Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Manau, kad pirmosios laidos (ypač sovietinių motociklų) apskritai yra sunkiai apibrėžiamas dalykas. Pavyzdžiui norint turėti pirmos laidos iž-350 tektų jį gausiai praturtinti DKW dalimis - net neaišku iki kokio lygio
Prisegu kažkur anksčiau forume užtiktą nuotrauką.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kieno galėtų būti ši kojelė? Viskas identiška kaip 350to ar 49to, skiriamųjų ženklų nėra, tik pažymėtoje vietoje yra lenkimas ir kiek suprantu lenkimas yra originalus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
zigmasmoto rašė:Apie šį variantą seniai žinoma, jo negalima imti už pavyzdį dėl skirtumų...
Kiek teko išsiaiškinti tas motociklas yra net gi labai didelis pavyzdys.
Kaikurios detalės sunkiai kur surandamos.
Vienok ne kiekvienam suprantama kas yra tikras sovietinis originalumas, kam mišrūnas, kam ir ne...
Restauruoto ankstyvosios laidos IŽ49 Lietuvoje pilnai originalaus nei vieno nemačiau, taip, kad tokios ir išvados...
Tabis rašė:Pritariu Andriui, nes pats taip pat galvoju apie tai
Rankinio pavarų perjungimo atraminė įvorė iki 1955 m. vidurio buvo vientisa, po 1955 m. įvorė atskira nuo poveržlės, o poveržlė apimtimi mažesnė. Nuotraukoje trūksta dar vienos 4 mm. storio poveržlės.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963