Tai iš tikrųjų buvo nedidelė konstrukcinė revoliucija - minskiečiai prisiminė XIX amžiaus pabaigos automobilius su atskiru ant priekinio tilto sumontuotu ir priekinius ratus varančiu pasukamu kartu su ratais pavaros bloku ir pritaikė jį XX amžiaus pabaigos sunkvežimiui. Nėra nieko nauja, kas nebūtų gerai pamiršta sena!!!!!Paulius43 rašė:Jei neklystu, sukurtas 1988 m, pristatytas Paryziaus autosalone 1989. Savo eiga nuvaziavo nuo Minsko iki Paryziaus. Sukele taprtautini furora savo novatoriskumu (prancuzai tuo metu kure savo Renault Magnum, panasaus dizaino). Perestroika pavadinime ne politine, o konstrukcinep rašė:gal žinot kada tas sunkvežimis buvo sukurtas?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Rusu prototipai
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
AWD
- Forumietis

- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
-
AWD
- Forumietis

- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
-
AWD
- Forumietis

- Pranešimai: 1217
- Užsiregistravo: 22 Rgp 2005, 14:20
Tai itin gerai matyti, kai prisimeni septintojo- aštuntojo dešimtmečio tarybinių autobusų prototipus - jie labai normaliai rinko prizus tarptautinėse parodose, bet nei vienas taip ir nepateko masinėn gamybon..."Jo didenybė planas" ir "deficito ekonomika" neleido nė truputį mažinti esamų modelių gamybos, nes kiekvienas automobilis jau buvo iš anksto paskirstytas. O už gamybos plano nevykdymą gamyklos direktorius nedelsiant būtų nubaustas. Tad kam jam tie rūpesčiai - naujo modelio diegimas, investicijos, nežinia kada ateisiantys nauji įrengimai naujam modeliui gaminti...Juk juos irgi reikėjo kažkam įtraukti į planą, gauti limitus gamybai ir t.t. Šiandien , kai viską galima užsakyti dvišalėmis sutartimis tarp gamintojo ir užsakovo, tokią tvarką sunku suprasti, bet taip buvo - planai, limitai, paskyros.p rašė:nesuprantu aš tų rusų.ką sukuria gražaus ir gero to negamina,o ką atsiliekant nuo kitų valstybių ant 10metų iškart gamina.gal žinot kada tas sunkvežimis buvo sukurtas?
-
GINTIL
- Forumietis

- Pranešimai: 991
- Užsiregistravo: 16 Spa 2004, 16:48
- Miestas: Žemaitija
-
.mendoza.
- Forumietis

- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
-
DK
- Forumietis

- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
- Miestas: Šiauliai
-
Sergej
- Forumietis

- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
tai pratotipas, tapes realybe, pobeda sport su kompresoriumi.DK rašė:gaz sport
В 1950 году под руководством бывшего авиаконструктора Смолина были построены три прототипа «Победа-спорт»: низкие обтекаемые машины, больше похожие на истребитель «Аэрокобра», чем на «Победу». Под капотом «спорта» дополнительно устанавливали механический компрессор, позволявший развить мощность 105 л.с. вместо 50. На этом автомобиле гонщик Михаил Метелев стал первым чемпионом СССР по автоспорту.
-
smartas87
- Forumietis

- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 20 Bir 2008, 12:44
- Miestas: Vilnius
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus