Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Dar daug iki to "endo" :) dar visas variklis laukia, surinkimas, ratų sušpikiavimas, nikeliavimas, cinkavimas, elektros pravotkes suvedžiojimas ir dar daug visokių smulkmenėlių :)
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė tadas1991 »

Skaičiau pradžią. Kuro sąnaudos tikrai žvėriškos. Siūlau patikrinti priekabos ratų guolius ir kitąkart važiuojant taip toli nusiimti burę- tentą. Mes keliavome į Vilnių su dyzeliniu pasatuku ir priekaba pasiimti viatkos. Na jos svoris tik apie 120kg, bet iš esmės skirtumas tai toks svoris kreiseriniu greičiu lemia nedaug, ar 120 ar 300, labiausiai didėja kuro sąnaudos dėl svorio, kai yra start-stop mieste. Na mūsų kuro sąnaudos tikrai neviršijo 6,5litro/100km. Gal važiavot benzinine dujifikuota mašina?
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Vaziavau su 124 arba kaip kiti vadina - senesniu e klases mersu. Jo variklio kubatura 3.0 plikas, be turbinos. Zodziu vos ne traktorius. Dyzelis. Jo kuro sanaudos mieste paprastai vazinejant yra netoli 10 litru /100 km. Vaziavau is Klaipedos per Kryzkalni, Skaudvile, Jurbarka. Sakiuose pas drauges tevus nakvojom ir is Sakiu varem i marijampole, o jei tiksliau snekant, tai dar 20 km uz jos. Siektiek klaida padariau, kaip jau minejo, jog nuvaziavau su tentu, bet tai nedaug ka pakeite. Grubiai gavos po 10 litru.
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Na va, darbai tęsiami. Šian susiradau galinio rato reduktoriui trūkstamas guolių adatas. Guolių niekur nesugebėjau gauti, bet man labai malonus vyriškis iš Dubysos gatvėje esančios guolių ir panašių elementų parduotuvės pritaikė pačias adatas. Tiesa, adatos kiek per ilgos, tad reikės pašmirgeliuoti iki reikiamo ilgio, bet tai smulkmena, nes pačios adatos storis identiškas. Pritaikant mažajam ir didesniajam guoliams adatas, teko nupirkti vieną naują guolį ir dar atskirai tris didesnes adatas. Šis malonumas atsiėjo 28 litus.
Šiandien pasiskolinau iš brolio jo universalą mersą ir sukrovęs beveik visą motociklą, o tiksliau šnekant, jo elementus, nuvežiau smėliavimui. Sutariau, jog man už viso motociklo nusmėliavimą, nugruntavimą milteliniu būdu, nudažyma milteliniu būdu, aliuminių detalių nustiklavimą sumokėsiu 700 litų, bet aš norėdamas dar ir didelio grožio, papildomo patvarumo bei blizgesio, sutariau, jog man už 250 litų dar ir viską nulakuos milteliniu būdu. Šnekėdamas apie "viska", turiu omenyje, jog į tai neįeina liulkos sparnas, "lopšys", motociklo sparnai ir bakas, nes visas šias dalis dar reikės nusmėliavus ir pavirinti, pašpakliuoti, palyginti, tad jas gruntuosiu ir dažysiu pats, o įmonė atliks tik smėliavimą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė jakovlevas »

Jūs ieškodamas dalių pažiūrėkit dar kur nors ebay ir šiaip internetinėse parduotuvėse, pvz.: http://www.oldtimergarage.eu/store/index.php
Ten adatinio guolio adatos, pvz, po 6 EUR: http://www.oldtimergarage.eu/store/prod ... ts_id=1334
Zergman
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 508
Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Zergman »

Teisingai, reikia ir kitur pažiūrėti.
Berods tinka ir Dnepriniai adatiniai guoliai. Jų kaina 4EUR + 2EUR siuntimas, tad 21Lt už komplektą labai normaliai... http://www.ebay.de/itm/Nadelrollen-DNEP ... 2ebc16e5f0
8662O6653
jrjustys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 752
Užsiregistravo: 12 Kov 2011, 11:38
Miestas: Kaunas

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė jrjustys »

Audriusa rašė:Na va, darbai tęsiami. Šian susiradau galinio rato reduktoriui trūkstamas guolių adatas. Guolių niekur nesugebėjau gauti, bet man labai malonus vyriškis iš Dubysos gatvėje esančios guolių ir panašių elementų parduotuvės pritaikė pačias adatas. Tiesa, adatos kiek per ilgos, tad reikės pašmirgeliuoti iki reikiamo ilgio, bet tai smulkmena, nes pačios adatos storis identiškas. Pritaikant mažajam ir didesniajam guoliams adatas, teko nupirkti vieną naują guolį ir dar atskirai tris didesnes adatas. Šis malonumas atsiėjo 28 litus.
Šiandien pasiskolinau iš brolio jo universalą mersą ir sukrovęs beveik visą motociklą, o tiksliau šnekant, jo elementus, nuvežiau smėliavimui. Sutariau, jog man už viso motociklo nusmėliavimą, nugruntavimą milteliniu būdu, nudažyma milteliniu būdu, aliuminių detalių nustiklavimą sumokėsiu 700 litų, bet aš norėdamas dar ir didelio grožio, papildomo patvarumo bei blizgesio, sutariau, jog man už 250 litų dar ir viską nulakuos milteliniu būdu. Šnekėdamas apie "viska", turiu omenyje, jog į tai neįeina liulkos sparnas, "lopšys", motociklo sparnai ir bakas, nes visas šias dalis dar reikės nusmėliavus ir pavirinti, pašpakliuoti, palyginti, tad jas gruntuosiu ir dažysiu pats, o įmonė atliks tik smėliavimą.
Sveikas, labai grazi restauracijos pradzia. Mane sudomino tas miltelinis gruntavimas ir lakavimas, gal galetumet kas placiau apie tai papasakoti? Jei gali parasyk kur darei viska, nes ir man greitu laiku nusimato smeliavimo reikalai. Sekmes
Perku ivairias gaz 69 dalis, kaip tiltu reduktoriai, dantracia ir pan. Siulikit ka turit is gaz 69.
868772848
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Dėkingas visiems už pagalbą bei informaciją. Vis dėl to šian vakare pasiruošiau trūkstamas adatas, bo, kaip anksčiau rašiau, viską jau nusipirkęs buvau. Nusišmirgeliavo adatos idealiai, viską dariau tiksliai, nuolatos su slankmačiu matuodamas. Šiaip pačių guolių keisti nereikia, net ir mano išrankiu požiūriu, jie visai padoriai atrodo, tad paliksiu originalius.
Susitvarkiau su reduktoriaus špilkų problema. Yra tokios specialios spyruoklės pirkti, kurios įsisuka kaip dvylikinis varžtas, o į vidų galima įsukti dešimtuką, be to spaudžiama spyruoklė labai gerai įsiveržia ir sukant špilkas nesigadina aliuminio sriegis. Tai va, tos spyruoklės su 4 dešimtos klasės varžtais, kuriuos išsriegęs perdarysiu į špilkas, sumokėjau 24 litus.
Dėl smėliavimo ir dažymo, tai keliais mano komentarais aukščiau pažiūrėkite ir pamatysite kur numečiau nuorodą į tą įmonę, į kurią nuvežiau darbams. Šiaip tai nemačiau kokio daikto nulakuoto tuo būdu, bet kaip Andrius, iš įmonės, pasakojo, tai gruntas plius dažas ir lakas žymiai pagerina kokybę, lygumą bei blizgesį nei vien dažai. Su lyg kiekvienu sluoksniu papildomas atsparumas. Manau nepasigailėsiu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Audriusa 21 Kov 2012, 07:53, redaguota 1 kartą(us).
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Suriktas reduktorius. Darbų eigoje pagaminta tarpinė, pagamintos špilkos, jos su specialiais klijais įsuktos į korpusą, visas korpusas išvalytas ir išplautas. Sutepti visi guoliai, sudėtos adatos. Rezultatas puikus. Įrenginiui suteiktas antrasis gyvenimas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Audriusa
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 07 Kov 2012, 13:11

Re: K-750M (Nuo metalo krūvos iki transporto priemonės)

Standartinė Audriusa »

Sveiki. Reikalinga man nauja emkos kardano guma, bo manoji jau visai sudėvėta. Galbūt kas turite naują, galbūt dėvėtą, bet gerą? Gal kas paremtumėte projektą ir padovanotumėte, o gal kas tiesiog parduotu man ją?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.