Puslapis 323

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Lie 2016, 23:00
kęstutis
Renkant variklį pastebėta kad dujų paskirstymo grandinėlės kelių narių ritinėliai iškorėję. Kadangi tokią palikus kyla grėsmė su laiku sugadinti žvaigždutes teko grandinėlę iš Prancūzijos pirkti naują. Teko į siuntinį pridėti ir vieną vožtuvo kėliklį kurio paviršius ištrupėjęs. Su vožtuvais vienas taip pat nukentėjęs kurį teko keisti nauju pasimatė tik jį nušlifavus. Šie gedimai atsirado kadangi į variklį pateko vanduo pro pramuštą galvutės tarpinę.
DSC06409.JPG
DSC06405.JPG
DSC06304.JPG
DSC06305.JPG
DSC06309.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Lie 2016, 23:12
kęstutis
Tvarkant generatorių, pakeistas guolis. Ko nebuvau dar matęs kad generatoriaus kitame gale vietoj guolio stovi bronzinė įvorė ir ji net neišdilusi.
DSC05977.JPG
DSC05984.JPG
DSC05987.JPG
DSC06201.JPG
DSC06203.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Lie 2016, 23:22
kęstutis
Pagamintos visos tarpinės ir membranos.
DSC06351.JPG
DSC06353.JPG
DSC06354.JPG
DSC06331.JPG
DSC06332.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 17 Lie 2016, 23:44
kęstutis
Kas neįprasta kad šiame variklyje alkūniniam velenui priekyje, nei gale nesideda riebokšliai, nei kokios virvės. Stovi tepalo atmušimo borteliai, drenažiniai kanalai ir priekinis skriemulys su graižtiniu grioveliu. Na žodžiu variklis su greičiu dėže surinkti :D
DSC06431.JPG
DSC06433.JPG
DSC06435.JPG
DSC06454.JPG
DSC06458.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 18 Lie 2016, 07:58
GINTIL
:labas: Sveikintinas kruopštumas. Stebinantis profesionalumas. Optimalus pristatymas. Maloni tema. :puiku:
Linkiu ir toliau taip... :taika:

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 19 Lie 2016, 22:06
milzinas
Grazesnis nei is gamyklos.Kruopstus darbas :labas:

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 22 Lie 2016, 13:38
m105
Baisiai gražus darbas. Jei galima smulkiau apie generatorių nes ir man nusimato panašus darbelis su generatorium ir starteriu.

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 23 Lie 2016, 09:28
kęstutis
Kalbant apie generatorių ir starterį, šiame projekte jie man kėlė mažiausiai rūpesčių, kadangi reikėjo pirkti tik vieną guolį. Įvorės generatoriaus ir starterio buvo neišdilusios, angliukai geri - keisti nereikėjo. Na kalbant apie darbų eigą, tai pradžiai viskas išardoma. Po to vizualiai diagnozuojamas detalių stovis. Išbandomas bendiksas - į vieną pusę dantratukas turi suktis lengvai, į kitą fiksuotis. Inkaro kolektorius nušveičiamas galutinai su 2000 švitriniu. Magnetinis pritraukėjas išbandytas - veikia ir jungia puikiai tai ardytas nebuvo, nes vien tik pasižiūrėjimui gaila gadinti užvalcuotą konstrukciją. Pratikrintas inkaras su testeriu - kolektoriaus plokštelės ir tarp plokštelių ir korpuso ar nėra pramušimo.Visi dangteliai, skriemulys ir statorius (korpusas) smėliuoti. Statoriui pagaminami uždari dangteliai ir susukami varžtu, kad smėliuojant nepažeisti apvijų. Po smėliavimo statorių išputinėju su oru, išplaunu benzinu. Duodu išdžiūti. Gruntuoju, šiurkštinu, dažau. Aliuminio detalės po smėliavimo pratrinu su švelnesniu vėliniu šepečiu - dingsta smėliavimo oksidacija. Žinoma gal būt aliuminį reikėtų stikliuoti, bet pats tos operacijos atlikti negaliu tai nedarau.
DSC06200.JPG
DSC06338.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 23 Lie 2016, 09:39
kęstutis
Pradedu išrinkinėti kėbulą.
Durų lankstai užrudyję, durys neatsidaro. Bandžiau lankstų kaiščius iškalti lauk - pastangos bevaisės. Teko lankstų kaiščius gręžti. Prie apatinio lanksto su gręžtuvu neina prieiti - trūksta vietos tiesiam gręžimui. Teko susivirinti prailgintą grąžtą.
DSC06463.JPG

Re: PEUGEOT-203C 1959metų

Parašytas: 27 Lie 2016, 14:48
m105
kęstutis rašė:Kalbant apie generatorių ir starterį, šiame projekte jie man kėlė mažiausiai rūpesčių, kadangi reikėjo pirkti tik vieną guolį. Įvorės generatoriaus ir starterio buvo neišdilusios, angliukai geri - keisti nereikėjo. Na kalbant apie darbų eigą, tai pradžiai viskas išardoma. Po to vizualiai diagnozuojamas detalių stovis. Išbandomas bendiksas - į vieną pusę dantratukas turi suktis lengvai, į kitą fiksuotis. Inkaro kolektorius nušveičiamas galutinai su 2000 švitriniu. Magnetinis pritraukėjas išbandytas - veikia ir jungia puikiai tai ardytas nebuvo, nes vien tik pasižiūrėjimui gaila gadinti užvalcuotą konstrukciją. Pratikrintas inkaras su testeriu - kolektoriaus plokštelės ir tarp plokštelių ir korpuso ar nėra pramušimo.Visi dangteliai, skriemulys ir statorius (korpusas) smėliuoti. Statoriui pagaminami uždari dangteliai ir susukami varžtu, kad smėliuojant nepažeisti apvijų. Po smėliavimo statorių išputinėju su oru, išplaunu benzinu. Duodu išdžiūti. Gruntuoju, šiurkštinu, dažau. Aliuminio detalės po smėliavimo pratrinu su švelnesniu vėliniu šepečiu - dingsta smėliavimo oksidacija. Žinoma gal būt aliuminį reikėtų stikliuoti, bet pats tos operacijos atlikti negaliu tai nedarau.
DSC06200.JPG
DSC06338.JPG
Dėkui, patiko mintis su dratiniu šepečiu po smėliavimo.