
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
BMW 635CSi
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				Vaidotas73
- Forumo rėmėjas 
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Na, matyt netas pats. Bet kažkaip praleidau kad prie mano garažo 6 BMW sukinėjosi ir fotosesija visa darė 
			
			
									
						
							
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
			
						Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
- 
				lauris
- Forumietis 
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 16 Vas 2007, 11:43
- Miestas: Vilnius
- 
				Gintaras!  
- Forumietis 
- Pranešimai: 60
- Užsiregistravo: 12 Lie 2008, 11:00
- Miestas: Vilnius
- 
				Xollen  
- Forumietis 
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 22 Geg 2008, 23:31
- 
				DAINEKAS
- Naujokas 
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 04 Geg 2008, 13:26
- Miestas: PANEVĖŽYS
- 
				lauris
- Forumietis 
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 16 Vas 2007, 11:43
- Miestas: Vilnius
- 
				Black
- Forumietis 
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Sveiki. Šį tą nuveikiau ir noriu pasidalinti su jumis vaizdeliais. Pirmiausia - tikiuosi, Laurynai, neužpyksi, kad parodysiu visuomenei, kas kartais būna pasislėpę po dažais. Prisipažinsiu - pats buvau nustebęs. Dešinysis galinis sparnas buvo tikra skulptūra... pusė kibiro špaklio... Nuotraukos kalba už save.
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				Black
- Forumietis 
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Stengsiuosi bent kiek sumažinti glaisto apimtis   
 
Galinė panelė taip pat nulipdyta storai buvo... šveičiau viską žemėn... Teko išlupti kronšteinus, laikančius numerio padą, išlyginti skardą, užvirinti neoriginalias numerio tvirtinimo skyles (gamyklinės paliktos) ir t.t. ir t.t. Pradėtas nuo galinės dalies sparno lyginimas. Pilnai sutvarkytos žibintų ertmės ir dabar tinka idealiai, be plyšių - nebereikės glaisto "auginti".
Pastebėjimas: į daužtąjį sparną storai pripurkšta konservanto - tipinis meistrų manevras norint "paslėpti" remonto padarinius .
 .
			
			
						 
 Galinė panelė taip pat nulipdyta storai buvo... šveičiau viską žemėn... Teko išlupti kronšteinus, laikančius numerio padą, išlyginti skardą, užvirinti neoriginalias numerio tvirtinimo skyles (gamyklinės paliktos) ir t.t. ir t.t. Pradėtas nuo galinės dalies sparno lyginimas. Pilnai sutvarkytos žibintų ertmės ir dabar tinka idealiai, be plyšių - nebereikės glaisto "auginti".
Pastebėjimas: į daužtąjį sparną storai pripurkšta konservanto - tipinis meistrų manevras norint "paslėpti" remonto padarinius
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				Black
- Forumietis 
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
- 
				lauris
- Forumietis 
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 16 Vas 2007, 11:43
- Miestas: Vilnius
 
 