TVR rašė:Vilniaus lokomotyvu depe. 1951-52m. (Is forumiecio Romano archyvo)
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Garvežiai, traukiniai, siaurukas
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Manau bus idomu paskaityti apie DP serijos dyzelius. Is forumo www.miestai.net
Siaip tai DP traukiniu serija is pradziu buvo suteikta trofejiniams dyzeliniams traukiniams.
DP-1 iki 10 vengriskiems Ganz firmos traukiniams, kurie buvo pagaminti Argentinai, bet taip ir neissiusti prasidejus karui. Tai buvo triju vagonu traukiniai.
Taip pat i TSRS pateko du dvieju vagonu dyzeliniai traukiniai, kurie buvo pagaminti MAN firmoje. Jiems buvo suteikti numeriai DP-11 ir DP-12. DP-11 dirbo Vilniuje. DP-12 likimas miglotas, rasoma, kad jis turbut atiteko kariskiams. Sie traukiniai buvo skirti Turkijos gelezinkeliams, kurie buvo uzsake 6 vnt. Taciau tik du pasieke Turkija. Po karo jiems buvo pagaminti vagonai. Siaip apie siuos traukinius nieko nera rusiskame internete, iskyrus tai, kas aprasyta Rakovo knygoje. Bet joje taip ir neparasyta, kam jie buvo skirti ar kur eksploatuoti. Kai apie likusius trofejinius yra daugiau informacijos ir nuotrauku. Vokiskame internete irgi nieko nera.
O stai vienas is dvieju traukiniu Turkijoje.
http://radikal.ru/F/s50.radikal.ru/i...530a0.jpg.html
Is cia
http://www.trainsofturkey.com/w/pmwiki.php/MUs/MT5200
Buvau rades dar viena angliska puslapi, kuriame minima, jog du traukiniai is atitekusiu Slovakijai, veliau pateko i TSRS. Dabar jo kazkaip nerandu.
Ir paveiksliukas is Rakovo knygos
http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...83f43.jpg.html
Is vieno DP-11 vagono buvo padarytas turbovagonas. Jo nuoptrauku nemazai www.parovoz.com. Taip pat ten yra ir vienintele viame internete (bent jau man daugiau nepavyko rasti) nuotrauka su DP traukiniu. Vilniaus depe.
Tai viska, ka pavyko apie suos traukinius atknisti. Praktiskai nera abejoniu apie siu traukiniu tapatybe.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
DP-13 vokiskas "Stettin" serijos dvieju vagonu dyz. traukinys. Dirbo Lietuvoje.
Is Rakovo
http://radikal.ru/F/s54.radikal.ru/i...f9c5c.jpg.html
Is interneto (ne DP-13, bet Stettin serija).
http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...3be3a.jpg.html
DP-14 ir DP-15 buvo panasus is isvaizdos, taciau skirtingu konstrukciju triju vagonu SVT 137 serijos traukiniai. DP-14 dirbo Lietuvoje, vokiska konstrukcine serija Köln, numeris SVT 137 855 . Del DP-15 (SVT 137 153, serija Leipzig) neaisku, ar dirbo Lietuvoje. DP-14 turejo elektrine pavara, DP-15 - hidrauline Dar vienas idomus dalykas - DP-15 galiniai ir prikabinamas vagonai remesi ant bendru vezimeliu. DP-14 nuotrauka yra www.parovoz.com:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/DRG_Class_SVT_137
1950 m. i TSRS pristatyti pirmieji pagal uzsakyma pagaminti GANZ gamykloje dyz. traukiniai, kuriems suteikta taip pat serija DP. Buvo 9 vnt. sesiu vagonu traukiniu. Todel ju numeracija buvo DP-01 iki 09.
Pirmieji trys buvo kitokios konstrukcijos, nei like sesi. T.y. pirmuju triju gabaritas buvo europinis. Nors nuotraukose sunku iskarto izvelgti ju skirtumus, kuriu nera daug ir nelabai jie matosi.
Geras puslapis, kuriame yra kokybiskiausios is esamu internete DP-0x, taip pat DP-1-3 traukiniu nuotrauku. Ir netik. Taip pat ir D, D1 spalvotu senu nuotrauku. Ir siaip daug gelezinkeliu nuotrauku.
http://gallery.balticrailpics.net/th...s.php?album=53
Siaip tai DP traukiniu serija is pradziu buvo suteikta trofejiniams dyzeliniams traukiniams.
DP-1 iki 10 vengriskiems Ganz firmos traukiniams, kurie buvo pagaminti Argentinai, bet taip ir neissiusti prasidejus karui. Tai buvo triju vagonu traukiniai.
Taip pat i TSRS pateko du dvieju vagonu dyzeliniai traukiniai, kurie buvo pagaminti MAN firmoje. Jiems buvo suteikti numeriai DP-11 ir DP-12. DP-11 dirbo Vilniuje. DP-12 likimas miglotas, rasoma, kad jis turbut atiteko kariskiams. Sie traukiniai buvo skirti Turkijos gelezinkeliams, kurie buvo uzsake 6 vnt. Taciau tik du pasieke Turkija. Po karo jiems buvo pagaminti vagonai. Siaip apie siuos traukinius nieko nera rusiskame internete, iskyrus tai, kas aprasyta Rakovo knygoje. Bet joje taip ir neparasyta, kam jie buvo skirti ar kur eksploatuoti. Kai apie likusius trofejinius yra daugiau informacijos ir nuotrauku. Vokiskame internete irgi nieko nera.
O stai vienas is dvieju traukiniu Turkijoje.
http://radikal.ru/F/s50.radikal.ru/i...530a0.jpg.html
Is cia
http://www.trainsofturkey.com/w/pmwiki.php/MUs/MT5200
Buvau rades dar viena angliska puslapi, kuriame minima, jog du traukiniai is atitekusiu Slovakijai, veliau pateko i TSRS. Dabar jo kazkaip nerandu.
Ir paveiksliukas is Rakovo knygos
http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...83f43.jpg.html
Is vieno DP-11 vagono buvo padarytas turbovagonas. Jo nuoptrauku nemazai www.parovoz.com. Taip pat ten yra ir vienintele viame internete (bent jau man daugiau nepavyko rasti) nuotrauka su DP traukiniu. Vilniaus depe.
Tai viska, ka pavyko apie suos traukinius atknisti. Praktiskai nera abejoniu apie siu traukiniu tapatybe.
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
DP-13 vokiskas "Stettin" serijos dvieju vagonu dyz. traukinys. Dirbo Lietuvoje.
Is Rakovo
http://radikal.ru/F/s54.radikal.ru/i...f9c5c.jpg.html
Is interneto (ne DP-13, bet Stettin serija).
http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...3be3a.jpg.html
DP-14 ir DP-15 buvo panasus is isvaizdos, taciau skirtingu konstrukciju triju vagonu SVT 137 serijos traukiniai. DP-14 dirbo Lietuvoje, vokiska konstrukcine serija Köln, numeris SVT 137 855 . Del DP-15 (SVT 137 153, serija Leipzig) neaisku, ar dirbo Lietuvoje. DP-14 turejo elektrine pavara, DP-15 - hidrauline Dar vienas idomus dalykas - DP-15 galiniai ir prikabinamas vagonai remesi ant bendru vezimeliu. DP-14 nuotrauka yra www.parovoz.com:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/DRG_Class_SVT_137
1950 m. i TSRS pristatyti pirmieji pagal uzsakyma pagaminti GANZ gamykloje dyz. traukiniai, kuriems suteikta taip pat serija DP. Buvo 9 vnt. sesiu vagonu traukiniu. Todel ju numeracija buvo DP-01 iki 09.
Pirmieji trys buvo kitokios konstrukcijos, nei like sesi. T.y. pirmuju triju gabaritas buvo europinis. Nors nuotraukose sunku iskarto izvelgti ju skirtumus, kuriu nera daug ir nelabai jie matosi.
Geras puslapis, kuriame yra kokybiskiausios is esamu internete DP-0x, taip pat DP-1-3 traukiniu nuotrauku. Ir netik. Taip pat ir D, D1 spalvotu senu nuotrauku. Ir siaip daug gelezinkeliu nuotrauku.
http://gallery.balticrailpics.net/th...s.php?album=53
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 4225
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
-
- Forumietis
- Pranešimai: 187
- Užsiregistravo: 15 Bal 2006, 01:43
- Miestas: Panevėžys
WWII vokiškas vagonėlis. Dabar ant jo "uždėta" cisterna. Tai buvo lengvo tipo kroviniams gabenti vagonėlis. Iš bendraminčiu vokietijoje gavome ir brėžinius kaip turėjo atrodyti. Vasara planuojama atstatyti taip kaip turėtu buti.
Dabartinis vaizdas
[img] pašalinta
Dabartinis vaizdas
[img] pašalinta
Superku viską kas susiję su siauruoju geležinkeliu mob. 8611 27827.
Plačiau: http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=9&t=441
Plačiau: http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=9&t=441