Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

FORD A 1930 restauravimas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Re:

Standartinė romanis »

bolido rašė:
kleoba rašė:Nereikėtų pamišti ir uosio. Įvairios uosio rūšys taip pat dažnai būdavo naudojamos automobilių medinių dalių gamyboje.
Gaila,kad vėlai pamačiau temą apie medžio rūšis auto detalių g-boje.Noriu pamatyti tą stalių su 20 m.patirtim,kuris pasiūlė tokiam daiktui pušį....Na bet ką padarysi,diletantų ir asilų visose srityse buvo ir bus.Mes jau 15 metų užsiimame medžio verslu http://www.idangu.lt
Teko nemažai ir medinių detalių pagaminti automobiliams,kai kurios iš jų buvo naudojamos net išorėje.
Galima naudoti ir ąžuolą ir uosį,bet reikia suderinti kelis dalykus:kokio storio detalė,lakas,dažai ar alyva,ir žinoma,pati detalės vieta automobilyje,kik sluoksnių klijuota ir tt.
Bet dar patikimiau bukas,raudonmedis riešutmetis (jų yra l.daug atmainų).Į buko medieną ir raštu ir kietumu l.panašus lietuviškas skroblas,bet detalių iš jo neteko gaminti.

Dėl medinių dalių forde: Kaip ir anksčiau rašiau aš, naujos dalys pagamintos yra iš buko. Jis nėra klijuotas (nežinau tai gerai ar ne :? ). Nemažai liko ir originalios medienos,kurios keisti nebuvo jokio tikslo (tuo įsitikinau atsukęs ją nuo metalinio tvirtinimo.)
Kas liečia pušį, visa laimė kad jos nepanaudojau :puiku: . Pačiupinėjus iš pušies pagamintas dalis ir iš buko - nėra ką lyginti. Pušis pasirodė labai lanksti, prieš buką.
Na pagamintos dalys iš pušies, po truputį eina į židinį ir taip šildo namus :-)
bolido
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 27 Lap 2011, 16:21

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė bolido »

skroblas pūva paliktas su žieve drėgmėje,o senovėje iš skroblo būdavo daromos net krumpliaračiai,darbui po vandeniu ir tt.Tačiau skroblas,kaip ir visa kita mediena tinkamai apdorotas laku ar kt.gali tarnauti l.ilgai.,tame tarpe ir automobilyje.,tačiau jo mediena monotoniška ,šviesi ir nuobodoka.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė Raimis »

Dar dėl skroblo trūkumų- labai sunkus ir linkęs skilinėti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

:D
tadas1991 rašė:O aš nebanaliai. Gal galėtumėte papasakoti apie tokio amžiaus automobilio valdymo ir vairavimo subtilybes? Ar baisiai sunkiau valdomas, nei šiuolaikiniai automobiliai? Kaip tie pedalai, ar ta pati sistema sankaba, stabdis, gazas. Pavarų svirties veikimas ir pavarų išdėstymas. Sinchronizatorium turbūt pačiam reikia dirbti? :-)
Truputį papasakosiu apie užvedimą, valdymą, vairavimą :-)

Kas liečia šalto automobilio užvedimą: galiu pasakyti teko paplušėt tam, kad rasčiau tą aukso viduriuką. Labai padėjo ir pono Regimanto dovanotas vadovėlis dar kart dėkoju jam :-) citata iš vadovėlio: kalba netaisyta :D
"Jeigu varyklis yra šaltas,reikia pasukti karbiuratorio nustatomąjį strypą vienu apsisukimu į kairę, kad sudaryti užvedimui tirštesnį mišinį. Šis stypas yra oro vožtuvo aptarnavimui, o taip pat ir tirtirštesio mišinio gavimui. Po to reikia šį strypą patraukti ir koja papausti starterio pedalą. Tuo momentu kai varyklis užsiveda, reikia nukelti koją nuo pedalo ir paleisti karbiuratorio nustatomąjį strypą. Po to reikia kiek paankstinti degimą. Kai varyklis sušila, reikia pasukti karbiuratorio nustatomąjį strypą atgal į jo paprastą padėtį, t. y. reikia ji palikti 1/4 apsisukimo atsuktą." Citatos pabaiga.
Tik įsigijus automobilį užvesti jo iškart nepavyko, nes nežinojome kam tas " nustatomasis strypas" kažką su juo darant jis užsivedė :-) . Jei reikia šiuo metu užvesti variklį, tai jokių problemų nekyla, jau yra atidirbta užvedimo kombinacija :D :D :D

Pavarų išdėstymas toks:
pirma pavara jungiasi taip kaip šiuolaikiškuose automobiliuose (2 pavara). antoji pavara kaip dabar pas mus trečioji, na ir paskutinė trečioji, kaip ketvirtoji. Atbulinis kaip pas mus pirmoji, be jokių paspaudimų į apačią.
"Sinchronizatorium turbūt pačiam reikia dirbti?" Taip tenka pačiam padirbėt :-)
Pedalai išdėstyti taip pat kaip ir šiuolaikiniuose automobiliuose. tik kad "gazo pedalas truputėlį neiprastoje vietoje.
Važiavimas juo sudėtingesnis nei dabar. Važiuojant į posūkį kad ir lėtai, pradedi nenorom svirti. Vairuotojas dar įsikibęs esi į vairą, o keleivis gali tik stipriai kojomis į grindis įsispirt, ar už panelės griebtis. Važiuojant lygiu keliu vairą pastoviai reikia "gaudyti"
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo romanis 11 Gru 2011, 18:46, redaguota 3 kartą(us).
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

Prietaisų panelė.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

Na ir nuotraukos kaip atrodė ir kaip atrodo dabar :D
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 542
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: FORD A 1930 restauravimas

Standartinė romanis »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.