Manau, kad teisingiausią variantą pasirinkote. Viskas iš brėžinio aišku. Pats viską tekinot?
v
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Mano idėjos, tekintojo darbas:) Mokėčiau tekinti ir dar jei turėčiau tekinimo stakles tada visi šie darbai ženkliai mažiau kainuotų. Dabar amortizatoriai pasidarė jau vos ne auksiniai, tikėkimės bus to verti:)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Tęsiant toliau atliktus darbus: Perrinkti du ratai. Kadangi lopšelio kol kas nekliudau, tad jų užtenka. Kad surinkti likusius du dar reikia susirasti vieną stebulę su išoriniu tepimo tašku ir dviejų komplektų špykių. Ačiū forumiečiui manciusm už ratų stendą. Visgi teko vežti dar pas meistrą dėl galutinio sureguliavimo, nes abiejų ratlankiai buvo tolokai iki lygumo ir čia mano išmonės ir rankų tikslumo pritrūko
Mastau ką daryti su padangomis. Turiu dovanotas dvi naujas tarybines padangas, bet guma kieta, ir kaip supratau iš kitų temų, su tokiomis geriau nevažinėti. Gal būt paliksiu jas lopšeliui ir atsarginiam ratui, o dabar teks nupirkti naujas
Mastau ką daryti su padangomis. Turiu dovanotas dvi naujas tarybines padangas, bet guma kieta, ir kaip supratau iš kitų temų, su tokiomis geriau nevažinėti. Gal būt paliksiu jas lopšeliui ir atsarginiam ratui, o dabar teks nupirkti naujas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Įsigijau 2 komplektus K-302 karbiuratorių. Nežinau kaip ir ar aplamai jie dirbo, tikėkimės geriausio. Korpusai buvo nusmėliuoti ir nustikliuoti, dabar mirkomi acetone, valomi ir perrenkami naujai. Prieš tai dar nušlifuota tvirtinimo plokštuma, nes visų buvo išsigaubus. Kažkur pamenu forume mačiau, jog juos kitaip lygino, kaitino lygtais, bet nepamenu ir kai reikėjo, informacijos neradau. Išgaubimas nebuvo kritinis,nušlifavus liko dar pakankamai "mėsos".
Kai jau surinksiu pilnai motociklą, vienas iš paskutinių darbų bus pritrinti plūdžių adatas, kad neleistų benzino
Kai jau surinksiu pilnai motociklą, vienas iš paskutinių darbų bus pritrinti plūdžių adatas, kad neleistų benzino
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 201
- Užsiregistravo: 20 Lie 2016, 18:51
- Miestas: Varėna
Re: K-750M 1966
p.s.
ka duoda mirkymas acetone ?
ka duoda mirkymas acetone ?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Teoriškai jis turėtų išgraužti visokius nešvarumus karbiuratoriaus kanaluose. Pats nesu to daręs iki šiol, tad negaliu kažką tvirtinti. Vadovavausi šia nuoroda :
Kadangi tas skystis panašus į acetoną, pastarąjį ir naudojau
Kadangi tas skystis panašus į acetoną, pastarąjį ir naudojau
-
- Forumietis
- Pranešimai: 201
- Užsiregistravo: 20 Lie 2016, 18:51
- Miestas: Varėna
Re: K-750M 1966
supratau , dekui,
cia kogero kalba eina apie skiediklis 5191 - Butanonas
cia kogero kalba eina apie skiediklis 5191 - Butanonas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Pagal Wikipedia turėtų būti šitas, bet nelabai radau jo pirkti, tad bandau su acetonu. Kažkur skaičiau forume, kad jį irgi naudojo. Kai ištrauksiu, bus įdomu pažiūrėti, kas gavosi.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Taigi, kas dar yra padaryta:
Skardos. Su skardom irgi turėjau problemų. Kai pirkau, rėmas buvo K-750M, bet visa kita, apart bako, buvo nuo Dniepro. Nežinau, kodėl taip, tikriausiai tiesiog senos skardos supuvo ir buvo pakeistos naujomis. Taip kad turiu labai geros būklės priekinį ir galinį Dnepro sparnus (gal kam reikia), bet originalius teko ieškotis ir pirkti. Rezultatas: galinis sparnas renkamas iš dviejų, nes vienas vos gyvas, kito kampiniu šlifuokliu nupjautas vyris. Tuo pačiu sparnas visiškai išardytas kad panaikinti rūdžių židinius. Begręžiodamas truputį kai kuriose vietose truputį persistengiau, gavosi skylės kiaurai Teks truputi padirbėti viską virinant į krūvą. Už tai vėliau nusipirkau specialų grąžtą kontaktiniam virinimui nugręžti. Labai stipriai rekomenduoju, nepamainomas daiktas
Skardos. Su skardom irgi turėjau problemų. Kai pirkau, rėmas buvo K-750M, bet visa kita, apart bako, buvo nuo Dniepro. Nežinau, kodėl taip, tikriausiai tiesiog senos skardos supuvo ir buvo pakeistos naujomis. Taip kad turiu labai geros būklės priekinį ir galinį Dnepro sparnus (gal kam reikia), bet originalius teko ieškotis ir pirkti. Rezultatas: galinis sparnas renkamas iš dviejų, nes vienas vos gyvas, kito kampiniu šlifuokliu nupjautas vyris. Tuo pačiu sparnas visiškai išardytas kad panaikinti rūdžių židinius. Begręžiodamas truputį kai kuriose vietose truputį persistengiau, gavosi skylės kiaurai Teks truputi padirbėti viską virinant į krūvą. Už tai vėliau nusipirkau specialų grąžtą kontaktiniam virinimui nugręžti. Labai stipriai rekomenduoju, nepamainomas daiktas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
K-750M 1966
Priekinis sparnas. Visiškai naujas, tad galvojau su juo nieko nedaryti, smėliuoti ir dažyti. Bet pažiūrėjus atidžiau, pamačiau tarp sustiprinimo skardų ir pačio sparno rūdelių. Nori nenori, teko viską ardyti. Ir gerai, kad taip padariau:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.