Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Raimis rašė:Šaunuolis, Virginijau. Ne tik pats įgijai patirties, pasidarei naudingą darbą, bet dar ir nepatingėjai smulkiai aprašyti visų veiksmų. Tai tikrai bus naudinga ne vienam kolegai.
Dėkoju, tikiuos kam nors prireiks.
Gavau vakar dar truputį naujų dalių Jawai.
Vis negaunu piršto naujo. Seno dėti labai, net labai nesinori..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Na pirštas, tai nėra jau tokia dalis, kuri dirba trumpai. Šiuolaikiniuose pirštuose viena bėda yra ne kokybėje, o svoryje. Būtent dėl svorio svorio skirtumo jie yra blogesni už originalius, bet galima pilnai dėti, čia nėra jau tokia baisi vieta.
Koba rašė:Na pirštas, tai nėra jau tokia dalis, kuri dirba trumpai. Šiuolaikiniuose pirštuose viena bėda yra ne kokybėje, o svoryje. Būtent dėl svorio svorio skirtumo jie yra blogesni už originalius, bet galima pilnai dėti, čia nėra jau tokia baisi vieta.
Svoris tai dar nieko, bet išbraižymas, bei nuskilimai cementacijos...
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Koba rašė:Na pirštas, tai nėra jau tokia dalis, kuri dirba trumpai. Šiuolaikiniuose pirštuose viena bėda yra ne kokybėje, o svoryje. Būtent dėl svorio svorio skirtumo jie yra blogesni už originalius, bet galima pilnai dėti, čia nėra jau tokia baisi vieta.
Svoris tai dar nieko, bet išbraižymas, bei nuskilimai cementacijos...
Kas čia aptrupėjusius pardavinėja?
Aš taipogi su naujadarais važinėju, bėdų nėra.
Koba rašė:Na pirštas, tai nėra jau tokia dalis, kuri dirba trumpai. Šiuolaikiniuose pirštuose viena bėda yra ne kokybėje, o svoryje. Būtent dėl svorio svorio skirtumo jie yra blogesni už originalius, bet galima pilnai dėti, čia nėra jau tokia baisi vieta.
Svoris tai dar nieko, bet išbraižymas, bei nuskilimai cementacijos...
Kas čia aptrupėjusius pardavinėja?
Aš taipogi su naujadarais važinėju, bėdų nėra.
Naujadaro ir aš ieškau, o aptrupėjusį Rietavo turguje nusipirkau, pas tą kur visokiausias dalis pardavinėja. Tas aptrupėjimas labai sunkiai pastebimas, bet vis dėl to yra, pačioje darbinėje vietoje.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Naujadaro ir aš ieškau, o aptrupėjusį Rietavo turguje nusipirkau, pas tą kur visokiausias dalis pardavinėja. Tas aptrupėjimas labai sunkiai pastebimas, bet vis dėl to yra, pačioje darbinėje vietoje.[/quote]
Iš tikro bėda yra su tais naujadariais dėti į variklio darbinę dalį, esu susidūręs keletą kartų, orginalas visiškai kitaip laiko, bandysiu atrasti tau reikiamą pirštą, jei pavyks duosiu žinoti.
Tai prieš perkant gerai apžiūri tam turguj ir viskas , netinka - prašai kito.
Bet šiaip apskritai aš kai ką nors turguje perku pasiemu slakmatį ir atidžiai viską peržiūriu.