Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Su VAZ 2101 į Graikiją
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 163
- Užsiregistravo: 31 Geg 2008, 23:23
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Leidziantis i tokia kelione su ziguliu, reiketu nusimest bereikalingu galimu galvos skausmu, tokiu kaip dujos, kanistrai ir pan. Padangos dar dar, bet manau R13 galima uz palygint nebrangiai isigyt naujas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 535
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
BIG rašė:Leidziantis i tokia kelione su ziguliu, reiketu nusimest bereikalingu galimu galvos skausmu, tokiu kaip dujos, kanistrai ir pan. Padangos dar dar, bet manau R13 galima uz palygint nebrangiai isigyt naujas.
Dujų įrangos nedėsiu - čia jau nuspręsta. Benzino kanistrą 20ltr su savimi manau kad pasiimsiu (atsarga gedos nedaro). Padangas dėsiu 175/70R13 dvi jau susiradau - stovis kaip naujų. Dar dviejų toliau tebeieškau. Taip pat dairausi ir naujų pirmuko ratlankių gal kas galte pasiūlyti? aišku geriau būtų jei veiksmas būtų aplink klaipėdos miestą.
Žiguliuko sėdynės: Atkaltė yra neaukšta (ji baigiasi gerokai žemiau nei pečiai) - o apie galvos atlošą galima tik pasvajot:( taigi šiai kelionei noriu įsidėt sėdynes su galvos atlošu. Gal kas iš Jūsų forumiečiai turite nebereikalingas žiguliuko sėdynes? Man nuo jų reikalingi bėgeliai.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Labai teisingi sprendimai- ir dėl dujų, ir dėl sėdynių. Du- trys šimtai kilometrų, ir standartinės sėdynės jau kerta per pečius.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 163
- Užsiregistravo: 31 Geg 2008, 23:23
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Turiu viena nauja pirmuko ir viena nauja sestuko rata. Sedyniu tvirtinima teks persidaryt, nes kiek dometasi jokios inomarkes netinka. Dar siulyciau pagalvoti apie mazesni/patogesni vaira.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 535
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
- Miestas: Klaipėda
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Tai taip:) - važiuojant po Lietuvėlę patobulintos sėdynės man kaip ir nereikalingos, bet per tokią ilgą kelionę patogesnės sėdynės bent kažkiek duos patogumo (na gal kiti kas skaito šią temą savyje pagalvoja: kam tada važiuot su žiguliu? - juk tam yra šiuolaikiški automobiliai)
Dėl to noriu senų nebereikalingų žiguliuko sėdynių iš kurių panaudočiau tik jų bėgelius kurios privirinčiau prie naujų sėdynių apačios, o tada jau jas galėčiau pritvirtinti ten kur ir yra tvirtinamos gamyklinės sėdynės.
Dėl vairo: galvoju ant originalaus vairo uždėt jam apavą - tam kad jis būtų storenis, taip lengviau būtų jį suimti rankomis (jis juk toks plonytis). Jei dėsiu mažesnio diametro juk sunkiau sukinėti jį bus:(
Dėl to noriu senų nebereikalingų žiguliuko sėdynių iš kurių panaudočiau tik jų bėgelius kurios privirinčiau prie naujų sėdynių apačios, o tada jau jas galėčiau pritvirtinti ten kur ir yra tvirtinamos gamyklinės sėdynės.
Dėl vairo: galvoju ant originalaus vairo uždėt jam apavą - tam kad jis būtų storenis, taip lengviau būtų jį suimti rankomis (jis juk toks plonytis). Jei dėsiu mažesnio diametro juk sunkiau sukinėti jį bus:(
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Citroen senesnių sėdynės montuokit. Na, arba bent kitokių apie 90tųjų metų prancūzų. Su BX ir C15 sėdynėmis važiavau po 2000km per parą ir nei nugaros, nei užpakalio nepatogumų realių nebuvo
Tuo metu vw passat Kaunas-Klaipėda ir jau užtenka, nekalbu apie bmw, audi senesnių modelių... Forma jų kaip ir teisinga, patogi bet, palyginus - velniškai kietos
Nors tai ir nelegalu, paskutinįkart važiuodamas per didelius karščius (Prancūzija, Ispanija, kalnai rugppjūčio menesį, kai vidurdienį ne taip ir toli nuo zenito) važiavau visai basas - nukreipiau apipūtimą į kojas ir buvo labai neblogai. Vėsu kojoms - nekaršta ir visam
Tik kulnas kiek labiau pavargsta būt įremtas į tiesiai į dugną


Nors tai ir nelegalu, paskutinįkart važiuodamas per didelius karščius (Prancūzija, Ispanija, kalnai rugppjūčio menesį, kai vidurdienį ne taip ir toli nuo zenito) važiavau visai basas - nukreipiau apipūtimą į kojas ir buvo labai neblogai. Vėsu kojoms - nekaršta ir visam

-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 05 Gru 2006, 17:46
- Miestas: Kaunas
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
sveiki, gal ne į temą, vakar važiavau iš Kauno į Vilnių, su atviru langu vėjas švilpia, negali susikalbėti, ar su uždaru, ar su atviru vis tiek karšta, ko į tą Graikiją grautis, kai buvau įsimilėjęs tai po Lietuvą važinėjau, aplankai miestelius, piliakalnius, vakare prie ežero palapinė, laužas, košė, kava, sulankstomos kėdutės atsisėdi dviese, kavą gurkšnoji, kalbiesi ir į ežeru grožiesi, kaifas. Kaip Marijonas M. dainuoja "aš myliu Lietuvą"
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Tai vadinama nuotykių dvasia, kolega.ANDRIUS123 rašė:sveiki, gal ne į temą, vakar važiavau iš Kauno į Vilnių, su atviru langu vėjas švilpia, negali susikalbėti, ar su uždaru, ar su atviru vis tiek karšta, ko į tą Graikiją grautis, kai buvau įsimilėjęs tai po Lietuvą važinėjau, aplankai miestelius, piliakalnius, vakare prie ežero palapinė, laužas, košė, kava, sulankstomos kėdutės atsisėdi dviese, kavą gurkšnoji, kalbiesi ir į ežeru grožiesi, kaifas. Kaip Marijonas M. dainuoja "aš myliu Lietuvą"
O kai po ilgų klajonių grįžti Lietuvėlėn, tai kažkas panašaus ir būna


-
- Naujokas
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 23 Bir 2013, 15:22
- Miestas: Klaipeda
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Romani, man dažnai tenka važinėti po 2300 km į vieną pusę po Europą (tiesa į JK, o ne į Graikiją), ir todėl per kelis metus šią kelionę teko įveikinėti su įvairiais automobiliais, įskaitant ir su "dujine" Volvo. Įranga buvo "šlanginė", su 45L balionu vietoj atsarginio rato (pilnas tūris 50L, tačiau dėl apsauginio vožtuvo tilpdavo apie 45L), bei nežmoniškomis kuro sąnaudomis trąsoje, ko pasekoje pilno dujų baliono užtekdavo maždaug 300km... Prieš važiuojant patį pirmą kartą, visur išsiklausinėjau ar nebus bėdų su mano turima itališka duju įranga. Visi vienbalsiai sakė, jog ne, nes mano užpylimo anga (standartinė, dažniausiai sutinkama Lietuvoje) yra standartinė. Deja...
Lenkijoje, žinoma bėdų nekilo, LPG degalinių ko gero daugiau nei benzino
Tad net ir didelės sąnaudos ir trumpas nuvažiuotinas atstumas bėdų nesukėlė. O štai su lyg Vokietija kelionė apkarto - LPG ten nėra dažnai sutinkama, galbūt kas trečioje degalinėje (su mano sąnaudom, itin kruopščiai sekiau kelio ženklus apie LPG). Kai kuriose degalinėse reikėjo specialaus perėjimo į "olandišką", tačiau jei gerai pamenu, visos degalinės juos turėjo ir skolindavo nemokamai arba už užstatą, kurį žinoma vėliau atgaudavau
Mano atveju buvo labai liūdna, nes autobahnuos'e kaip žinia atstumai tarp degalinių yra bent po 50 -60 km, tad reikėjo nuolat planuotis sustojimus...
Na o kitas mano aplankomas šalis tu turbūt nekirsi, tad smulkmenų neminėsiu, išskyrus tai, jog vis tik buvau priverstas įsigyti savo nuosavą perėjimą dujų užpylimui, kad važinėti pigiau ir su mažiau nervų...
Antras iš principo svarbus (ypač Lenkijoje, iki Varšuvos, E67 kelyje) dalykas yra variklio galingumas. Tavo atveju, automobilis yra pakankamai silpnas, todėl iki Varšuvos būk itin atsargus - keliai siauri, daug kur remontuojami arba prastos būklės, su pakalnėmis ir šiais visokiais "šokdinančiais" elementais. Tuose keliuose, begalybė "furų",kurios važiuoja skirtingais greičiais - vienos laikosi 100 km/h, kitos gali ir 70... Kuomet reikia lenkti ir minėtuose keliuose šį momentą norisi sumažinti kiek įmanoma, todėl su silpnu varikliu patarčiau skubėti lėtai ir tiesiog nelenkti, nebent 1000 proc. įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Tokia bjauri atkarpa ne amžina - šiai dienai maždaug apie 300-350Km (ir sparčiai mažėja). Ir dar vienas patarimas dėl Lenkijos - jei keliausite link Varšuvos, (net ir su navigacija) Augustov'e esant kelio išsišakojimui į Varšuvos (S61 berods) arba E67 (berods Bialystok'o) kryptį - sukite link E67/S8/Bialystok'o. Kelias žymiai geresnis, nors ir keliais kilometrais ilgesnis. Priešingu atveju turėsite progos susipažinti su kaimais ir miesteliais kas 10-20km atstumu ir didelėmis duobėmis
Kas dėl padangų - padangų amžius įtakoja jų minkštumą ir tiesioginį sukibimą su keliu. Bet šis faktorius nėra baisus jei protektorius yra tikrai pakankamo gylio, ir svarbiausia išoriškai ant padangos šonų nėra matyti įtrūkimų ar suskilinėjimų. Tokią padangą rekomenduočiau pasikeisti, nes važiuojant net ir 100 km/h greičiu karštą dieną, ant karšto asfalto, jos sprogimo rizika padidėja labai smarkiai, o jei dar automobilis pakrautas kelionei reikalinga manta, šios padangos apkrova tik didėja. Protektorių rekomenduočiau turėti bent jau 3mm ir daugiau (jei įmanoma). Kodėl? Todėl, kad sausą vasaros dieną, staigiai pradėjus lyti, ant kelio susikaupusios dulkės pavirsta į ploną slidžią plėvelę, kurią nesunkiai išskaido belenkokių padangų protektorius, tačiau jei mes jo turime mažiau nei mažai - numynus stabdį (ypač kalbant apie ne ABS'inę sistemą) - galime smagiai paslidinėti
Netikite - dabartiniais orais geriausias būdas tuo įsitikinti net mieste! 
Dar patarimas dėl valiutos - Lenkijoje turėk pakankamai zlotų. Nors ir visur pilną įvairių "kontor" (valiutos keitimo punktų), o mokamame A2 kelyje galima atsiskaityti zlotais, doleriais, eurais, kortelėmis) - vis tiek geriau turėti grynų, nes štai man prieš mėnesį buvo įdomus nutikimas kai važiuodamas naktį turėjau užsipilti kuro Varšuvoje, o degalinė (orlen, ne kažin kokia "no name") nepriėmė mokėjimo kortelės. Nors toje pačioje patalpoje buvo įrengtas bankomatas, iš kurio ir nusiėmiau pinigus, šis malonumas (nes teko tai daryti net du kartus, dėl kelių priviršytų centų virš norimos sumos) kainavo papildomai. O ir nemalonu kai nori, bet negali susimokėti
Na o Europoje, turėk smulkių Eurų ir jų centų - nes WC kaip taisyklė, dažniausiai mokami (50-70 Euro centų asmeniui).
Tikiuosi, bent truputį padėsiu būsimos kelionės planavimui
P.S. turiu vieną nereikalingą, "naują" 175R13 padangą (nepamenu aukščio), kurią galiu atiduoti už dyką
Bus tikrai puikus atsarginis ratas. Kadangi kaip suprantu esi Klaipedietis, tai rašyk AŽ ir suderinsim vietą ir laiką 
Lenkijoje, žinoma bėdų nekilo, LPG degalinių ko gero daugiau nei benzino


Na o kitas mano aplankomas šalis tu turbūt nekirsi, tad smulkmenų neminėsiu, išskyrus tai, jog vis tik buvau priverstas įsigyti savo nuosavą perėjimą dujų užpylimui, kad važinėti pigiau ir su mažiau nervų...
Antras iš principo svarbus (ypač Lenkijoje, iki Varšuvos, E67 kelyje) dalykas yra variklio galingumas. Tavo atveju, automobilis yra pakankamai silpnas, todėl iki Varšuvos būk itin atsargus - keliai siauri, daug kur remontuojami arba prastos būklės, su pakalnėmis ir šiais visokiais "šokdinančiais" elementais. Tuose keliuose, begalybė "furų",kurios važiuoja skirtingais greičiais - vienos laikosi 100 km/h, kitos gali ir 70... Kuomet reikia lenkti ir minėtuose keliuose šį momentą norisi sumažinti kiek įmanoma, todėl su silpnu varikliu patarčiau skubėti lėtai ir tiesiog nelenkti, nebent 1000 proc. įsitikinęs, kad tai daryti saugu. Tokia bjauri atkarpa ne amžina - šiai dienai maždaug apie 300-350Km (ir sparčiai mažėja). Ir dar vienas patarimas dėl Lenkijos - jei keliausite link Varšuvos, (net ir su navigacija) Augustov'e esant kelio išsišakojimui į Varšuvos (S61 berods) arba E67 (berods Bialystok'o) kryptį - sukite link E67/S8/Bialystok'o. Kelias žymiai geresnis, nors ir keliais kilometrais ilgesnis. Priešingu atveju turėsite progos susipažinti su kaimais ir miesteliais kas 10-20km atstumu ir didelėmis duobėmis

Kas dėl padangų - padangų amžius įtakoja jų minkštumą ir tiesioginį sukibimą su keliu. Bet šis faktorius nėra baisus jei protektorius yra tikrai pakankamo gylio, ir svarbiausia išoriškai ant padangos šonų nėra matyti įtrūkimų ar suskilinėjimų. Tokią padangą rekomenduočiau pasikeisti, nes važiuojant net ir 100 km/h greičiu karštą dieną, ant karšto asfalto, jos sprogimo rizika padidėja labai smarkiai, o jei dar automobilis pakrautas kelionei reikalinga manta, šios padangos apkrova tik didėja. Protektorių rekomenduočiau turėti bent jau 3mm ir daugiau (jei įmanoma). Kodėl? Todėl, kad sausą vasaros dieną, staigiai pradėjus lyti, ant kelio susikaupusios dulkės pavirsta į ploną slidžią plėvelę, kurią nesunkiai išskaido belenkokių padangų protektorius, tačiau jei mes jo turime mažiau nei mažai - numynus stabdį (ypač kalbant apie ne ABS'inę sistemą) - galime smagiai paslidinėti


Dar patarimas dėl valiutos - Lenkijoje turėk pakankamai zlotų. Nors ir visur pilną įvairių "kontor" (valiutos keitimo punktų), o mokamame A2 kelyje galima atsiskaityti zlotais, doleriais, eurais, kortelėmis) - vis tiek geriau turėti grynų, nes štai man prieš mėnesį buvo įdomus nutikimas kai važiuodamas naktį turėjau užsipilti kuro Varšuvoje, o degalinė (orlen, ne kažin kokia "no name") nepriėmė mokėjimo kortelės. Nors toje pačioje patalpoje buvo įrengtas bankomatas, iš kurio ir nusiėmiau pinigus, šis malonumas (nes teko tai daryti net du kartus, dėl kelių priviršytų centų virš norimos sumos) kainavo papildomai. O ir nemalonu kai nori, bet negali susimokėti

Tikiuosi, bent truputį padėsiu būsimos kelionės planavimui

P.S. turiu vieną nereikalingą, "naują" 175R13 padangą (nepamenu aukščio), kurią galiu atiduoti už dyką


-
- moderatorius
- Pranešimai: 1909
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: Su VAZ 2101 į Graikiją
Pasakojimas gražus, bet patarčiau ant mašinos užsidėti aukštesnes padangas.
Ir kuro sąnaudos sumažės ir dezinformacijos nereiks skleist.
Ir kuro sąnaudos sumažės ir dezinformacijos nereiks skleist.