Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
kad kiek mates restauruotu, tai tokios spalvos, be to kai savo prikau buvo juoda ir melyna bet perdazant nutrynus dazus pasirode balta ir raudona ,lempa tai tavo tirkai baisi as originalia gavau nauja, dar veidrodelio nera pas tave
Siandien daug maz isardziau. Tai susidariau reikalingu detaliu sarasa:
Priekines kaladeles,
lempos aisku,
sparnai,
uzminimui reikalingos detales,
vairo rankeneles ir troseliai.
ziedus keist reiks (cia taip konstatavau, nes susitryne beveik iki stumoklio, kliba, seip pirma karta ardziau varikli)
degima noriu priginalu padaryt, tiksliai nežinau ko truksta (nes dabar tai ten kur pritvirtintas nuo kazko, tai tas dangtelis su bulgarke prapjautas kad prijungt, purvas i vidu eina.
Geru ciurku radau:
remas po baku luzes, prie sakes nuskile vazdziai, viskas suvirinta kaimietisku budu, teks daryt kitaip;
sedynes vamzdis ivirintas i ta ivorini vamzdi, panasu kad irgi luze buvo,
skersas vamzdis kur nuo vairo iki pedalu eina sulinkes biski.
Zodziu dabar jau pradejau mastyt ar apsimokejo.
gamybos metu skaicius ant lenteles islikes tik pask skaicius (6). kuriu cia, ar 76 ar 86 gali but?
variklis d8, ant jo numeris yra, remo nr ant lenteles ispaustas, panasu kad eis registruot.
cia dabar taip, kaip supratau ant vairo turi but 4 troselio tempejai:
pr. stopai
gal. stopai,
gazas
sankaba.
Kuris troselis kur turi but pajungtas, ta prasme puse ir ar rankenele ar vieta kur laikai i prieki sukama?
Ar galima galima uzvirint aliumini pavaros dantraciu dezes dangteli, kuom tai daryt, kiek kainuot turetu? ar jos viduj turi but tepalo?
kur pirkt ziedus kaune, kiek jie kainuos?
Gal kas turit originaliu detaliu kuriu man truksta?
tadas1991 rašė:... Zodziu dabar jau pradejau mastyt ar apsimokejo. ...
O tai tu tikėjaisi, kad užteks tik padažyt?
Na suprantu detalių sarašas nemažas, darbo bus, ir visgi linkiu ir tikiuosi kad su detalėm perdaug vargo netūrėsi ;)
Hey žmogau tik netiesink to vamzdžio tarp pedalu ir variklio, ten taip turi būti, išlenktas remas tam kad nemestu grandinės aš manau, bet kad ten taip turi buti tai 100 procentu ant visu rygu taip yra, na jai ten dauk palenkta tada kažkas perdauk įlenkė :)
tadas1991 rašė:... Zodziu dabar jau pradejau mastyt ar apsimokejo. ...
O tai tu tikėjaisi, kad užteks tik padažyt? Na suprantu detalių sarašas nemažas, darbo bus, ir visgi linkiu ir tikiuosi kad su detalėm perdaug vargo netūrėsi ;)
Nesitikejau kad reiks tik perdazyt, bet nieko nesakyciau, jei remas nebutu toks ziaurus, suvarges visai, virintas 3 vietose, tose vietose kur variklis stovejo, nusitrynes metalas beveik kiaurai. Ranku darbo nebijau, dazyt yra kompresorius, elektra susivest galiu, bet ka ka, o virint nemoku, svarkes nera, o cia geriau net ne su svarke daryt.
mindaugiuk, ten gal ir turi biski but, bet kad tos ploksteles sutvirtinimo turi but prigludusios, o jos atitolusios nuo remo prie ju pabaigos