kad metalo nepagailejo sutinku bet kad pati konstrukcija yra pakankamai netvirtatauras000 rašė:"Pati masina susitrins kaip kartonine dezute"
Nu, nu, greičiau su ja susidūrusi mašina kaip kartoninė dėžutė, rusai metalo nepagailėjo
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nutrauktas projektas Vaz 2101 1974 Remontas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
xecutioner
- Forumietis

- Pranešimai: 329
- Užsiregistravo: 13 Vas 2011, 19:47
- Miestas: kaunas
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
-
jula
- Forumietis

- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 24 Kov 2011, 20:47
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Del vadinamo antifrizo sajungoje buvo kazkoks marmalas kuris labai oksidavo aliumini.Buvo naudujamas armijoje variklams su ketaus blokais ir galvutemis.Savo akimis maciau UAZo kiaurai pragriauzta galvute.O Tosolas kaip ir TAD 17,M10 serijostepalas Z Arba l atejo su VAZ.Vanduo neturi tepimo taigi Zigulio fibra po keliu menesiu ekspluatacijos prakiurdavo ir sugadindavo pompa kuri budavo didziulis deficitas.Manau esate skaites zurnalo Za ruliom daugybe patarimu skyrelyje sovety bybalych kaip restauruoti si mazga.Raimis rašė:Kaip supratau, aktualus klausimas daugiau apie Žigulius, o ne apie kitą techniką. Senesniuose automobiliuose, traktoriuose ir pan. tai, kaip rašė Tauras, buvo naudojamas tik vanduo. Žiguliuose jau naudodavo neužšalantį skystį (angliškai tai vadinama antifreez cooling liquid- iš kur ir kilo žargonybė- antifryzas). Skysčio (anglizmų mėgėjai gali sakyti- antifryzo) markė buvo viena ir vienintelė- TOSOL. Iš čia kilo antra žargonybė-tosolas. Su tuo skysčiu užpildyti Žiguliai iškeliaudavo iš gamyklos. Visi Žigulių savininkai kaip įmanydami stengėsi tą aušinimo skystį saugoti, jo neišlaistyti, neprarasti. Žiguliuose vanduo beveik nebuvo naudojamas, nebent jau kokio labai apsileidusio savininko.
-
Ledūklis
- Forumietis

- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Nebūtinai, čia jau nuo avarijų aplinkybių viskas priklauso, ar susitrins. Aišku, kad crash testuose mašina pasirodo tragiškai tai irgi tiesa. Kalbėjęs su žmonėm kurių sprandai kentėjo ir sąlyginai nedideliuose bakstelėjimuose kai kita mašina atsimuša in Žigulio galą. Teko ir sėdynių būklę po avarijų matyt. Keikia tas sėdynes kai ir po daugelio metų oram keičiantis skausmą jaučia.xecutioner rašė:kalba ejo apie patogumaLedūklis rašė:Gerumas gerumu, bet jei, neduok Dieve, avarija, tai lūžta ne tik jos rėmas, bet ir sprandas. Minusas didžiausias, kad galvos atlošų nėra.xecutioner rašė:geros tos sedynes ziguliuose ir priekines... nebent kaip gonkese vazinet linkes. dirzai tai sutinku biski nepatogus kad nesusitraukiao skirtumo nebus ar naujos masinos sedynes ar senos jei i tokia avarija papulsi kad sprandas kentetu kad nera atlosu tai tas sprandas bus maziauses rupestis nes pati masina susitrins kaip kartonine dezute
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
-
Ledūklis
- Forumietis

- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Kai yra bėdos su elektra, pirmiausia pasitikrink ir gerai išsišveisk saugiklius ir saugiklinę, kad būt geri kontaktai ir gerai prisispaustų. Tada patikrink visas lemputes ir taip pat nusigremžk kontaktus skydelyje. Dauguma, o kartais net visos bėdos po šitų paprastų procedūrų dingstavirginijus007 rašė:(skydelio problemos ir pan.)...........................................Gal kažkur laidai trumpina, ar negauna normaliai masės? Nors ir nedega lemputės, bet nuėmus klemą nuo akumuliatoriaus - neužgęsta, vadinasi akumuliatorių krauna.
Kokių turėtumėt patarimų, ar sprendimų šiaip problemai?
Beje, gal kas turite gerą ir teisingą su dalių paaiškinimais VAZ 2101 elektros schemą? Reikėtų „pagaudyti“ palaidus laidus.
Schema yra knygoj "Automobilis Žiguliai". Jei tos knygos dar neturi, būtinai įsigyk, be jos neišsiversi
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
-
Eisinas
- Forumietis

- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
- Miestas: Vilnius
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Kokios yra nesaugios senos mašinos gerai parodo šis fimukas. Nors šiuolaikinis Chevrolet Malibu ir prikimštas plastiko, kaip ir visos šiuolaikinės mašinos, o Bel Air vien iš metalo, kurio turbūt nepagailėjo, bet per tiek metų tikrai buvo daug nuveikta gerinant saugumą.
https://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&q= ... 6lgb8ZAbGg
https://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&q= ... 6lgb8ZAbGg
-
virginijus007
- Forumietis

- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Sveiki.
Gaivinu šią temą. Buvau paplanavęs vienaip, bet kaip sakant žmogus planuoja - Dievas juokiasi. Na ir šiaip, buvo užplaukę parduoti žigulį, bet vis dėl to atsiminiau, kodėl gi aš jį pirkau, ir pamąsčiau, negražu palikti darbus nebaigtus tai čiumpam jautį už ragų.
Susidariau dalių sąrašą pagrindinių, kurių trūksta, kad praeiti TA.
Tai buvo šios dalys:
Duslintuvas visas nuo kelnių iki galo (dvi dalys vidurinė ir galinė su tvirtinimo gumelėmis);
Pečiuko kranelis;
Stabdžių kaladėlės priekinės ir galinės (nekartosiu Trabant'o klaidos (čia vienas baigtas projektėlis yra, kurio nespėjau forume pristatyti dar
,nes mėgstu aprašyti viską daug, bet studijos spaudžia);
Durelių spynutės (šerdys jei tiksliau);
Langų plastmasinės juostos (priekiui ir galui, tos, sakykime, kurios "užfiksuoja/užrakiną lango apvadinę gumą)
Išminamąjį guolį (sėdint vieną kartą Žiguliuke užvedžiau jį, minkiojau sankabos pedalą ir išgirdau kaip jau negarsiai, bet nori "kalbėti" išminamasis guolis, tai bus atsargoj)
Ir knygą apie Žigulių remontą lietuvių kalbą (paskaitymui prieš miegą
)
Dabar grįžtu savaitgaliais iš Kauno, iš studijų ir iki savo gimimo dienos užsibrėžiau tikslą - sau pasidovanoti dovaną - praeiti Žiguliui TA ir pilnai paruošti eksploatacijai.
Taigi, užužpraeitą savaitgalį susidariau reikalingiausių dalių sąrašą, užpraeitą savaitgalį radau Kaune pigiausią variantą pirkti dalis ir praėjusį savaitgalį žiguliui tvarkingai sumontavau duslintuvą, bei pilnai išardžiau, išvaliau, pakvepinau dar
, pečiuką, pečiuko kraniuką pakeičiau naują, padariau jam tarpines, kad apsidrausčiau papildomai dėl aušinimo skysčio nepraleidimo. Atrodo tik keli darbeliai nedideli padaryti, bet su pečiuku tikrai sakau, visą ilgą, bet įdomų vakarą apturėjau (teko pečiuką montuoti du kartus, nes pirmą kartą pamiršau įdėti viršutinius langų apipūtimo kanalus
) Dėja, pečiuko išvalymo nuotraukų nebepadariau, nes tikrai buvau įsijautęs darbuotis ir buvo šalta, norėjau greičiau pasišildyti
Nebuvo kada nufotografuoti. Na svarbiausia, mano sąžinė rami bus, kad ten viskas tvarkoje.
Aišku, buvo šiokie tokie nepasisekimai: reguliavau troselius ir tas kuris atidaro/uždaro kranelį atsileido ko pasekoje kraniuką galima uždaryti, bet troselis nebeatstumia jo (nebeatidaro). Todėl visad teks laikyti atidarytą (uždaryti galima pakišus ranką po panele ir su ranka jį uždaryti, su kita troselio rankenėlę patraukiant, bet nematau tame didelės bėdos)
Kitas nepasisekimas toks, kad ventiliatoriaus variklio jungiklis teveikia viena padėtimi - stipriausia. Bandžiau pakeisti jungiklį, nes tai pastebėjau pradžioje bandant ir sutepant vieną patį išardytą motoriuką, bet niekaip neištraukiau jungiklio - judėjo su visa panelę, pakišęs galvą, įlindęs už panelės neradau/nesupratau kaip jungiklis užfiksuotas, tai jo ir neištraukiau (iš donoro būčiau pakeitęs) bet irgi čia menka bėda - nori išjungi kai jau per karšta, nori vėl įjungi visu galingumu - manau prasiversiu, o ateityje patvarkysiu.
Taip pat nepaminėjau, gavau originalų naudotą, bet visiškai nesuplyšusį salono kilimą, kurį tereikia pavalyti ir sumontuoti į Žigulį. Už kilimą dėkoju forumiečiui Rapka.
Tai tiek kol kas, laukite tęsinio
Šiek tiek nuotraukų:
Gaivinu šią temą. Buvau paplanavęs vienaip, bet kaip sakant žmogus planuoja - Dievas juokiasi. Na ir šiaip, buvo užplaukę parduoti žigulį, bet vis dėl to atsiminiau, kodėl gi aš jį pirkau, ir pamąsčiau, negražu palikti darbus nebaigtus tai čiumpam jautį už ragų.
Susidariau dalių sąrašą pagrindinių, kurių trūksta, kad praeiti TA.
Tai buvo šios dalys:
Duslintuvas visas nuo kelnių iki galo (dvi dalys vidurinė ir galinė su tvirtinimo gumelėmis);
Pečiuko kranelis;
Stabdžių kaladėlės priekinės ir galinės (nekartosiu Trabant'o klaidos (čia vienas baigtas projektėlis yra, kurio nespėjau forume pristatyti dar
Durelių spynutės (šerdys jei tiksliau);
Langų plastmasinės juostos (priekiui ir galui, tos, sakykime, kurios "užfiksuoja/užrakiną lango apvadinę gumą)
Išminamąjį guolį (sėdint vieną kartą Žiguliuke užvedžiau jį, minkiojau sankabos pedalą ir išgirdau kaip jau negarsiai, bet nori "kalbėti" išminamasis guolis, tai bus atsargoj)
Ir knygą apie Žigulių remontą lietuvių kalbą (paskaitymui prieš miegą
Dabar grįžtu savaitgaliais iš Kauno, iš studijų ir iki savo gimimo dienos užsibrėžiau tikslą - sau pasidovanoti dovaną - praeiti Žiguliui TA ir pilnai paruošti eksploatacijai.
Taigi, užužpraeitą savaitgalį susidariau reikalingiausių dalių sąrašą, užpraeitą savaitgalį radau Kaune pigiausią variantą pirkti dalis ir praėjusį savaitgalį žiguliui tvarkingai sumontavau duslintuvą, bei pilnai išardžiau, išvaliau, pakvepinau dar
Aišku, buvo šiokie tokie nepasisekimai: reguliavau troselius ir tas kuris atidaro/uždaro kranelį atsileido ko pasekoje kraniuką galima uždaryti, bet troselis nebeatstumia jo (nebeatidaro). Todėl visad teks laikyti atidarytą (uždaryti galima pakišus ranką po panele ir su ranka jį uždaryti, su kita troselio rankenėlę patraukiant, bet nematau tame didelės bėdos)
Kitas nepasisekimas toks, kad ventiliatoriaus variklio jungiklis teveikia viena padėtimi - stipriausia. Bandžiau pakeisti jungiklį, nes tai pastebėjau pradžioje bandant ir sutepant vieną patį išardytą motoriuką, bet niekaip neištraukiau jungiklio - judėjo su visa panelę, pakišęs galvą, įlindęs už panelės neradau/nesupratau kaip jungiklis užfiksuotas, tai jo ir neištraukiau (iš donoro būčiau pakeitęs) bet irgi čia menka bėda - nori išjungi kai jau per karšta, nori vėl įjungi visu galingumu - manau prasiversiu, o ateityje patvarkysiu.
Taip pat nepaminėjau, gavau originalų naudotą, bet visiškai nesuplyšusį salono kilimą, kurį tereikia pavalyti ir sumontuoti į Žigulį. Už kilimą dėkoju forumiečiui Rapka.
Tai tiek kol kas, laukite tęsinio
Šiek tiek nuotraukų:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo virginijus007 02 Lap 2016, 21:06, redaguota 1 kartą(us).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
virginijus007
- Forumietis

- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Dar kelios:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
virginijus007
- Forumietis

- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Turiu klausimą. Ar praleis TA su pripjautom/trumpintom spyruoklėm? Man asmeniškai taip gražiau atrodo. Nėra labai jau žemas, bet neoriginalas jau. Ar negaišti ir perenkant priekinę važiuokę iškarto dėti originalias spyruokles tuo pačiu ir paskui gale pakeisti originalias..?
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
_Valdas_
- Forumietis

- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
- Miestas: Degučių k.
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
na per TA nesugeba rasti neužveržto audi šakės varžto tai pripjautas spyruokles pastebėti - aukštasis pilotažasvirginijus007 rašė:Turiu klausimą. Ar praleis TA su pripjautom/trumpintom spyruoklėm? Man asmeniškai taip gražiau atrodo. Nėra labai jau žemas, bet neoriginalas jau. Ar negaišti ir perenkant priekinę važiuokę iškarto dėti originalias spyruokles tuo pačiu ir paskui gale pakeisti originalias..?
šiaip priklausys nuo tikrintojo ir ar tvarkingai parėžta. manau turėti nekibti.
-
bikemasteris
- Forumietis

- Pranešimai: 170
- Užsiregistravo: 15 Bal 2010, 15:17
- Miestas: Klaipėdos raj.
Re: Vaz 2101 1974 Remontas
Na, jeigu pakelus mašiną, pjautos spyruoklės netabaluoja laisvai savo stakanuose tai, manau problemu nekils. ( man su audi buvo žemintos spyruokles( nepjautos o firminės) bet vieno amortizatoriaus štokas ilgesnis buvo tai pakelus- spyruoklė tabalavo.) Liepė susitvarkyt, nepraleido
МОСКВИЧ ИЖ 2125 1978m