bolido rašė:Gaila,kad vėlai pamačiau temą apie medžio rūšis auto detalių g-boje.Noriu pamatyti tą stalių su 20 m.patirtim,kuris pasiūlė tokiam daiktui pušį....Na bet ką padarysi,diletantų ir asilų visose srityse buvo ir bus.Mes jau 15 metų užsiimame medžio verslu http://www.idangu.ltkleoba rašė:Nereikėtų pamišti ir uosio. Įvairios uosio rūšys taip pat dažnai būdavo naudojamos automobilių medinių dalių gamyboje.
Teko nemažai ir medinių detalių pagaminti automobiliams,kai kurios iš jų buvo naudojamos net išorėje.
Galima naudoti ir ąžuolą ir uosį,bet reikia suderinti kelis dalykus:kokio storio detalė,lakas,dažai ar alyva,ir žinoma,pati detalės vieta automobilyje,kik sluoksnių klijuota ir tt.
Bet dar patikimiau bukas,raudonmedis riešutmetis (jų yra l.daug atmainų).Į buko medieną ir raštu ir kietumu l.panašus lietuviškas skroblas,bet detalių iš jo neteko gaminti.
Dėl medinių dalių forde: Kaip ir anksčiau rašiau aš, naujos dalys pagamintos yra iš buko. Jis nėra klijuotas (nežinau tai gerai ar ne
Kas liečia pušį, visa laimė kad jos nepanaudojau
Na pagamintos dalys iš pušies, po truputį eina į židinį ir taip šildo namus


