Puslapis 318

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 11 Gru 2017, 19:09
kęstutis
Dugnui naudojate cinkuotą skardą. Ties virinimo siūlėm kur didžiausia tikimybė formuotis rūdims, ten cinkas nudega. O bendrai cinkuotas paviršius turi savybę greitai oksiduotis ir blogai draugauja su gruntais ir dažais -gali su laiku atsilupti. Žinau kad gamykliškai automobiliai būna cinkuoti ir dažomi, bet tai gamyklinės technologijos. Gal planuojate naudoti kokį spec. gruntą kad to išvengti?

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 11 Gru 2017, 19:12
gkeleris
Cinkas kad ir nudega, vistiek tose vietose praėjau su kampiniu šlifuokliu lengvai pralygindamas virinimo siūles. Taip pogi, kadangi ilgiau tęsėsi virinimo darbai, ir buvo niekuo nepadengtos virinimo siūlės, tai galėjo įsimušti rūdys, todėl smėliuodamas daug netaikiau ir dailiai praėjau su smėliasrove tas siūles. Tada dėtas gruntas. Tada dar dėl lygumo prabraukta lygiu špakliaus sluoksneliu ir vėl nugruntuota.

Gruntas nėra koks specialus, tiesiog dvikomponentis epoksidinis, o kaip laikys bus matyt :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 11 Gru 2017, 19:24
kęstutis
Na bendratyje kur cinkuojama ten nebedažoma.
Čia manau eilinis epoksidinis gruntas. Gal ir viskas bus gerai, bet Jums reikėtų pasidomėti cinkuotų paviršių dažymo technologijomis kaip dažant užbėgti cinko oksidui už akių.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 13 Gru 2017, 11:51
gkeleris
Turėsiu omeny. O ar nusilups čia bus matyt, vistiek bus laikoma sausai ir ne kasdien eksploatuojama, tai gal greit nenusilups :) Kaip sakant gyveni ir mokaisi, bet vistiek miršti durnas :D


O gryžtant prie temos tai toliau, kaip jau minėjau buvo vėl nupjauti tie statramsčiai, visas vidus ir išorė nusmėliuoti ir nugruntuoti.

Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja :neigiamai: , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...

Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti.

Toliau sekė likusių lopšio galų įvirinimas, Visko galutinis pervirinimas, taip pat nusmėliuotų ir nugruntuotų tų pačių statramsčių įvirinimas, prieš tai sutepus besiglaudžiantį šoną smala. Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo. Tam reikalui teko ir galingesnį kempą atsivaryt kad pilnu galingumu viską pervirint :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 13 Gru 2017, 11:54
gkeleris
Toliau sekė siūlių apšlifavimas , visų nelygumų ir bangų galutinis palyginimas ir nestoro pirminio špaklio sluoksnis ir dar vienas grunto sluoksnis.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 13 Gru 2017, 12:41
Raimis
gkeleris rašė:Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja :neigiamai: , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...

Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti. ... Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo...
Rimtas požiūris :geras: :labas:

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 13 Gru 2017, 13:03
virginijus007
Raimis rašė:
gkeleris rašė:Beje, užmiršau paminėti kad buvo atpjauti galuose ir ištraukti šoniniai vamzdžiai. Jie buvo labai supuvę ir ilgai vargau kol juos ištraukiau. Kiek tekę matyti šiame forume žmonių, kurie tvarko šiuos lopšius tai niekas tų vamzdžių lauk neima o tiesiog iš viršaus kiek prieina nusmėliuoja :neigiamai: , o ten rūdžių kalnai... o ir patys vamzdžiai supuvę būna...

Žodžiu, buvo išsmėliuotas ir griovys, taip pat išraityti naujai tokio pat storio ir diametro vamzdžiai, kurie prie to paties nusmėliuoti ir nugruntuoti. ... Taip pat išsmaluotas ir šoninių vamzdžių griovys ir patys vamzdžiai. Vamzdžiai įkišti į vidų, vėl užvalcuoti ir tvirtai užvirinti kaip buvo...
Rimtas požiūris :geras: :labas:
Va čia yra tikras rimtas remontas, kruopštumas. Pagarba kraštiečiui! :labas: Seku projektus. :)

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 15 Gru 2017, 14:24
gkeleris
Lopšio geldai dar reikės antrinio špakliavimo. Taip pat sugalvojau jog reikės užšpakliuoti ir skardų sudūrimo siūles kurias iš pradžių galvojau palikti kaip buvo originaliai neužšpakliuotos.

Daugiau tai padaryti patys tvirtinimo chamutai. Dalys nusmėliuotos, taip pat lopši orėmas nusmėliuotas (apie jo tvarkymą jau kalbėjau) ir viskas nugruntuota.

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 16 Gru 2017, 13:55
gkeleris
Pratęsiant temą tai pradėti ir dažymo darbai. Motociklo rėmas, kaip minėta anksčiau jau buvo sutvarkytas ir seniausiai laukė savo eilės. Sulaukus eilės rėmas ir ratlankiai nusmėliuoti, nugruntuoti ir nudažyti RAL 6005 akriliniais dažais (iš pradžių norėjau LADA Green Garden'u dažyt bet jais dažyt būtų nesąmonė, tai pagal spalvą kažkas analogiško RAL 6005).

Re: K750M 1966 improvizacija

Parašytas: 18 Gru 2017, 13:44
gkeleris
Suvirintos, palygintos ir kitai psutvarkytos kitos dalys. Jos nusmėliuotos, nugruntuotos ir nudažytos.