su automatu cia kaip- is vietos jungi trecia ir mini kiek leidzia variklio apsukosbabauzis rašė:graziai vyksta darbai,tik patarciau det scorpo2.5td ,daug smagesne auto bus,viskas atitinka kaip ir sieros.dar klausimukas ar prailgino pirmini veleneli pavaru dezei,jai ne tai gausi ilgint,o kad deze orginale palikai ,tai gerai vazinesi ,kaip su automatu
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
GAZ 69 rekonstravimas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
nerijus69
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 29 Bir 2007, 23:39
-
silvijus
- Forumietis

- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Sveiki,
Malonu, kad Jūms įdomu atliekami mano darbai. Daug žinių sėmiausi forume sekdamas M38A1 ir Jeep Willys restauracijų eigą. Pagarba restauratoriams
Epoksidinį rūdžių surišėję pirkau Kaune UAB"Emolita" Veiverių g. ir Europos pr. sankryžos kairėje važiuojant nuo Kauno link Garliavos. 5 ltr. bakelis kainavo 250 lt. Skystis labai spalva ir savybėmis panašus į automobilinę alyvą. Džiustant pajuoduoja, išdžiūvus nusivalo su tirpikliu.(nuotrauką pridedu, apie sį produktą klausiau nuomonės forumo lankytojų, skyriuje "Bendros diskusijos")
Ar prailgino greičių dėžės velenėlį negalių atsakyti, nes pasitikėjau variklį montavusiu meistru. Vadovavausi žmonių patarimais, kurie jau keliatą metų eksploatuoja visureigius GAZ 69, su minėto meistro įdėtais varikliais.
Kodėl reikia prailginti greičių dėžės velenėlį
Kokios pasekmės to nepadarius
Gal kas nors iš Jūsų palyginimui po ranka turi Ford Siera 2.3 D ir GAZ 24 ar M 20 variklių charekteristikas galia, apsisukimų skaičius per minutę ir pn.
Kai buvo įdėtas variklis teko šiek tiek pasivažinėti tai galių patvirtinti, kad įsibėgėjimas lėtokas, bet negaliu palyginti nes neteko važiuoti su kitokia greičių dėže.
Kiek teko girdėti MB markės motoras tinka praščiau tik dėl to, kad sunkiau pritaikyti, nes karteris per aukštas todėl variklis įmontuojamas aukščiau dėl to kardano kryžmių palinkimo kampas būna per didelis, ko pasekoje greitas kryžmių susidėvėjimas, vibracija.
Vyručiai gal kam nors iš Jūsų teko atnaujinti GAZ 69 linges. Ar tinka UAZ 469 lingių lapai kurių plotis 5,5 mm. Šiuo metu mano priekinių lingių plotis toks pats. Ar patikimas lapų atkalimas su kūjų ant priekalo, per kiek laiko lingės grįžta į buvusę padėtį.
Malonu, kad Jūms įdomu atliekami mano darbai. Daug žinių sėmiausi forume sekdamas M38A1 ir Jeep Willys restauracijų eigą. Pagarba restauratoriams
Epoksidinį rūdžių surišėję pirkau Kaune UAB"Emolita" Veiverių g. ir Europos pr. sankryžos kairėje važiuojant nuo Kauno link Garliavos. 5 ltr. bakelis kainavo 250 lt. Skystis labai spalva ir savybėmis panašus į automobilinę alyvą. Džiustant pajuoduoja, išdžiūvus nusivalo su tirpikliu.(nuotrauką pridedu, apie sį produktą klausiau nuomonės forumo lankytojų, skyriuje "Bendros diskusijos")
Ar prailgino greičių dėžės velenėlį negalių atsakyti, nes pasitikėjau variklį montavusiu meistru. Vadovavausi žmonių patarimais, kurie jau keliatą metų eksploatuoja visureigius GAZ 69, su minėto meistro įdėtais varikliais.
Kodėl reikia prailginti greičių dėžės velenėlį
Kokios pasekmės to nepadarius
Gal kas nors iš Jūsų palyginimui po ranka turi Ford Siera 2.3 D ir GAZ 24 ar M 20 variklių charekteristikas galia, apsisukimų skaičius per minutę ir pn.
Kai buvo įdėtas variklis teko šiek tiek pasivažinėti tai galių patvirtinti, kad įsibėgėjimas lėtokas, bet negaliu palyginti nes neteko važiuoti su kitokia greičių dėže.
Kiek teko girdėti MB markės motoras tinka praščiau tik dėl to, kad sunkiau pritaikyti, nes karteris per aukštas todėl variklis įmontuojamas aukščiau dėl to kardano kryžmių palinkimo kampas būna per didelis, ko pasekoje greitas kryžmių susidėvėjimas, vibracija.
Vyručiai gal kam nors iš Jūsų teko atnaujinti GAZ 69 linges. Ar tinka UAZ 469 lingių lapai kurių plotis 5,5 mm. Šiuo metu mano priekinių lingių plotis toks pats. Ar patikimas lapų atkalimas su kūjų ant priekalo, per kiek laiko lingės grįžta į buvusę padėtį.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
babauzis
- Forumietis

- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
pirmini veleneli prailgint reikia ,tiek ,koks flansas padarytas tarp kozucho ir pavaru dezes.To nepadarius vaziuojant sunkiom salygom ,o sita tikrai noresi isbadyt ,prasuks sankabos disko slicus ,nes pirminis velenelis neilenda i sankabos diska kiek priklauso.is nuotraukos pastebejau ,kad pavaru deze sujungta per flansa su kozuchu ,o as jau sio metodo atsisakiau ,nes galima sujungt pavaru deze su kozuchu be sio flaso.Kai buvo mano UAZas su sieros varikliu truko galios ,kai perdejau ford scorpion 2.5td kitas automobilis paliko,patarimas butu dek galingesni,operdarinet nieko neriekes tau tik ismetimo sistema
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
Babauzi, drystu priestarauti. Visiskai nebutina ilginti velenelio. Ta tema jau diskutavom GAZ forume. Beabejo viskas priklauso nuo to kiek zmogus pasiryzes investuoti darbo ir finansu siam reikalui. Manoji konstrukcija visu 100 pasiteisino. Beje, portaliniai tiltai tinkamai surinkti ir sureguliuoti tikrai neuzia zymiai garsiau uz paprastuosius
. O ar nereikia montuojant 2.5TD i 69-aji papjaustyt kebulo ismetimui kaip 469-ajam ? pakanka vietos turbinai ? Pagarbiai....
DK
-
babauzis
- Forumietis

- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
dodi sis variklis sujungtas su pavaru deze per flansa,nuotraukoja gerai tai matyti,o as tau ir nepriestarauju,o as pastebejau ,kad daryta kaip ir pas mane,o dabar irgi kozucha sujungiu su deze be flanso ir pirmini velenelio nereikia ilgint.Dar vienas dalykas jai dedi portalinius tiltus i gaz69 jis gan nemazai suleteja,nors bekeliai tai didelis privalumas
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
-
silvijus
- Forumietis

- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Nusmėliuotas rėmas, po smėliavimo suremontuota galinė rėmo dalis.
Išpjovus pažeistas dalis viduje matėsi plikas neapdorotas metalas. Mano manymu GAZ gamintojas apie vidinių rėmo ertmių antikorozinį konservavimą nebuvo girdėjęs
Išpjovus pažeistas dalis viduje matėsi plikas neapdorotas metalas. Mano manymu GAZ gamintojas apie vidinių rėmo ertmių antikorozinį konservavimą nebuvo girdėjęs
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
babauzis
- Forumietis

- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
-
nerijus69
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 29 Bir 2007, 23:39