sukurtas vadovaujant inzinieriui Josef Neuss,turejo labai dideli pasisekima ir po parodos buvo perduotas i asmeni Reichsmarsalo G.Geringo,kuris vadovavo Vokietijos karinems pajegoms,garaza.
1939m.sausio 20d.firma "ERDMANN & ROSSI"prieme uzsakyma pagaminti lygiai toki pati automobili,is Vokietijos milijonieriaus lenku kilmes Beno Kravielickio.Uzsakymas buvo uzregistruotas numeriu:3163,
siek tiek veliau buvo pagamintas trecias ir paskutinis "Horch 853A"-sport kabrioletas-"tryse priekyje"
Po karo vienas is triju pakliuvo i Tarybu Sajunga,per ilga gyvenima Tarybu Sajungoje siam automobiliui daug kliuvo nukenti.Jeigu pasakyti kad sis automobilis buvo isniekintas tai reiskia apie ji nieko nepasakyti...
Sis HORCHas buvo pervirintas beveik iki pilno neatpazinimo,Ir kai 1985-86
m.mano kolegos latviai nuvaziavo i Smolensko parapija pas atsargos generola,vos atpazino kad tai HORCHas,bet dar tuo metu jie net nenujaute ka jie rado.Bet jie ji nusipirko ir parsiveze i Ryga,vargu ar kas nors kitas isskyrus gera specialista siame "issigimelyje" galejo iziureti viena elegantiskiausiu automobiliu pasaulineje automobiliu gamybos istorijoje,Faktiskai is automobilio buvo like tik:remas vaziuokle ir kai kurie kebulo fragmentai.
Laimei isliko ta dalis remo kuriame buvo iskaltas numeris pagal kuri veliau ir buvo nustatyta,kad automobilis pagamintas panui-herrui B.Kralievskiui.
Parveztas automobilis dar ilgai lauke savo eiles kol buvo pradetas restauruoti,nes reikejo sukaupti lesas ir rasti orginalias detales bei agregatus,Idomi detale kad ir varikli pavyko rasti kuri dar galima buvo restauruoti ir sukomplektuoti.Gaila kad nepavyko atkurti pilniai sio vokisko sedevro interjero.
Vienas toks dar automobilis geros komplektacijos ir gerai restauruotas yra Vokietijoje.Pagal vertinimo skale jo kaina ne mazesne nei 1 mln euru..
...o tuometineje Tarybu Sajungoje su tokiu automobiliu veziojo mesla...

Parašytas: 17 Rgp 2005, 21:02
jonny
..siaubinga istorija :evil: nesmerktina kad nezinojom sio auto, ivertinus tai, kad buwo tik 3 pagaminti, o ekspertai nuware i Smolenska net tiksliai nezinojo ka nusipirko :wink: