Puslapis 34

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 05 Lap 2017, 13:39
MaxAir
Atsiparašau, už gulinčias nuotraukas

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 05 Lap 2017, 14:42
evris
Ziurint i foto - pradzioje patarciau susitvarkyti motora, uzvesti ir pravaziuoti. Bus aisku, ar reikia i greiciu deze ir tilta listi, ar ne.

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 05 Lap 2017, 14:49
MaxAir
evris rašė:Ziurint i foto - pradzioje patarciau susitvarkyti motora, uzvesti ir pravaziuoti. Bus aisku, ar reikia i greiciu deze ir tilta listi, ar ne.
Tai pirmi planai ir yra, perrinkti variklį, perrinkti dėžę. Bet kiek teko junginėti bėgius bėgiai neblogai jungiasi, kojele atmeta greitai, bet vistiek , reiks peržiūrėt, pakeist tepalus ir pnš.

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 09 Lap 2017, 20:47
evris
Tepalus pradzioje pasikeisk variklyje 20W50 mineralini. i deze kai kas pila transmisini, as pilu ta pati kaip i varikli. O i galini tilta - koki nors hipoidini W80-90

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 09 Lap 2017, 21:07
aivaras.
Patariu pradžiai išsiardyti visą motociklą, kiekvieną detalę nuvalyti, patiesinti, pašalinti defektus ir surinkti motociklą atgal pilnai jį sukomplektuojant. Toliau pažįstant jo konstrukcija ir numatant laukiančius darbus, turint visas tvarkingos būklės komplektuojančias dalis galima pradėti gražinti šiam motociklui pradinį jo grožį.
O varikliui gal pas tave užtenka tik uždėti grupę, išplauti dugninę ir supilti naujus tepalus.

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 09 Lap 2017, 23:41
MaxAir
aivaras. rašė:Patariu pradžiai išsiardyti visą motociklą, kiekvieną detalę nuvalyti, patiesinti, pašalinti defektus ir surinkti motociklą atgal pilnai jį sukomplektuojant. Toliau pažįstant jo konstrukcija ir numatant laukiančius darbus, turint visas tvarkingos būklės komplektuojančias dalis galima pradėti gražinti šiam motociklui pradinį jo grožį.
O varikliui gal pas tave užtenka tik uždėti grupę, išplauti dugninę ir supilti naujus tepalus.
Pradžiai tai manau po truputį perrinksiu variklį ir pabandysiu ji užkurti. O toliau planuose perrinkti svarbiausius mazgus, pereiti TA, užregistruoti. Tik va nežinau , ką vėliau dėl jo estetinio grožio daryt, būklė tikrai neįspūdinga, rūdžių yra ir pnš.. Gal ieškoti geresnės būklės dalių ir jomis keisti senąsias..

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 09 Lap 2017, 23:54
evris
Pats atsakei, ka darysi - step by step.
Nebek priekyje traukinio

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 10 Lap 2017, 00:46
MaxAir
evris rašė:Pats atsakei, ka darysi - step by step.
Nebek priekyje traukinio
Nebėgu tikrai,puikiai suprantu darbo čia apstu prie kiekvieno mazgo, tiesiog galvoju, ar jį išlaikyti originalų, nedažytą.. Na, viskas dar prieš akį, kaip sakot -step by step :)

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 10 Lap 2017, 20:38
Laimiss123
Mano asmenine nuomone tai tokį motociklą jau reikėtų restauruoti pilnai, tačiau prieš pradedant reikia pasiruošti tiek finansiškai tiek emociškai :D aš pats prieš keletą metų įsigijau MT10-36 ir rinkausi palikti autentišką, kadangi būklė buvo nepalyginamai geresnė. Tačiau net ir atliekant tuos valymo ir mazgų tvarkymo darbus išleidau žymiai daugiau pinigų nei tikėjausi, o laiko taip pat užtruko daug, kartais net kildavo mintys kad lengviau būtų išardyti ir perdažyti nei tvarkyti atskirais mazgais, nes ne tiek jau daug ir lieka kai pagalvoji. Nors maniškis pagal metus manau atrodo tikrai labai gražiai, blizga visas, tačiau pastoviai sulaukiu kvailų klausimų tai kada gi pagaliau jį dažysiu :shock:

Re: K750 variklio alternatyva.

Parašytas: 12 Lap 2017, 16:06
Ledūklis
Restauracija tai plati sąvoka.
Techninės dalies sutvarkymas, koncervavimas esamos būklės, padarymas kad viskas veiktų - tai vadinama kontroliniu surinkimu. Kartais šitas praleidžiama ir viskas daroma iš karto, bet paskui vis tiek kas nors netinka ir reikia ardyt ar taikyt kitą dalį. Arba pasirodo kad ant tiek daug darbo, kad metama šonan.
Jei nori kuo greičiau išbandyt, tai rink greičiau kad veiktų.
"Geresnių" dalių su "geresniais" dažais pirkimas tik sugaišins laiką ir atliks bereikalingos dalys. Jei tinkamos dar naudojimui naudok esamas. Ypač jei jos to paties motociklo, tai jos tikrai tinka jam, o kai renki iš dalių dažniausiai netinka skylės, atstumai ir t.t. Galima viską nudažyt ir paskui. O jei būna padaryta, kad sunku suprast, dažyta, ar ne, tau niekas nepasakys blogo žodžio, net autentikos mėgėjai.
Iš tikrųjų, tai kokį kelią bepasirinktum, jis bus geriausias, jei procesas tau bus malonus, o motociklas atgis.