Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Šis darbas šiek tiek gasdino, nes ankščiau turėjau patirties tik su iž'o sudeginta provodke, kurios taip ir neatstačiau normaliai. Ilgokai studijavau elektros schemas, kurių internete gausu. MT10 elektros sistema šiek tiek paprastesnė nei MT16. Pvz. valdymo jungikliai sudėtingesni, saugiklių dėžutė kitoje vietoje, stabdžių varlytė priekiniams stabdžiams ir t.t.
Vis tik nusprendžiau, jog paprasčiau bus perdaryti MT16 (tik tokių naujų galima gauti) elektros pynę, nei vedžioti nuo nulio. Ir po truputį tą padariau. Dalį laidų teko šalinti, dalį jungčių perdaryti, nemažai laidų ilginti/trupinti ir pan.
Dauguma naujai padarytų antgalių, jungčių dėl patikimimo lituoti. Dirželių klausimas išsisprendė natūraliai. Vietose, kurios nesimato naudojau šių laikų juodus užtraukėjus (pvz. po baku). O ten kur matosi - tiesiog apsukau laidą aplink rėmą (pvz. rankenos). Visi laidai dėti į termokembriką.
Laidų rozečių klausimas išsisprendė irgi gerai. Nereikėjo jokių rozečių su 20 vietų ar pan. Naudojau standartinius sujungimus (diedukas/bobutė), kurie statosi į standartines baltas rozetes. Tokių radau pirkti agrotiekime. Tokios rozetės originaliai buvo ir naujoje MT16 pynėje. Visur natūraliai užteko maksimaliai 4 vietų rozečių.
Finale viskas žiba, pypsi, mirksi.
Patarimas - iškart dėkite visas naujas lemputes. Aš savo atveju surinkęs skydelį su senom lemputėm turėjau greit vėl ardyt, nes ta perdegė. .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Esu ne iš vieno girdėjęs, kad pvz šių laikų pigių kinietiškų Jawos duslintuvų chromas nelaiko net 1-2 sezonų. Nusilupa. Kaip dėl Elonikos padengimo . Nesu girdėjęs skundų. Ko gero, čia svarbu ne tik padengimas bet ir metalo paruošimas.
Dėl padangų
Ant plūkto sniego slidinėja kaip karvė ant ledo. Nieko kol kas pasakyti negaliu. Iš jų daug nesitikiu. Prasuksiu apkatkę ir jei norėsis važiuoti daugiau - pirksiu normalias naujas.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:
Įmonė Grestas jau neprekiauja pagamintais dažais. Matyt neapsimoka. Gerai, kad anksčiau nusipirkau dažų ir liulkai. Gaminant atspalvis jau skirtųsi.
Liko juostelės ir lakas. Prieš smėlį pamiršau nusifotografuot juosteles. Gal kas galit nufotografuot su linijuote kokiu atstumu jos originaliai nuo kraštų buvo nupieštos?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma: