Dėkui, bus ir priekinisancezas rašė:baltas kantas padangos atrodo super

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
 
														
Dėkui, bus ir priekinisancezas rašė:baltas kantas padangos atrodo super


Gražumėlis, tik gaila, kad variklio nėravirginijus007 rašė:Daugiau skardų - maloniau akiaipauliuxas rašė:taigi nuimti einaaivaras. rašė:O ar tau tiek uždėtu skardų netrukdys pravesti laidus?
virginijau jau senokai rodei savo projektąmatosi jog galiniai amortikai kitos spalvos ir varžtai ir iki galo nesukišęs
beje jei tavo jawa 1970m ar neturėtų buti platus priekinis sparnas?Jas atėjus metui visada galima atsargiai, bei gražiai nuimti.
Amortikas buvo tik vienas tada įdėtas kitas, paprastas, kol nebuvau surinkęs gerų amortikų perdažytomis dalimis. Mano Jawa 1970 metų. Platūs (kliošiniai) sparnai ėjo Jawoms iki 1968 metų, o bakai prisukamomis skardomis pradėjo eiti nuo 1970 metų, tad pas mane šie dalykai originalūs
Dabar Jawa atrodo taip, ir kurį laiką taip dar atrodys, nes baigėsi katino dienos, vėl laikas į mokyklą. Begalėsiu prie Jawos padirbėti tik ne kitą, o dar kitą savaitgalį. Tikiuosi, surinksiu pinigų ir nusipirksiu-sutvarkysiu reikalus su variklio trūkstamom-neparuoštom dalim. Kadangi, ateinančią vasarą su šia Jawa planuoju didelę kelionę, noriu variklį susirinkti kiek begaliu geriau, kad nepavestų. Todėl taupau pinigus, kiek beišgaliu ir ieškau trūkstamų dalių, ieškau gerų meistrų, kad iššlifuotų cilindrą, pagal stūmoklį, pagal cilindrų ir stūmoklių diametrų lentelę iš Jawos knygelės, kad atitiktų visi karščio tarpeliai, ir visos kitos reikšmingos smulkmenos. Dar reikia naują pirštą nusipirkti, išreiboriuoti švaistiklio įvorę pagal tą pirštą, padaryti, kad nebūtų jokio laisvumo, ir paskutinis dalykas kurio reikia, tai greičių dėžės velenėlių įvores naujas gauti, nes nauji dantračiai, velenėliai, kad paskui nemestų pavarų ar jos neužsikirstų. Žodžiu, noriu variklį surinkti labai gerai, nes būtų tikrai nesmagu, jeigu nuvažiavus toli nuo namų kažkas subyrėtų. Dabar, varikliui turiu beveik visas naujas dalis. Kurios naujos, kurios restauruotos, dar trūksta šių kelių paminėtų, bet kaip jau visas turėsiu, iškart susirinksiu variklį. Lėtai, neskubėdamas, viską apgalvodamas.
O ir šiaip visą Jawą renku naujom, arba labai mažai važiuotom dalim. Pvz.: priekinės šakės, galiniai amortizatoriai labai mažai važiuoti, tik kad perrinkti, išplauti, užpilti naujais gerais tepalais, priekinė šakės, taip pat išplautos išvalytos, jų įvorės (varinės) labai geros, kaip sakiau mažai važiuotos, riebokšliai taip pat dar atrodė gražiai, bet neįdealiai, tad vistiek pakeičiau juos. Vairo kolonėlės guoliai nauji, sutepti, teisingai suveržti, jokio klibėjimo. Galinės šakės įvorės ir pirštas naujas, ir visa kita. Kaip sakiau, arba nauja, arba mažai važiuota. Lėtai renkasi, nes kiekvieną detalėlę pasidėjęs ant kelių išvalau, apžiūriu, sutepu, nuvalau. Jei per daug sudilusi kokia, iškart dedu į šoną, jamu kitas, ieškau iki tol, kol randu tikrai gerą ir patikimą. Žodžiu, tikrai darau iš dūšios, kuo geriau stengiuos viską sudėti, vis visų klausinėdamas patarimų kaip/kas/kodėl būtų geriau. Tikrai daug laiko atima šis visas reikalas, bet manau verta, bei svarbiausia, kad man tai labai patinka.Žinoma, kad mano Jawa negražiausia, bet bent pasistengsiu padaryti taip, kad ji manęs ilgame kelyje nenuviltų ir daug džiaugsmo suteiktų. Darau ją gražią sau, o ne kitiems.
Šiuo momentu atrodo taip
P.S. priekinis ratas yra įdėtas kol kas tik šiaip sau, dėl vaizdo, turiu kitą ratą, kuriam reikia sudėti naujus guolius, teisingai suvaržyti stipinus.
P.P.S. Blogo stovio chromuotos dalys nudažytos pilkais (ale chrominiais) dažais. Laikui bėgant, šios dalys bus keičiamos į naujas perchromuotas.

 
														
 Pasiėmiau Jawa motociklų remonto knygelę į būrelį taip pat. Atėjęs, ten atradau stipinų varžymo aprašymą - rusiškai. Paprašiau, vadovas man išvertė kaip kas daroma. Na ir kibau į darbą.
 Pasiėmiau Jawa motociklų remonto knygelę į būrelį taip pat. Atėjęs, ten atradau stipinų varžymo aprašymą - rusiškai. Paprašiau, vadovas man išvertė kaip kas daroma. Na ir kibau į darbą.  Išsipjoviau kieto medžio pagalį, vietoje ašies, truputį jį apdirbau, įspraudžiau į senus rato guolius (naujų dar nedėjau, kad ko nepridirbčiau netyčia). Tada įsistačiau ratą į spaustuvus, iš kėdės pasidariau stendą matavimui
 Išsipjoviau kieto medžio pagalį, vietoje ašies, truputį jį apdirbau, įspraudžiau į senus rato guolius (naujų dar nedėjau, kad ko nepridirbčiau netyčia). Tada įsistačiau ratą į spaustuvus, iš kėdės pasidariau stendą matavimui  Ir pradėjau varžyti. Pradžioje pasukęs ratą tai truputį išsigandau, kaip ratlankis kreivai skriejo. Bet, pavyko susidoroti su šia problema.
 Ir pradėjau varžyti. Pradžioje pasukęs ratą tai truputį išsigandau, kaip ratlankis kreivai skriejo. Bet, pavyko susidoroti su šia problema.   Knygelės ir vadovo patarimų, bei savo pirštų ir 5,5 raktelio pagalba ištiesinau ratlankį. Vis dėl to, labai nedidelę paklaidėlę palikau, neišėjo labai jau tiksliai: į šonus paklaida ~0,5mm; į viršų/apačią ~1mm. Iš pirmo žvilgsnio pasukus rato, nesimato jokio švankavimo, tik gerai įsižiūrėjus, matosi šis mažas švankavimas. Ir aš, ir vadovas manom kad toks nedidelis, tikrai nesijaus.
 Knygelės ir vadovo patarimų, bei savo pirštų ir 5,5 raktelio pagalba ištiesinau ratlankį. Vis dėl to, labai nedidelę paklaidėlę palikau, neišėjo labai jau tiksliai: į šonus paklaida ~0,5mm; į viršų/apačią ~1mm. Iš pirmo žvilgsnio pasukus rato, nesimato jokio švankavimo, tik gerai įsižiūrėjus, matosi šis mažas švankavimas. Ir aš, ir vadovas manom kad toks nedidelis, tikrai nesijaus. 


 
														

 
														

 Taigi laidų, kai kurių teks eiti pirkti iš naujo...
  Taigi laidų, kai kurių teks eiti pirkti iš naujo...   
  
														
 . Geriau už tokią kainą nusipirksiu trūkstamų naujų dalių...
. Geriau už tokią kainą nusipirksiu trūkstamų naujų dalių... Juk jei pradės byrėti dažai (o tiksliau gruntas) nuo padangos, taigi variklio neužkals, cilindro ar dar ko neišbraižys, rato neužkirs ir t.t. Tik atsilups dažai, pačiu blogiausiu atveju! O šiaip, aš pamaniau ir taip: visi sako kad atsilups, nuskilinės ir t.t. ir pan., bet kažkodėl niekas nėra buvęs nudažęs ir važinėjęs tai iš kur žino kad nusilups ir kt.?
 Juk jei pradės byrėti dažai (o tiksliau gruntas) nuo padangos, taigi variklio neužkals, cilindro ar dar ko neišbraižys, rato neužkirs ir t.t. Tik atsilups dažai, pačiu blogiausiu atveju! O šiaip, aš pamaniau ir taip: visi sako kad atsilups, nuskilinės ir t.t. ir pan., bet kažkodėl niekas nėra buvęs nudažęs ir važinėjęs tai iš kur žino kad nusilups ir kt.? 
 
														

 
														
 
														
 !!!
 !!!