Taip grazus, niekas nesigincija, o Moskvich 400-420A ar Ikarus 55 Lux norit pasakyt negrazus?
Nesipykim kolegos! Ikarus 260-280 nemanau, kad verti dėmesio oldtaimerių forume, juk jie dar važinėja kaip darbiniai arkliukai. Kaip ir koks UAZ-452, kurį neseniai mačiau važiuojant Kauno gatvėmis, berods "Ryšių remontas" ant šono užrašyta. Gal kažkam tai irgi oldtaimeris...
Vilniuje autobusu parkas supjauste visus Ikarus 260. Viena issaugojos energetiko muziejus. Taip gal siandien jie nera labai idomus, bet ateity ju liks tilk vienetai... Nes toks jau poziuris Lietuvoje, viska pjaustyti... Lygiai taip po nauju metu zada D1 dyzelinius traukinius supjaustyti, tik veliau stebisi iskur pas Latvius, ar Estus yra tokiu nuostabiu eksponatu o pas mus nieko.
Paskutinį kartą redagavo TVR 06 Gru 2009, 22:27, redaguota 1 kartą(us).
Taip grazus, niekas nesigincija, o Moskvich 400-420A ar Ikarus 55 Lux norit pasakyt negrazus?
Nesipykim kolegos! Ikarus 260-280 nemanau, kad verti dėmesio oldtaimerių forume, juk jie dar važinėja kaip darbiniai arkliukai. Kaip ir koks UAZ-452, kurį neseniai mačiau važiuojant Kauno gatvėmis, berods "Ryšių remontas" ant šono užrašyta. Gal kažkam tai irgi oldtaimeris...
Del uaz452 as ji turiu, bet tikrai as jo nelaikau oldtaimeriu, nors ju gamybos pradzios metai mazai kuo skiriasi nuo Jusu kadilako. Kada vyksta renginiai RM4x4 jam tenka servis car vaidmuo, kad ir vakar traukiau draugus Rukloje is balos, sekanti sestadieni turbut vel trauksiu arba mane trauks Turiu gaz67 ir gaz69 bet jie per salti seniem kaulam tokiu oru, kai atsils tada vaziuosiu.
TVR rašė:Vilniuje autobusu parkas supjauste visus Ikarus 260. Viena issaugojos energetiko muziejus. Taip gal siandien jie nera labai idomus, bet ateity ju liks tilk vienetai... Nes toks jau poziuris Lietuvoje, viska pjaustyti... Lygiai taip po nauju metu zada D1 dyzelinius traukinius supjaustyti, tik veliau stebisi iskur pas Latvius, ar Estus yra tokiu nuostabiu eksponatu o pas mus nieko.
Bet mes turim tokiu galingu asociaciju ir klubu, beigi pavieniu kolekcionieriu, kurie sugeba daryt tokius saunius pasivazinejimus po Lietuva ir ne tik, kelt puikias vakarones su pirtelemis ir be ju. Puiki proga organizuotai isgelbet viena sita dyzeliuka, juk tai senovine technika ir Lietuvos techninis paveldas, o mano paminetu organizaciju pagrindinis tikslas, itariu, senovines technikos saugojimas ir puoselejimas. (O gal as klystu? Gal apsiribokim savaitgalio pasivazinejimais su seimom ir smagiom vakaronem, per kurias pagrindine tema butu "o kiek anksciau visko buvo, bet lietuviai vandalai viska supjove i metalo lauza", vazinekim i Latvijos ir Estijos muziejus, dziaukimes ir stebekimes kiek jie visko turi). Taip paprasciau, pigiau ir daryt nieko nereikia
Kolega Virgai, tokiems dyzeliukams reikia turėti stipriai išlavintą skonį, porą bėgių ir daug pabėgių...Bet gal Technikos muziejus tuo jau rūpinasi? Mes nežinome.
O dabar apie tai kas man arčiau...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
rcepa rašė:Kolega Virgai, tokiems dyzeliukams reikia turėti stipriai išlavintą skonį, porą bėgių ir daug pabėgių...Bet gal Technikos muziejus tuo jau rūpinasi? Mes nežinome. O dabar apie tai kas man arčiau...