Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Minde.r rašė:Jei rankos auga iš ten kur reikia niekas ten neužsisiurbia, puikiai važiuojantis motociklas. Dėl elektrinės dalies tai nei šviesų, nei krovimo, pornografija o ne generatorius...
Pornografija tai pornografija. Bet su ja man teks laimė važinėt...
Jawa 360 70's Izh planeta 3 Jawa 634 75's Honda CB250 72's
Kiek i 634 viena pr sakes plunksna tepalo pilt? dar domina ar spidometro trosas atpalaiduojamas su variklio sapacioje esanciu varzteliu ir tiesiog issittraukia ar kaip kitaip?
mesa1418 rašė:Kiek i 634 viena pr sakes plunksna tepalo pilt? dar domina ar spidometro trosas atpalaiduojamas su variklio sapacioje esanciu varzteliu ir tiesiog issittraukia ar kaip kitaip?
Apačioje išsuki varžtą, ir turi trosas išsitraukti.
Sveiki, prireikė jūsų žinių Tai va man reikia 360 (senutes) Vyšninės originalios spalvos kodo.Atsiprašau jeigu jau buvo sis klausymas .Iš anksto dėkoju.
pofke333 rašė:Sveiki, prireikė jūsų žinių Tai va man reikia 360 (senutes) Vyšninės originalios spalvos kodo.Atsiprašau jeigu jau buvo sis klausymas .Iš anksto dėkoju.
spalvos kodas yra RAL 3004
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
linas999 rašė:Dėl tepalo. Pilu tepalą specialų dvitakčiams varikliams. Kažkada liaupsindavau tepalą "Lukoil Variklinė alyva", bet dabar pilu specialų santykiu 1:50. Tikrai nesiskundžiu.
Dekui už informacija.
Gali pilti ką tik nori, pirmiausia sudils dešinys guolis. Ir dėl to iš pradžių vis dažniau "pabėgs" degimas, po to vis sunkiau dirbs variklis. Visa tai dėl sudilusio dešinės pusės guolio.
Gal rekomenduotum kokį tepalą?
Šnekėjau su Latvių Jawistais tai jie naudoja MOTUL 710 2T alyva, sakė Čekų gamykla rekomenduoja būtent šia alyva naudoti dvitakčiams varikliams, pvz: Jawa 360 į baką santykiu 1:33[/quote]
Nesu bandęs šito tepalo, bet pats maišau su adinol ir bandžiau castrol. Maišau santykiu 1:50 ir pakolkas nėra jokių problemų. Sykį tokius tepalus nežinodamas sumaišiau santykiu 1:30, tai skandinau miestą dūmuose.