Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M-72H 1958m.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Ir as kalbu apie sita. Negi is esmes skiriasi M-72 reduktorius nuo kitu opozitu reduktoriu? Kiek man teko susidurt, (M-63, K-750M, K-750) planetarke nusiima kartu su dangteliu. (Planetarkes stebules guolis isore ieina i stebule, o vidinis ziedas uzsipresuoja ant dangtelio viduje esancios tam skirtos vietos. Sukibimas gaudomas parenkant saibu komplekta. Atitinkamai- tarpine tarpa tarp dantu itakoja. Negi M-72 kitaip?
DomuXs
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
Miestas: Vilnius

Standartinė DomuXs »

kiek esu is praktines puses dejes tarpiniu, man itakos nebuvo, nu zinoma jei idesi 3 mm tarpine tai tada gal ir bus. O del paranito ar kardono tai problemu nekils.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Cia apie desiatkes kalba eina. Rekomenduojamas tarpelis tarp dantu- 0,1- 0,3mm. Jei bus per didelis ar per mazas- papjausit reduktoriu be laiko. Jei teisingam dantu sukibimui sugaudyt pades fanerine tarpine- dekit ja. Svarbu, kad butu gerai ir grazu.
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

Nesuprantu, kokios cia bedos, kiek dejom tarpines is paranito, jokiu bedu, nei matavom ta stori nei ka, ir abejoju ar jas kada nors seniau matuodavo.
Per salnyka tepalas neina jei tepalo ipilama norma, jei per daug tai jam nera kur detis, ir varo per salnyka.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

piccolo rašė:Nesuprantu, kokios cia bedos, kiek dejom tarpines is paranito, jokiu bedu, 1. nei matavom ta stori nei ka, ir abejoju ar 2. jas kada nors seniau matuodavo.
Per salnyka tepalas neina jei tepalo ipilama norma, jei per daug tai jam nera kur detis, ir varo per salnyka.
1. Teisingai! Durniu ir inteligentu ismislas ka nors matuot.
2. Aisku nematuodavo! Koks protingas zmogus tuo uzsiims? Tarpus? Sukibima? Nesamones!


Wital, "Dokumentuose" yra tema "Motociklai Ural, Dnepr". Pacioj pradzioj rasit "M-72 brezinius". Fantastiska medziaga, perliukas restauratoriui. Nesuprantu, kodel nepasinaudot? Be kita ko, ten nurodyti ir tarpiniu storiai ir aprasymai.
diesel
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1145
Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
Miestas: Kaunas

Standartinė diesel »

DomuXs
Parašytas: 2010 03 18 Kv., 10:17

tai kad tarpines storis itakos neturi, nes nekaicia planetrake ir chastaviko padeties. Planetarke ir chastavikas atskirame korpuse, o tarpine dedasi po dangteliu.[/quote]

Zmogau, buk mielas neklaidink kitu! Tarpines storis LABAI turi itakos planetarkes ir xvastavyko tarpeliui. Surinkinejant reduktoriu, reikia surinkti su tarpine ir pamatuoti tarpeli (dazais, popierium, yra daug budu ir visi tai daro. tie kurie nedaro, perka nauja reduktoriu kai ji sulauzo, arba jis uzia kol pagaliau vistiek luz). Tada jei blogai, vel ardai ir reguliuoji nors ir 10-imt kartu.
Jei labai nori gincytis, vaziuoji i Irbito gamykla, susirandi koki inzinieriu (bet pries tai nusiperki vistos smegenis) ir tada jam aiskindamas tas smegenis ........... 88888)
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
diesel
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1145
Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
Miestas: Kaunas

Standartinė diesel »

[quote="DomuXs"][

Tikiuosi, kad neizeidziau apie tas smegenis. Tiesiog yra labai svarbiu smulkmenu, kurias reikia zinoti.
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
inkilas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 06 Geg 2009, 09:26
Miestas: Vilnius

Re: M-72H

Standartinė inkilas »

Wital rašė:Na, surinkęs reduktorių, mačiau, kad tepalas patenka ant ašies ir ten nėra riebokšlių. Tai kaip ir matyt visiškai apsisaugoti neišeis nuo tepalo prasiskverbimo, gaila aišku, gaila plytelių savo kieme :-)
Dėl storumo stengiuosi prisilaikyti, paranitas nėra storas, ir ganėtinai tinka daugelyje vietų. Dėl reduktoriaus pastaba tikrai gera, dar svarbu bus sužiūrėti cilindrų tarpines, kad ten storiai atitiktų :?
Sveikas kolega,

teorija sako, kad tarpas tarp reduktoriaus korpuso ir dangtelio, įtakoja kaip bus dėvimi dantračių paviršiai. Nežinau kiek realiai kas matuoja, bet jei yra derinamų žiedų komplektai, matyt jie ne veltui. Paskaityk...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Wital
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 203
Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 20:22
Miestas: Vilnius

M-72H

Standartinė Wital »

Tikrai įdomi medžiaga, dėkui!
Pratekintas dangtelis ir jau įdėtas į savo vietą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Wital
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 203
Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 20:22
Miestas: Vilnius

M-72H

Standartinė Wital »

Cilindrai paruošti smėliavimui
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.