Žiūrėjau ir aš, bet tam turguje toks kaip skubėjimas buvo, bet ne tame esmė. Žiūrėjau iš pirmo žvilgsnio pasirodė su tepalu apkibęs, nenuvalytas, na pravaliau kraštus, vidurį, visas atrodė čiki briki. Ir stūmoklį pasiėmęs turėjau, viskas atrodė gerai. Parvažiavau namo, nuploviau, nuvaliau ta pirštą, pradėjau su nagu braukyti, žiūriu kliūva, galvojau blogai nusivalė, dar valiau, vis tiek, tada pasiėmiau mikroskopą, žiūriu, kad maži nuskilinėjimai 3-jose ar 4-iose vietose. Gan aštrūs. Nu ir ką? Perspjoviau tą pirštą, ir įmečiau į stalčių. Bala nematė to 10 litų. Gerai, kad tik tiek.aivaras. rašė:Tai prieš perkant gerai apžiūri tam turguj ir viskas , netinka - prašai kito.
Bet šiaip apskritai aš kai ką nors turguje perku pasiemu slakmatį ir atidžiai viską peržiūriu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560
Bet vistiek, pagalvojus, tiek tekainuoja, atrodo visur pilna, o kai reikia rast gerą, tinkamą, galva skaudėti pradeda.virginijus007 rašė:Žiūrėjau ir aš, bet tam turguje toks kaip skubėjimas buvo, bet ne tame esmė. Žiūrėjau iš pirmo žvilgsnio pasirodė su tepalu apkibęs, nenuvalytas, na pravaliau kraštus, vidurį, visas atrodė čiki briki. Ir stūmoklį pasiėmęs turėjau, viskas atrodė gerai. Parvažiavau namo, nuploviau, nuvaliau ta pirštą, pradėjau su nagu braukyti, žiūriu kliūva, galvojau blogai nusivalė, dar valiau, vis tiek, tada pasiėmiau mikroskopą, žiūriu, kad maži nuskilinėjimai 3-jose ar 4-iose vietose. Gan aštrūs. Nu ir ką? Perspjoviau tą pirštą, ir įmečiau į stalčių. Bala nematė to 10 litų. Gerai, kad tik tiek.aivaras. rašė:Tai prieš perkant gerai apžiūri tam turguj ir viskas , netinka - prašai kito.
Bet šiaip apskritai aš kai ką nors turguje perku pasiemu slakmatį ir atidžiai viską peržiūriu.
 Bet jau keli forumiečiai siūlo pirštus, tai jau turėsiu ir į ateitį.
 Bet jau keli forumiečiai siūlo pirštus, tai jau turėsiu ir į ateitį. 
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560
Sveiki forumiečiai.
Užsisakiau pirštą pagaliau, bei dar kai kurių smulkmenų varikliui. Be to Tėvas man gimtadienio proga suorganizavo cilindro iššlifavimą ir išchoningavimą. Tą pačią dieną autobusu iš ryto nuvežė, o vakare jau džiaugiausi ant stalo pasidėjęs. Labai ačiū Tėčiui, kuris man didelę dalį finansuoja šiame mano projekte, kadangi mano pajamos dar labai labai mažos..
Gyvenu ir mokausi.. Dabar cilindras padarytas taip kaip priklauso. Jokio laisvumo, stūmoklis slankioja cilindru kaip priklauso. Žiedų tarpelis <0,1mm. Dar gal tik reiks truputį langų briaunas čiut čiut pašvelninti pabraukiant dildele lengvai, nes kai kurios jaučiasi yra aštrokos.
Ir klausimai atsirado:
Kokį tepalą reiks pilti į greičių dėžę, ir kokį rekomenduojate naudoti tepalą į benziną abkatkės metu? Kokiu santykiu maišyti?
Kaip teisingiausia atlikti abkatkę, kokie būtų jos etapai?
Esu girdėjęs iš keleto žmonių, kartu sudėjus ir apdorojus išeitų maždaug taip:
Tik surinktą, suveržtą, suteptą tiesiog praminkyti koja normaliai, nestipriai spaudant kojelę. Po to jau užvesti, bet neduoti išvis gazo. Birbinti variklį, iki užkais cilindras taip, kad jau sunkiai begalės ranką ant jo palaikyt. Tada iškarto užgesinti. Palaukti kol atvės. Jei labai greit užkaito, tai reikia keletą kartų užvedinėti ir užgesinėti užkaitus. Tada, kai jau variklis nebekais ant laisvų apsukų (čia jau gali būt ir po kelių dienų, gali būt po savaitės) tada jau užvedus, galima ir kokį ratelį prasukti nedideli kieme, vos vos pagazuojant. Jeigu jau ranka priliesti cilindro nebeišeina iškarto gesinimas, ir t.t. Ar čia teisinga abkatkė būtų, ar per didelis žaidimas, ar kaip tik, neteisinga, skausminga varikliui abkatkė? Norėčiau patarimų iš patirties.
P.s. Kuo toliau, tuo labiau suprantu kas yra tikra Restauracija, ir vis labiau nesinori vadinti šio Jawos projekto restauracija. Manau, kad teisingiausia šį projektą būtų vadinti remontu. Lopšys gal dar tegul pavadinime pabūna, nes kaip ir nusimato ir jo remontas vėliau, bet ir tai dar abejoju, ant kokios Jawos jis iš tiesų bus užkabintas..
			
			
						Užsisakiau pirštą pagaliau, bei dar kai kurių smulkmenų varikliui. Be to Tėvas man gimtadienio proga suorganizavo cilindro iššlifavimą ir išchoningavimą. Tą pačią dieną autobusu iš ryto nuvežė, o vakare jau džiaugiausi ant stalo pasidėjęs. Labai ačiū Tėčiui, kuris man didelę dalį finansuoja šiame mano projekte, kadangi mano pajamos dar labai labai mažos..
Gyvenu ir mokausi.. Dabar cilindras padarytas taip kaip priklauso. Jokio laisvumo, stūmoklis slankioja cilindru kaip priklauso. Žiedų tarpelis <0,1mm. Dar gal tik reiks truputį langų briaunas čiut čiut pašvelninti pabraukiant dildele lengvai, nes kai kurios jaučiasi yra aštrokos.
Ir klausimai atsirado:
Kokį tepalą reiks pilti į greičių dėžę, ir kokį rekomenduojate naudoti tepalą į benziną abkatkės metu? Kokiu santykiu maišyti?
Kaip teisingiausia atlikti abkatkę, kokie būtų jos etapai?
Esu girdėjęs iš keleto žmonių, kartu sudėjus ir apdorojus išeitų maždaug taip:
Tik surinktą, suveržtą, suteptą tiesiog praminkyti koja normaliai, nestipriai spaudant kojelę. Po to jau užvesti, bet neduoti išvis gazo. Birbinti variklį, iki užkais cilindras taip, kad jau sunkiai begalės ranką ant jo palaikyt. Tada iškarto užgesinti. Palaukti kol atvės. Jei labai greit užkaito, tai reikia keletą kartų užvedinėti ir užgesinėti užkaitus. Tada, kai jau variklis nebekais ant laisvų apsukų (čia jau gali būt ir po kelių dienų, gali būt po savaitės) tada jau užvedus, galima ir kokį ratelį prasukti nedideli kieme, vos vos pagazuojant. Jeigu jau ranka priliesti cilindro nebeišeina iškarto gesinimas, ir t.t. Ar čia teisinga abkatkė būtų, ar per didelis žaidimas, ar kaip tik, neteisinga, skausminga varikliui abkatkė? Norėčiau patarimų iš patirties.
P.s. Kuo toliau, tuo labiau suprantu kas yra tikra Restauracija, ir vis labiau nesinori vadinti šio Jawos projekto restauracija. Manau, kad teisingiausia šį projektą būtų vadinti remontu. Lopšys gal dar tegul pavadinime pabūna, nes kaip ir nusimato ir jo remontas vėliau, bet ir tai dar abejoju, ant kokios Jawos jis iš tiesų bus užkabintas..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Per Kalėdų atostogas Jawą privedžiau iki abkatkės darymo. 
Bet dar liko smulkmenų, kaip tvarkingos pravodkės išvedžiojimas, grandinės ir jos apsaugų uždėjimas, lempų pajungimas ir kt.
Gražiai, bei tvarkingai darbuojasi varikliukas.
			
			
						
Bet dar liko smulkmenų, kaip tvarkingos pravodkės išvedžiojimas, grandinės ir jos apsaugų uždėjimas, lempų pajungimas ir kt.
Gražiai, bei tvarkingai darbuojasi varikliukas.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				Raimis  
- ekspertas 
- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Čia nuotraukose taip atrodo, ar duslintuvai, alkūnės ir amortizatoriai dažyti?
			
			
									
						
							  Forume rašome lietuviškai.  !!!
 !!!   
			
						 !!!
 !!!   - 
				aivaras.  
- Forumietis 
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
- Miestas: Palanga
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Matosi , kad dažyti. Na manau geriau , negu nurūdyję , aišku tol , kol atsiras kiti geri.
Labai būtų gerai pamatyti šią jawą lauke gerai nufotografuotą dienos šviesoje , nes dabar aš jau nebesuprantu apie spalvą , kiekvienoje foto ji vis kitokia .
.
			
			
									
						
							Labai būtų gerai pamatyti šią jawą lauke gerai nufotografuotą dienos šviesoje , nes dabar aš jau nebesuprantu apie spalvą , kiekvienoje foto ji vis kitokia
 .
.Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=51228
			
						http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=51228
- 
				Jawistas
- Forumietis 
- Pranešimai: 1386
- Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
- Miestas: Miestas nepridėtas
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Nu spalva realiai tikrai neatitikt turetu, nes persisviecia baltas gruntas blico sviesoj, truksta tokiu elementarių smulkmenų, kaip galinės stebulės išvalymas, kai kurių dalių nucinkavimas, na ir aišku chromų pagrindinių, kurie gadina bendrą vaizdą, pas jawa labai daug vaizdo duoda duslintuvai o jų kaiptik ir nėra, na bet per laiką viską manau sutvarkysi 
			
			
									
						
										
						
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Taip, Jūs visi tiesūs pr. amortizatorių blizgučiai, alkūnės, duslintuvai ir rankenėlė dažyti... 
Taip, laikui bėgant dažytos dalys keisis į cinkuotas ir chromuotas...
Taip, kiekvienoje foto spalva vis kitokia...
Laikui bėgant, manau sutaupysiu/uždirbsiu pinigų dažytoms dalims pakeisti ir apskritai vis šalinsiu visus defektus ir trūkumus. Manau svarbiausia, kad ši Jawa nepabaigė gyvenimo surūdijusi kažkokiam kaime prie trobos, ar kokiam metalo lauže. Taip pat, manau neįsivaizduojate, kiek ji suteikia man džiaugsmo, patirties ir laimės pagaliau išgirdus tą išsvajotą/išsapnuotą variklio tylų garsą!
 Manau svarbiausia, kad ši Jawa nepabaigė gyvenimo surūdijusi kažkokiam kaime prie trobos, ar kokiam metalo lauže. Taip pat, manau neįsivaizduojate, kiek ji suteikia man džiaugsmo, patirties ir laimės pagaliau išgirdus tą išsvajotą/išsapnuotą variklio tylų garsą!   
 
O tikra spalva geriausiai matosi nuotraukoje darytoje telefonu (žr. kelis pranešimus anksčiau).
Beje, baltas gruntas ne prie ko(ir tarp kitko jis ne baltas o smėlio spalvos labiau ), nes spalva yra lygiai tokia pati, kaip buvo nurodyta ant dažų skardinės. Ne dėl grunto ji tik čiut šviesesnė, o dėl to, kad patys dažai - čiut šviesesni už originalią spalvą. Apskritai, nuotraukose spalva gaunasi juokinga. Tikrovėje ji man labiausiai patinka.
 ), nes spalva yra lygiai tokia pati, kaip buvo nurodyta ant dažų skardinės. Ne dėl grunto ji tik čiut šviesesnė, o dėl to, kad patys dažai - čiut šviesesni už originalią spalvą. Apskritai, nuotraukose spalva gaunasi juokinga. Tikrovėje ji man labiausiai patinka.   Bandysiu kokį kart padaryt tokias nuotraukas, kad matytųsi tikra spalva.
 Bandysiu kokį kart padaryt tokias nuotraukas, kad matytųsi tikra spalva.
			
			
									
						
							Taip, laikui bėgant dažytos dalys keisis į cinkuotas ir chromuotas...
Taip, kiekvienoje foto spalva vis kitokia...
Laikui bėgant, manau sutaupysiu/uždirbsiu pinigų dažytoms dalims pakeisti ir apskritai vis šalinsiu visus defektus ir trūkumus.
 Manau svarbiausia, kad ši Jawa nepabaigė gyvenimo surūdijusi kažkokiam kaime prie trobos, ar kokiam metalo lauže. Taip pat, manau neįsivaizduojate, kiek ji suteikia man džiaugsmo, patirties ir laimės pagaliau išgirdus tą išsvajotą/išsapnuotą variklio tylų garsą!
 Manau svarbiausia, kad ši Jawa nepabaigė gyvenimo surūdijusi kažkokiam kaime prie trobos, ar kokiam metalo lauže. Taip pat, manau neįsivaizduojate, kiek ji suteikia man džiaugsmo, patirties ir laimės pagaliau išgirdus tą išsvajotą/išsapnuotą variklio tylų garsą!   
 O tikra spalva geriausiai matosi nuotraukoje darytoje telefonu (žr. kelis pranešimus anksčiau).
Beje, baltas gruntas ne prie ko(ir tarp kitko jis ne baltas o smėlio spalvos labiau
 ), nes spalva yra lygiai tokia pati, kaip buvo nurodyta ant dažų skardinės. Ne dėl grunto ji tik čiut šviesesnė, o dėl to, kad patys dažai - čiut šviesesni už originalią spalvą. Apskritai, nuotraukose spalva gaunasi juokinga. Tikrovėje ji man labiausiai patinka.
 ), nes spalva yra lygiai tokia pati, kaip buvo nurodyta ant dažų skardinės. Ne dėl grunto ji tik čiut šviesesnė, o dėl to, kad patys dažai - čiut šviesesni už originalią spalvą. Apskritai, nuotraukose spalva gaunasi juokinga. Tikrovėje ji man labiausiai patinka.   Bandysiu kokį kart padaryt tokias nuotraukas, kad matytųsi tikra spalva.
 Bandysiu kokį kart padaryt tokias nuotraukas, kad matytųsi tikra spalva.Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				pauliuxas
- Forumietis 
- Pranešimai: 153
- Užsiregistravo: 31 Rgp 2011, 15:22
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Virginijau šaunu jog laiku pakeitei tema į remontą nes būtum gavęs atlaikyti kolegų išlazdavojima   
 
iš savo patirties sakau jog gruntas turi įtakėlę dažam
			
			
									
						
							 
 iš savo patirties sakau jog gruntas turi įtakėlę dažam

JAWA 360 1966 m.
JAWA 559 1972 m.
JAWA 634 1976 m.
JAWA 638 1989 m.
Paulius Petrauskas +37065811907
			
						JAWA 559 1972 m.
JAWA 634 1976 m.
JAWA 638 1989 m.
Paulius Petrauskas +37065811907
- 
				Jawistas
- Forumietis 
- Pranešimai: 1386
- Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
- Miestas: Miestas nepridėtas
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Labai juostelių trūksta, gruntas turi didelę įtaką dažam ,kas yra daže daugiau negu vieną kartą ir ne iš flakonėlio tai žino.Šiai spalvai tinka tik rudos spalvos gruntas, kitu atveju dažyk kokiais nori dažais tokios spalvos kaip orginali nebus.pauliuxas rašė:Virginijau šaunu jog laiku pakeitei tema į remontą nes būtum gavęs atlaikyti kolegų išlazdavojima
iš savo patirties sakau jog gruntas turi įtakėlę dažam