Puslapis 419

Re: K-750M 1966

Parašytas: 17 Gru 2016, 14:54
jakovlevas
Manau, kad teisingiausią variantą pasirinkote. Viskas iš brėžinio aišku. Pats viską tekinot?
v

K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 10:23
Vima
Mano idėjos, tekintojo darbas:) Mokėčiau tekinti ir dar jei turėčiau tekinimo stakles tada visi šie darbai ženkliai mažiau kainuotų. Dabar amortizatoriai pasidarė jau vos ne auksiniai, tikėkimės bus to verti:)

K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 10:40
Vima
Tęsiant toliau atliktus darbus: Perrinkti du ratai. Kadangi lopšelio kol kas nekliudau, tad jų užtenka. Kad surinkti likusius du dar reikia susirasti vieną stebulę su išoriniu tepimo tašku ir dviejų komplektų špykių. Ačiū forumiečiui manciusm už ratų stendą. Visgi teko vežti dar pas meistrą dėl galutinio sureguliavimo, nes abiejų ratlankiai buvo tolokai iki lygumo ir čia mano išmonės ir rankų tikslumo pritrūko :geda2:
Mastau ką daryti su padangomis. Turiu dovanotas dvi naujas tarybines padangas, bet guma kieta, ir kaip supratau iš kitų temų, su tokiomis geriau nevažinėti. Gal būt paliksiu jas lopšeliui ir atsarginiam ratui, o dabar teks nupirkti naujas

K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 10:57
Vima
Įsigijau 2 komplektus K-302 karbiuratorių. Nežinau kaip ir ar aplamai jie dirbo, tikėkimės geriausio. Korpusai buvo nusmėliuoti ir nustikliuoti, dabar mirkomi acetone, valomi ir perrenkami naujai. Prieš tai dar nušlifuota tvirtinimo plokštuma, nes visų buvo išsigaubus. Kažkur pamenu forume mačiau, jog juos kitaip lygino, kaitino lygtais, bet nepamenu ir kai reikėjo, informacijos neradau. Išgaubimas nebuvo kritinis,nušlifavus liko dar pakankamai "mėsos".
Kai jau surinksiu pilnai motociklą, vienas iš paskutinių darbų bus pritrinti plūdžių adatas, kad neleistų benzino

Re: K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 14:42
MT10-36
p.s.
ka duoda mirkymas acetone ?

K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 15:48
Vima
Teoriškai jis turėtų išgraužti visokius nešvarumus karbiuratoriaus kanaluose. Pats nesu to daręs iki šiol, tad negaliu kažką tvirtinti. Vadovavausi šia nuoroda :



Kadangi tas skystis panašus į acetoną, pastarąjį ir naudojau

Re: K-750M 1966

Parašytas: 18 Gru 2016, 17:15
MT10-36
supratau , dekui,

cia kogero kalba eina apie skiediklis 5191 - Butanonas

K-750M 1966

Parašytas: 20 Gru 2016, 18:48
Vima
Pagal Wikipedia turėtų būti šitas, bet nelabai radau jo pirkti, tad bandau su acetonu. Kažkur skaičiau forume, kad jį irgi naudojo. Kai ištrauksiu, bus įdomu pažiūrėti, kas gavosi.

K-750M 1966

Parašytas: 20 Gru 2016, 19:04
Vima
Taigi, kas dar yra padaryta:

Skardos. Su skardom irgi turėjau problemų. Kai pirkau, rėmas buvo K-750M, bet visa kita, apart bako, buvo nuo Dniepro. Nežinau, kodėl taip, tikriausiai tiesiog senos skardos supuvo ir buvo pakeistos naujomis. Taip kad turiu labai geros būklės priekinį ir galinį Dnepro sparnus (gal kam reikia), bet originalius teko ieškotis ir pirkti. Rezultatas: galinis sparnas renkamas iš dviejų, nes vienas vos gyvas, kito kampiniu šlifuokliu nupjautas vyris. Tuo pačiu sparnas visiškai išardytas kad panaikinti rūdžių židinius. Begręžiodamas truputį kai kuriose vietose truputį persistengiau, gavosi skylės kiaurai :galvoti: Teks truputi padirbėti viską virinant į krūvą. Už tai vėliau nusipirkau specialų grąžtą kontaktiniam virinimui nugręžti. Labai stipriai rekomenduoju, nepamainomas daiktas :puiku:

K-750M 1966

Parašytas: 20 Gru 2016, 19:09
Vima
Priekinis sparnas. Visiškai naujas, tad galvojau su juo nieko nedaryti, smėliuoti ir dažyti. Bet pažiūrėjus atidžiau, pamačiau tarp sustiprinimo skardų ir pačio sparno rūdelių. Nori nenori, teko viską ardyti. Ir gerai, kad taip padariau: