Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Su VAZ 2101 į Graikiją

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
408
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 548
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
Miestas: Klaipeda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė 408 »

Romanai , turiu ir aš naują pirmuko padangą , jei reikia atiduosiu . Skambink .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 535
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

tadas1991 rašė:Citroen senesnių sėdynės montuokit. Na, arba bent kitokių apie 90tųjų metų prancūzų. Su BX ir C15 sėdynėmis važiavau po 2000km per parą ir nei nugaros, nei užpakalio nepatogumų realių nebuvo :-) Tuo metu vw passat Kaunas-Klaipėda ir jau užtenka, nekalbu apie bmw, audi senesnių modelių... Forma jų kaip ir teisinga, patogi bet, palyginus - velniškai kietos :nesutinku:
Nors tai ir nelegalu, paskutinįkart važiuodamas per didelius karščius (Prancūzija, Ispanija, kalnai rugppjūčio menesį, kai vidurdienį ne taip ir toli nuo zenito) važiavau visai basas - nukreipiau apipūtimą į kojas ir buvo labai neblogai. Vėsu kojoms - nekaršta ir visam :) Tik kulnas kiek labiau pavargsta būt įremtas į tiesiai į dugną

Sėdynes turiu - jos nuo 2011 Subaru, na gal jos ir nepasižymi dideliu minkštumu, bet jų pirkt nereikėjo. Subaru - skenduolis, visas salonas keičiamas į kitą tai nuo jo sėdynės pasitarnaus žiguliukui. Katik parėjau iš garažo į namus, laisvu laiku bandžiau sėdynes "supažindinti" su žiguliuku, keleivio sėdynė lengvai tam pasidavė, o vat su vairuotojo daugiau reikalų:(. Vairuotojo sėdynė valdoma elektra, o kadangi sėdynes skendusios, tai valdymas nebeveikė. Ardžiau sėdynės varikliukus, noriu kad įdėjus ji reguliuotusi, manau atostogų metu vairuos ir manoji, tai tikrai netiks viena ir tapati sėdynės padėtis.

Praejusių metų rugpjūčio mėnesį automobiliu keliavome į Italiją, tai tame automobilyje taip pat nebuvo kondicionieriaus, na neiškepėme - gal ir orai buvo šiek tiek atvėsę.
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 535
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

Vakar Rietavo turguje įsigijau dalių: 2 ratlankius, benzino pompelę, benzino matuoklį. Pas savęs garaže susiradau naują aušinimo skysčio pompą, naujų aušinimo skysčio žarnų, naudotą generatorių, ir dar kelis mažus niekučius, kurie keliaus kartu su manim:)

pirkdamas naujus ratlankius tikėjaus kad jie bus idealios būklės, bet deja taip nėra:( vienas baltai pilkas, na spalva tokia kaip ir turi būti, o kitas kaip ir į sidabrinį daugiau panašus ir dažymo kokybė prasta, lyg plonas dažų sluoksnis, tokį pati sidabrinį pats iš seniai turiu, tai jis naujas bet gerokai aprūdijęs, tai kad ir nauji ratlankiai visvien teks juos naujai dažyt teisinga spalva.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė evris »

Jei pazadi ikelti foto is keliones - padovanosiu tau keleta daliu:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=50240
Del atsiemimo rashyk AZ
Del sedyniu - nusipirk pagalvele po nugara ir tokia pripuciama pusiau baranka ant kaklo. Jysk buna.
Everdinas
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė spoileriz »

Dėl dujinės įrangos. Mano brolis vyko taip pat į JK su šlangine dujų įranga. Iš karto buvo nusipirkęs užpylimo perėjimus ir problemų su dujų užpylimu niekur nebuvo. Tik minėjo, kad būna vietų, kur užsipili dujų ir mašina vos važiuoja. Europoje LPG kokybė atvirkščiai proporcinga dyzelino ar benzino kokybei rytų šalyse.
Karbiuratoriniame variklyje dujos dažnu atveju net dar patikimesnis variantas negu benzinas. Karbiuratorius juk prescizinis mazgas kur nors kam nors palinkus, užsikišus, nusireguliavus, pasisukus ir t.t. kinta variklio darbas. Paprastoje dujų įrangoje tėra tik reduktorius ir sklendė, tad pavest kelionės metu gali tik reduktorius, vožtuvėliai, jungtukas. Galima pasiimti į kelionę dar vieną reduktorių ir jis neužims daug vietos. Kitas dalykas, bent kuriai nors sistemai sustreikavus, veiks kita sistema. Tik be abejo, reikia prieš kelionę susitvarkyti uždegimo sistemą, kad nebūtų pramuštų laidų, suskilusio paskirstytojo dangtelio ir t.t.
Vartotojo avataras
Artiz1
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 23 Bir 2013, 15:22
Miestas: Klaipeda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Artiz1 »

Man asmeniškai karbiuratoriaus ir grandine varomo variklio kombinacija yra kur kas patikimesnė kombinacija nei šiuolaikiniai varikliai. Bet čia mano kukli nuomonė :)
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 535
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

evris rašė:Jei pazadi ikelti foto is keliones - padovanosiu tau keleta daliu:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=50240
Del atsiemimo rashyk AZ
Del sedyniu - nusipirk pagalvele po nugara ir tokia pripuciama pusiau baranka ant kaklo. Jysk buna.
Everdinas

Kelionės nuotraukas tikrai patalpinsiu čia į forumą!:) :atostogos: Manau dar net kelionės metu apsistoję nakvynei prisijungsiu su Jumis pabendrauti , o gal prireiks ir konsultacijų, gal mašinytė užsiožiuos ir reikės patarimų kas kaip ir dėl ko.
Kada išvažinėsiu - prasinešiu, o tada jau prašau stebėt šią temą kad visada būtumėt pasiekiami:):):)

Kitą savaitę jau bus sumontuotos naujosios sėdynės, tada darysiu bandomuosius važiavimus, ir žiūrėsiu kaip sėdėsis ant jų. Aišku viena - kad ant naujų sėdynių sėdisi šiek tiek aukščiau nei ant originalių, ir tai jau dariau viską kad jos būtų pačioje žemiausioje padėtyje.
hercuzz
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 30 Bal 2007, 19:37
Miestas: Alytus

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė hercuzz »

Turiu turtingą kelionių trečiuku po EU patirtį: Lietuva-Rumunija ir atgal (4500 km), Lietuva - Italija - Ispanija - Lietuva (7000 km), Lietuva -JK (ir eksploatacija ten 1 metus)-ir atgal ~ 20000 km.
Važiuota su standartine komplektacija, benzinu. Tiesa į pastarąją kelionę važiavau jau su elektronine degimo sistema.
Standartinės sėdynės man patogios, galiu smagiai važiuoti jomis nors ir 7000 km, tiesa esu 194 cm ūgio vairuotojas
Nuotykių ir gedimų pasitaikė įvairių, tad galiu nuraminti, kad paprasta problemos išsprendžiamos nesunkiai.
Be abejonės reikia turėti atsargini ratą, įrankiu remontui, na dar atsarginį įtampos reguliatorių ir degimo kontaktus jei sistema kontaktinė. Į pirmąsias keliones vežiausi kuro kanistrų, dabar imčiau max. 1, kokius 10l, tam atvejui jei nepasiekus degalinės pritrūktų kuro, nes paprastai įsipilti benzino iš didesnio kanistro nei trupučio neprapylus ar neapsilaisčius yra kebloka, paskui tas kvapas erzina bendrakeleivius, ypatingai moteriškosios lyties. Vienas kitas kartas aišku nieko bet diena ar dvi... Mano žigulys su pilnu baku važiuoja ~ 500 km. Kelių ir vairavimo sąlygų pasitaikė įvairiausių - jokių problemų.
Tai ištvermingas automobilis, pavesti neturėtų.
Sėkmės!
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 535
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

hercuzz rašė:Turiu turtingą kelionių trečiuku po EU patirtį: Lietuva-Rumunija ir atgal (4500 km), Lietuva - Italija - Ispanija - Lietuva (7000 km), Lietuva -JK (ir eksploatacija ten 1 metus)-ir atgal ~ 20000 km.
Važiuota su standartine komplektacija, benzinu. Tiesa į pastarąją kelionę važiavau jau su elektronine degimo sistema.
Standartinės sėdynės man patogios, galiu smagiai važiuoti jomis nors ir 7000 km, tiesa esu 194 cm ūgio vairuotojas
Nuotykių ir gedimų pasitaikė įvairių, tad galiu nuraminti, kad paprasta problemos išsprendžiamos nesunkiai.
Be abejonės reikia turėti atsargini ratą, įrankiu remontui, na dar atsarginį įtampos reguliatorių ir degimo kontaktus jei sistema kontaktinė. Į pirmąsias keliones vežiausi kuro kanistrų, dabar imčiau max. 1, kokius 10l, tam atvejui jei nepasiekus degalinės pritrūktų kuro, nes paprastai įsipilti benzino iš didesnio kanistro nei trupučio neprapylus ar neapsilaisčius yra kebloka, paskui tas kvapas erzina bendrakeleivius, ypatingai moteriškosios lyties. Vienas kitas kartas aišku nieko bet diena ar dvi... Mano žigulys su pilnu baku važiuoja ~ 500 km. Kelių ir vairavimo sąlygų pasitaikė įvairiausių - jokių problemų.
Tai ištvermingas automobilis, pavesti neturėtų.
Sėkmės!

Na po truputį vis dar vyksta pasiruošimas kelionei:) Kas dieną vis kas šauna į galvą man ko gali prireikti, tai sąrašas jau tikrai nemažas:) Vis kraunu ir kraunu į visas laisvas ertmes. Pats pagalvoju: o jei muitininkams pasidarys įdomu, tai ojojoi man teks iš visur viską iškrapštyt :nesutinku:
Benzino paiimsiu 20 ltr geležinę kanistrą, bagažinė pas žiguliuką ir taip maža:(
Sėdynes pakeičiau į šiuolaikiškas vien dėl to kad būtų galvos atlošai. Jų pirkt man nereikėjo, gerai tiek kad jos šviesios spalvos ir nedarko salono vaizdo. Nuotraukose pamatysite kaip atrodė sėdynės prieš montuojant, medžiaga buvo gerokai prigėrusi rūdžių, elektriniai varikliukai užpuvę, tai teko gerai paplušėt kad medžiaga vėl įgautų prekinę išvaizdą, o ir sėdynės valdymas reikalingas. Bet kaip suprantate - viskas yra padaroma tik reikia užsispyrimo:)

Dėl generatoriaus krovimo: pasakykite prašau kiek žiguliuko generatorius turi krauti? Pas manęs su įjungtomis artimosiomis šviesomis krauna apie 14,5 v ar ne per daug čia yra?

"Įtampos reguliatorius" tai čia nuo jo ir priklauso krovimas? jis randasi po kapotu kaireje puseje netoli priekinio stiklo?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo romanis 30 Lie 2013, 23:12, redaguota 1 kartą(us).
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 535
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

O šitaip atrodo jau įmontuotos:)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.