

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Sveikas, labai grazi restauracijos pradzia. Mane sudomino tas miltelinis gruntavimas ir lakavimas, gal galetumet kas placiau apie tai papasakoti? Jei gali parasyk kur darei viska, nes ir man greitu laiku nusimato smeliavimo reikalai. SekmesAudriusa rašė:Na va, darbai tęsiami. Šian susiradau galinio rato reduktoriui trūkstamas guolių adatas. Guolių niekur nesugebėjau gauti, bet man labai malonus vyriškis iš Dubysos gatvėje esančios guolių ir panašių elementų parduotuvės pritaikė pačias adatas. Tiesa, adatos kiek per ilgos, tad reikės pašmirgeliuoti iki reikiamo ilgio, bet tai smulkmena, nes pačios adatos storis identiškas. Pritaikant mažajam ir didesniajam guoliams adatas, teko nupirkti vieną naują guolį ir dar atskirai tris didesnes adatas. Šis malonumas atsiėjo 28 litus.
Šiandien pasiskolinau iš brolio jo universalą mersą ir sukrovęs beveik visą motociklą, o tiksliau šnekant, jo elementus, nuvežiau smėliavimui. Sutariau, jog man už viso motociklo nusmėliavimą, nugruntavimą milteliniu būdu, nudažyma milteliniu būdu, aliuminių detalių nustiklavimą sumokėsiu 700 litų, bet aš norėdamas dar ir didelio grožio, papildomo patvarumo bei blizgesio, sutariau, jog man už 250 litų dar ir viską nulakuos milteliniu būdu. Šnekėdamas apie "viska", turiu omenyje, jog į tai neįeina liulkos sparnas, "lopšys", motociklo sparnai ir bakas, nes visas šias dalis dar reikės nusmėliavus ir pavirinti, pašpakliuoti, palyginti, tad jas gruntuosiu ir dažysiu pats, o įmonė atliks tik smėliavimą.