

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Vadint reikia viska savo vardais, nes paskum prades dingt vartotojai is forumo neperspeje. Nebandau paneigt benzino garu ir deguonies misinio pavojingumo, nes zinau kiek tai pavojinga. Jus ponai ce taip atsainiai metot patarimus, net plaukai siausias ant galvos. Kur darbo sauga? Kur apsaugos priemones? Kur po galais darbo eiga ir priemones?npn rašė: Tikiuosi tu nebandai paneigti oro kaip dujų mišinio egzistavimo ar to, kad benzino garai yra pavojingi? Gyvename ne periodinėje elementų lentelėje, o realybėje, kur mūsų nesupa tik deguonis (tas pats ir su kitomis medžiagomis, plieno irgi lentelėje nėra). Ir čia nėra chemijos pamoka, kad reiktų dėl to kabinėtis, nes kuro bakų remonto esmė nesikeičia.
Kalbant apie siurblius nesuprantu ką nori pasakyti? Siūlyčiau pasidomėti, nes čia nėra ką įrodinėti, ne aš sugalvojau, tiesiog tokie yra.
Gryztu prie benzino bliudo ir degtuko gesinimo i ji. Zmones bijo to ko nesupranta ir nezino. Benzinas pats kaip medzega nedega. Todel i ji degancius degtukus gali kisti kiek nori. Dega benzino garai susimaise su deguonim. Uzsaldau benzina iki -20 ar -30 ir gali sau ramiai gesint tuos degtukus kiek nori, nes garavimas tuo metu yra visiskai sumazejes. Bet kokia degi medziaga turi savaiminio uzsiliepsnojimo temperatura ir kuo temperatura arteja prie savaiminio uzsiliepsnojimo ribos tuo mazesnes kibirksties reikia uzdegimui. Zodziu viskam turi but sudarytos tam tikros salygos.Black rašė:Italjanec,
tada paklausiu iš kito galo - nuo kada į vidaus degimo variklio cilindrą yra įsiurbiamas "NE oro ir degalų"...
Ir, tarp kitko, forumietis NPN rašė apie <benzino garų ir oro mišinį> - esi neatidus, gerbiamasis
Paskutini karta kai, virinant MERSEDES nenuimta nuo variklio karterio dugnine ivyko viduje sprogimas, o karsto tepalo likuciai net per ausis varvejo, po to as labai atsargus pasidariauBlack rašė:Italjanec, užteks lekcijų. Papasakok, kaip pats bakus virini ir kokias saugos priemones naudoji. Pageidautinas variantas, kurio dar šioje temoje niekas nepasiūlė
Na nejaugi turėčiau rašyti vardindamas atskirais komponentais? Žinutė būtų 5 puslapių ilgio vien dėl įvairių paaiškinimų. Tikiuosi visi supranta, kad ore yra ir deguonis. Nebent kažkas vakuume dirba ar be deguonies išsiverčia. Aš apskritai niekam nesiūlau pačiam virinti bako, o jei kažkas vistik nori tai daryti pats atsako už galimas savo veiksmų pasėkmes.italjanec rašė: Vadint reikia viska savo vardais, nes paskum prades dingt vartotojai is forumo neperspeje. Nebandau paneigt benzino garu ir deguonies misinio pavojingumo, nes zinau kiek tai pavojinga. Jus ponai ce taip atsainiai metot patarimus, net plaukai siausias ant galvos. Kur darbo sauga? Kur apsaugos priemones? Kur po galais darbo eiga ir priemones?
Esant kokiem +20C atviroj vietoj benzinas garuoja sudarydamas su deguonim sprogu misini ir uzdegtas sprogsta, kad su degtukais geriau aplink nevaiksciot![]()
Sakot kibirksciuoja bake? Tad geriau as apeisiu jusu masina sonu.
Kazka minejot apie sprogstamas medziagas, tai turiu pamineti, kad skirtingai nuo sprogiu misiniu vykstant reakcijai deguoni pasigamina pacios ir ji degina. Ten kai jau prasideda ne su kuo nebeuzkisi.
Pasikartosiu cia kolegos rase,deti ant masinos ismetimo slanga po 10-15min jai reike det lopa su turbinke pjauni neatjunges co2 prisikabini lopa neatjunges o virini atjunges co2 drasiai,vezk i Kretinga uzvirinsiu be problemumariussta rašė:Turiu problemą,kiauras benzino bakas apatinėje dalyje ties žemiausia vieta 'otstoiniku' ne mūsiškai vadinamu. Kaip patartumėte remontuoti,-manau litavimas atpuola,o virinti...na reik žinot kaip ir kas tuo užsiimtų,kad neišlėkti į orą.