Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
kaip patikrint generatoriu?
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:23
- Miestas: Kaunas
"мкф" - gali reiksti mili fardus. Paprastai mikro turetu buti zymima "u" tik pirmasis sios raides bruksniukas nusitesia zemyn (tokia yra graikiska raide "mikro").
Taciau turint omeny tai, kad milifaradai yra salyginai didele talpa ir tai, kad sovietai galbut nesugebejo tikrosios "mikro" raides parasyt - gali but siuo atveju ir mikrofaradai. Taciau kaip tada buvo zymimas pas juos daugiklis "mili", jeigu m raide jie panaudojo "mikro" zymejimui?
Isvada: geriau gauk ar pasiskolink is ko nors tikrai gera kondensatoriu ir viskas bus aisku:)
Taciau turint omeny tai, kad milifaradai yra salyginai didele talpa ir tai, kad sovietai galbut nesugebejo tikrosios "mikro" raides parasyt - gali but siuo atveju ir mikrofaradai. Taciau kaip tada buvo zymimas pas juos daugiklis "mili", jeigu m raide jie panaudojo "mikro" zymejimui?
Isvada: geriau gauk ar pasiskolink is ko nors tikrai gera kondensatoriu ir viskas bus aisku:)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 19 Sau 2006, 15:40
- Miestas: Utena
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
as zinau kaip zymima mikrofaradas, taciau dauguma tingi tos raides ieskot, raso u. Rusai vat zymejo mk. Neisivaizduoju kas galetu skaityt raides mk ir verst i mili. Jei butu milifaradas tai ir rasytu mFarturas rašė:"мкф" - gali reiksti mili fardus. Paprastai mikro turetu buti zymima "u" tik pirmasis sios raides bruksniukas nusitesia zemyn (tokia yra graikiska raide "mikro").
Taciau turint omeny tai, kad milifaradai yra salyginai didele talpa ir tai, kad sovietai galbut nesugebejo tikrosios "mikro" raides parasyt - gali but siuo atveju ir mikrofaradai. Taciau kaip tada buvo zymimas pas juos daugiklis "mili", jeigu m raide jie panaudojo "mikro" zymejimui?
Isvada: geriau gauk ar pasiskolink is ko nors tikrai gera kondensatoriu ir viskas bus aisku:)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 19 Sau 2006, 15:40
- Miestas: Utena
na kad mk verst į mili tai labai jau kvailai atrodo, bet dabar jau tai nebeesmė, tai vat šį savaitgalį, pakeitus kondesatorius, jau užsikūriau, iš pradžių dirbo tik vienas cilindras, o pro kito duslintuvo varžtą varvėjo tepalas, tai nusiėmiau galva cilndro, nušluosčiau stumoklio viršų, taipogi nustačiau degima tiksliau, tada viską sudėjus ir vėl užsikūrus tik kas kelntą taktą paukšėjo, patikrinau kibirkštį ir radau, kad tarp pačių kontaktų kibirkštis tai buna tai ne, buvo kaltas kondesatoriaus tvirtinimas, nes masės laidelis prastai kontaktavo, tai sutvarkius variklis jau dirbo tolygiai, bet dbar dar viena bėda yra, kažkaip kai pirmą kartą važiavau, pastebėjau jog krovimo lemputė nedegė(reiškiasi krauna), o išvažiavus antrą kart ji buvo kažkiek užsižiebus...kame gali būti esmė? krovimo rėlė(rėlė-reguliatorius) anksčiau buvo patikrinta su atskiru generatorium ir žmogus sakė, kad atlaiko (atjungia krovimą) iki 18-19v įtampą...gal gali buti kalti laidai, kad taip vienu metu krauna, kitu ne?
P.S.:man jau taip anksčiau buvo
P.S.:man jau taip anksčiau buvo
-
- Forumietis
- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 29 Bir 2007, 23:39
-
- Forumietis
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 19 Sau 2006, 15:40
- Miestas: Utena
-
- Forumietis
- Pranešimai: 404
- Užsiregistravo: 08 Lie 2007, 01:08
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 43
- Užsiregistravo: 13 Bal 2009, 17:24
Arba as cia kazko nesuprantu arba jus cia "baisiai skiedziat"... Paemiau Dnepro generatoriu, nuo akumuliatoriaus pliuso pajungia i generatoriaus pliusa, o minusa i korpusa, tai man jis nesisuko... Hmmm, vadinasi neveikia???????? Po to idejau ta generatoriu i motocikla, uzvedziau, pajungiau "pirinoske" prie generatoriaus pliuso ir korpuso ziuriu lempute dega, vadinasi VEIKIA! Tai kur cia teisybe????? 

-
- Forumietis
- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 15 Lap 2004, 16:43
- Miestas: Vilnius - Ukmergė
kas nors paporinkit, kurion tiksliai vieton reik ta pliusa i DNEPR/URAL generatoriu paduot, kad jis suktusi? turiu kruva "gulinciu" generatoriu, kuriuos reiketu patikrint... gal ir pats susiproteciau, kuris ten pliusinis sepetelis, bet nesinori ilgai ten juos knibineti, jei galite trumpai ir aiskiai paaiskinti, tai, manau, ne as vienas buciau dekingas.