1. (Tamstas) kultūringi žmonės iškilusių nesutarimų į viešumą nekelią. tad pasiūlyčiau pasymokyti etikos. forumo rietenomis aš teršti nesiruošiu.
2. Tavęs buvo paprašyta konkrečių įrodymų, tai yra straipsnių, nuotraukų , o ne mačiau girdėjau, turėjau.
3. Motociklas vadinasi M-73
4. prašome paskaityti
Po Vokietijos invazijos į Rusiją 1941 m. kare buvo pradėti naudoti motociklai M-72 kurių reduktoriaus perdavimas buvo padidintas nuo 3,889:1 iki 4,625:1, tačiau tai nepasiteisino.
Kadangi M-72 buvo vokiško civilinio BMW R-71 kopija, šis motociklas negalėjo lygiuotis su vokiškais BMW R-75 ir ZUNDAPP KS750, nes neturėjo varomo lopšio ir pravažumu smarkiai atsiliko nuo minėtų
motociklų. Karo metu rusų inžinieriai BMW R75 pagrindu sukūrė motociklą TMZ-35 ir M-72 pagrindu motociklą M-73. kuriant motociklą M-73 panaudota daug tų pačių agregatų kaip ir M-72 tai rėmas, sparnai, priekinės šakės, sėdynės, ratai, kuro bakas ir kt. motoras šio motociklo taip pat labai panašus į M-72 tačiau priekinėje motoro dalyje yra įmontuotas generatorius, o vietoj generatoriaus stovi magneta, kuri įgalina motociklą užvest neturint akumuliatoriaus. Šio motociklo duslintuvas sujungtas priekyje ir išvestas per kairę pusę todėl, kad nemaišytų varomo lopšio pusašiui ir perjungti sausą blokiruotę. Šio motociklo išėjo tik bandomoji partija, nes pasibaigus karui šis projektas buvo nutrauktas.
Panaudojus kai kuriuos techninius sprendimus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas motociklas MV-750. po atsakymu pateikiu nuotraukas motociklo M-73.
Labai atsiprašau administratorių už nestandartines nuotraukas. jei padariau ką ne taip prašau pataisyti.
5. esant reikalui, bei kilus ginčams esu pasiruošęs nusiūst nurodytam administratoriui ar keliems į pm straipsnį anglų kalba, kuriuo remiantis buvo užduota ši myslė.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: M-73 (motociklas)
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 20 Lap 2005, 14:48
- Miestas: palanga
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
adomas rašė:1. (Tamstas) kultūringi žmonės iškilusių nesutarimų į viešumą nekelią. tad pasiūlyčiau pasymokyti etikos. forumo rietenomis aš teršti nesiruošiu.
2. Tavęs buvo paprašyta konkrečių įrodymų, tai yra straipsnių, nuotraukų , o ne mačiau girdėjau, turėjau.
3. Motociklas vadinasi M-73
4. prašome paskaityti
Po Vokietijos invazijos į Rusiją 1941 m. kare buvo pradėti naudoti motociklai M-72 kurių reduktoriaus perdavimas buvo padidintas nuo 3,889:1 iki 4,625:1, tačiau tai nepasiteisino.
Kadangi M-72 buvo vokiško civilinio BMW R-71 kopija, šis motociklas negalėjo lygiuotis su vokiškais BMW R-75 ir ZUNDAPP KS750, nes neturėjo varomo lopšio ir pravažumu smarkiai atsiliko nuo minėtų
motociklų. Karo metu rusų inžinieriai BMW R75 pagrindu sukūrė motociklą TMZ-35 ir M-72 pagrindu motociklą M-73. kuriant motociklą M-73 panaudota daug tų pačių agregatų kaip ir M-72 tai rėmas, sparnai, priekinės šakės, sėdynės, ratai, kuro bakas ir kt. motoras šio motociklo taip pat labai panašus į M-72 tačiau priekinėje motoro dalyje yra įmontuotas generatorius, o vietoj generatoriaus stovi magneta, kuri įgalina motociklą užvest neturint akumuliatoriaus. Šio motociklo duslintuvas sujungtas priekyje ir išvestas per kairę pusę todėl, kad nemaišytų varomo lopšio pusašiui ir perjungti sausą blokiruotę. Šio motociklo išėjo tik bandomoji partija, nes pasibaigus karui šis projektas buvo nutrauktas.
Panaudojus kai kuriuos techninius sprendimus septintajame dešimtmetyje buvo sukurtas motociklas MV-750. po atsakymu pateikiu nuotraukas motociklo M-73.
Labai atsiprašau administratorių už nestandartines nuotraukas. jei padariau ką ne taip prašau pataisyti.
5. esant reikalui, bei kilus ginčams esu pasiruošęs nusiūst nurodytam administratoriui ar keliems į pm straipsnį anglų kalba, kuriuo remiantis buvo užduota ši myslė.
{storija parasyta neblogai,bet nuotraukoje esantis motociklas,jei neklystu
yra Irbite gamyklos muziejuje,ir eksponuojamas kaip "M 72K".
Jusu pateiktose nuotraukose tik motociklo atskiri fragmentai,gal galite forume pateikti bendrus sio motociklo rakursus(vaizdus).Is anksto dekoju
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 20 Lap 2005, 14:48
- Miestas: palanga
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
adomas rašė:Šiaip tai tos nuotraukos paimtos iš straipsnio pats straipsnis pas mane pdf formatu, jei kolega Raimį galiu staipsnį prikabint į pm o po to jau galėsi spręst šią problemą, dėl įdėjimo, nes garaže gelažai rūdyja noriu savo iž-350 pasikelt iki metų antros pusės.
Perziurejus savo archyva radau jusu aprasyme netiksluma:NEBUVO motociklo TMZ 35,o buvo 1943m pagamintas TMZ 53
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 13 Kov 2005, 18:46
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
-
- Forumietis
- Pranešimai: 623
- Užsiregistravo: 17 Spa 2004, 15:22
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 983
- Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Raimis rašė:Ir straipsnį būtų gerai nuskanuoti ir įdėti į forumą.
Ar yra daugiau žinių apie TMZ-35 motociklą?
siek tiek informacijos apie M73: .......... Für die M 72 wurde auch ein Antrieb für das Beiwagenrad entwickelt. Die Modellbezeichnung für dieses Gespann lautete M 73. Es gab kein Differential, der Antrieb sollte nur bei schwierigen Wegverhältnissen zugeschaltet werden. Das Seitenwagenrad bekam mit der Antriebsnabe auch eine Bremse, die über Seilzug vom Fusshebel zusammen mit der Hinterradbremse betätigt wurde. Die Erprobung bei der Armee ergab, dass durch den zusätzlichen Antrieb die Geländegängigkeit zwar deutlich verbessert wurde, mit dem fehlenden Ausgleichsgetriebe jedoch Kurven mit kleinem Radius nicht fahrbar waren. Dazu musste der Seitenwagenantrieb ausgeschaltet werden. Auch bei weiten Kurven war das Gespann schwer zu fahren, da die Lenkung kaum reagierte.
Der differentialfreie Antrieb war zwar einfach konstruiert, trotzdem waren Wartung und Reparatur unter feldmässigen Bedingungen problematisch. Die Bewertung fiel dennoch insgesamt positiv aus, aber das Kriegsende war bereits abzusehen und es standen mit den Jeeps nun auch genügend leichte und geländegängige Fahrzeuge zur Verfügung. Das Projekt M 73 wurde deshalb zu den Akten gelegt.
3