Jau ne kartą buvau užsiminęs – domėjimasis senienomis visai nesusijęs su domėjimosi objekto kokybiniais parametrais. Interesas tik istorinis – jeigu mane mažą su Uralu vežė grybauc – tada Uralas įdomu. Su BMW nevežė – neįdomu. Tėvukas vargo su nekokybišku Moskvičium, nes istoriškai kokybiško VW Vabalo nusipirkt negalėjo – reiškia Moskvičius mūsų istorinėje terpėje už Vabalą įdomesnis.
Nors tema ne apie tai.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Uralo gamykla 2007
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Kolėgai Virgui šiuo metu turbūt yra sportinis interesas visiem įrodyt, kad ural geresnis už betkurį motociklą. Juk kai buvo BMW R30 ir analogas URAL, dar juk BMW atsirado anksčiau, jau ir tada BMW buvo laikomas kokybiškesniu ir patikimesniu gaminiu. Vėliau, ir BMW ir URAL gamyklos nugyveno lygiai tą patį laiką ir galime palyginti, kuri gamykla padarė didesnę pažangą. Nejaugi Irbito ?
Juk yra akivaizdu, jog BMW tobulėjo, o Irbitas stovėjo vietoj. Jeigu būtų kitaip, tai URAL pardavimai lenktų ir BMW, HONDA, SUZUKI ir kitų gamintojų parduodamą produkciją.
Taip pat, norėčiau pasiginčyti su Virgu, dėl tvarkos gamyklose. Vienas pažįstamas, turintis nemažą servisą, man pasakė, jog vokiečiai Lietuvos servisuose darė tyrimus, ir nustatė, kad darbuotojai 30proc. savo darbo laiko dirba, o 70 proc. ieško įrankių, detalių. Nuo to gerokai pablogėja gamybos pajėgumas.
Taip pat, norėčiau pasiginčyti su Virgu, dėl tvarkos gamyklose. Vienas pažįstamas, turintis nemažą servisą, man pasakė, jog vokiečiai Lietuvos servisuose darė tyrimus, ir nustatė, kad darbuotojai 30proc. savo darbo laiko dirba, o 70 proc. ieško įrankių, detalių. Nuo to gerokai pablogėja gamybos pajėgumas.
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Nu idomus cia kaikurie
Oldtimer forume o krapstytis ir dirbt bijo
jiems siulyciau eit i baltarankiu-kompiuteristu foruma(aisku be kompo siais laikais sudetinga jau)As manau kad tokia technika kuri suremontuota labai paprastai vaziuoja dar 400km yra daug patvaresne ir istikimesne uz ta kuri jeigu smulkiai suluzusi butu suremontuojama tik spec. servise ir tavo visos keliones baigtusi.Taip Sovietiniai ir ten pat gamintoj velesnej technikai budinga kad butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo,o uzsenietiskai tai jej suluzta-tai keli simtai lt,savaite be auto.Pvz tevo Land Rover defender 110 97m. suluzo Ukrainoj nes meistrai neidejo i gr. deze alyvos siurbliuko kuris alyva nuvaro iki 5 begio(sugalvok toki dalyka
)ir ta deze ukrainoj subirejo ir teko masina ant buksyro iki Lietuvos tempt.Tavas namie islupo ta deze nueme dangteli virsutini ir pasake geriau meistrams vel vesiu,nes pats tikrai nebesudesiu,o kai pries 22metus moskviciui deze ''sugedo'' jis ja pats dar budamas jaunuolis be patirties isarde ir surinko ir dar 6 metus su tuo moskvicium atvazinejo.As asmeniskai 1 auto ar motocikla kasdienini tikrai rinksiuos Sovietu arba nauja tu krastu gamybos.http://www.imz-ural.com/downloads/movies.htm paziurekit situos video ir pamatysit Uralu jega
Kaip matot Uralai yra visam pasaulyje,tai gal nera jie blogi?Man asmeniskai nauji Iz labiau patinka,bet kai pamaciau naujus Uralus tai ir jie man visai neblogi pasirode
.
-
Guolis
- Forumietis

- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo

Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..
P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..
P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli
-
virgas
- Forumietis

- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
Oi ne!spoileriz rašė:Kolėgai Virgui šiuo metu turbūt yra sportinis interesas visiem įrodyt, kad ural geresnis už betkurį motociklą. Juk kai buvo BMW R30 ir analogas URAL, dar juk BMW atsirado anksčiau, jau ir tada BMW buvo laikomas kokybiškesniu ir patikimesniu gaminiu.
Nors nieko negirdėjau apie BMW R30, bet į grynaveislį BMW R67 savo M63 tikrai keisčiau, nežiūrint į visus sentimentus
Bet jei jau iki šiol nesupratot, ką noriu pasakyt, tai turbūt jau ir nesugebėsiu paaiškint.
Paskutinį kartą redagavo virgas 13 Gru 2010, 21:47, redaguota 1 kartą(us).
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.Guolis rašė:sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..
P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???sth55 rašė:tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.Guolis rašė:sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..
P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli
-
DK
- Forumietis

- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
- Miestas: Šiauliai
spoileriz rašė:Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???sth55 rašė:tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.Guolis rašė:sth55 parasei: butu daug smulkiu,lengvai ir pigiai suremontuojamu gedimo
Tu supranti kad rusisko variklio 30 procentu sugedusiu detaliu laikai smulkiu remontu?
Atleisk, tada as neisivaizduoju kas yra stambus gedimas..
P.S.: Neisivaizduoju BMW motociklo vairuotojo besivezancio puse variklio kuprinej vaziuojant 800 km nuotoli
Nuolatos naudojamus rusų gamybos motociklus (variklius), reikėdavo perrinkti prieš kiekvieną sezoną, padaryti kapitalinį remontą. Manau kad ir vakarietiška technika reikalavo panašios priežiūros. Juk gamyba ir konstrukcija nebuvo "tobula".
...kitoks požiūris i techniką...
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Nemanau. Tėvas pasakojo, kaip 1992 metais nuvyko į Vokietiją ir ten kieme pakeitė mašinos variklį. Vokiečiai žiūrėjo kaip į genijus, o Rusijoj manau visai natūralu būtų. Taip pat ir istoriškai, per Antrąjį Pasaulinį karą vokiečių technika buvo kurkas pranašesnė ir patikimesnė už rusų.DK rašė:spoileriz rašė:Tamstos sh55 norėčiau paklausti. Jeigu jau taip žinai, kiek galima be gedimų nuvažiuot su rusiška technika, tai gal prisipažinsi, kiek esi jau nuvažiavęs ???sth55 rašė:tai kad 30 nelabai kada buna,nebent technikos nepriziuri ir neremontuoji,siaip as laikau stambiu remontu kai reikia keist 50 proc. ir daugiau daliu,ant TSRS technikos kiek teko susidurt buna kad uztenka mazga isardyt ir surinkt ir gedimas dingsta.Tie kas perka nauja BMW tai buna tikrai mandri zmones,turi garantija ir jam jis neluzta,bet kai baigias garantinis ir jau gali atsirast gedimu jis ta BMW parduoda ir perka vel nauja.Tie kas perka Urala nauja visada turi daliu ir neturi garantijos,bet uztat 20metu atvazineja su juo.Is esmes tai daug kas priklauso ne nuo turtingumo o nuo zmogaus,kokie jo poreikiai.As manau seniau kai dar mocai posukiu neturejo buvo labai teisinga,kad vairuotojas yra ir mechanikas.
Nuolatos naudojamus rusų gamybos motociklus (variklius), reikėdavo perrinkti prieš kiekvieną sezoną, padaryti kapitalinį remontą. Manau kad ir vakarietiška technika reikalavo panašios priežiūros. Juk gamyba ir konstrukcija nebuvo "tobula".
-
PukiS
- Forumietis

- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 22:04
- Miestas: Kaunas
heh, nu bet polinkis forume tai toks biški idomus jaučias - nostalgija tarybiniam raritetui aukstumoje, bet prisiminus diskusija apie šelbio "neorginaluma" ir pan., čia diskusija apie bmw "bloguma". gal užmeskit profilaktiškai akį į forumo pavadinima, ir kad sena technika ne tik tarybinė, ir juo labaiu jei šiom dienom gamina ta patį antikvariata, čia ne džiaugtis, čia verkt reikia.