Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Porsche356 ir Austin modeliu restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Ratlankis užsimauna ant stebulės su "šlicais" ir prisiveržia su tais gražiais daiktais. Priveržimui ir atsukimui buvo naudojamas spesialus plaktukas susuktas iš odos, kad negadintų chromo bedaužant. Vuo...
Vartotojo avataras
pwxaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 521
Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
Miestas: Vilnius

Standartinė pwxaz »

vienu varžtu ir plaktuku užsukama mačiau kaip darė
Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
Vartotojo avataras
pwxaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 521
Užsiregistravo: 23 Lap 2005, 21:13
Miestas: Vilnius

Standartinė pwxaz »

oj jau parašė Black :D
Naujos detales automobiliams.
pwxazgarage@gmail.com
Moskvich 407 1958m
Moskvich 2140 (export) 1978m
869925755
869001566
Vilnius
Vartotojo avataras
Juoda_Meska
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: 12 Bal 2006, 19:56
Miestas: Vilnius/Druskininkai

Standartinė Juoda_Meska »

Tai šita tecnologija aš žinau. Tik man labai idomu ar ji iš gamyklos išriedėjo su ratais kurie sukasi vienu varžtu ar ten sukasi keliais varžtais ir jais prisuktas perejimas su šlicais ir sriegiu tokiems diskams uždėt ? :mastau:
Chevrolet Camaro 1979m.
BMW 318 1982m.
VAZ 2102 1979m.
SAAB 900 1996m.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Taip, tokie iš gamyklos be jokių perėjimų, tik man rodos, čia yra lyg ir tiuningas.
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Black rašė:Taip, tokie iš gamyklos be jokių perėjimų, tik man rodos, čia yra lyg ir tiuningas.
sprendziant is senu brosiuriu (google), gamykloje buvo montuojami abu variantai.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Gali būti, tikrai to nežinau, nesu domėjęsis istorija.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Porscho nuvarymo proga truputėlį aptvarkiau interjerą: perklijavau naują dermantiną ant kai kurių apdailos elementų, sutvarkiau šildymo ventiliatorių... Čia darbo procese viskas..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Tiesą pasakius Austino atvejo nelabai galiu vadinti restauracija. Teko improvizuoti smulkmenose, o ir kėbulo darymas nebuvo aukšto lygio (pagal buvusias sąlygas). Kėbulo viršus (priekis ir galas, bet ne kapotai) yra aliuminiai ir buvo dviejose vietose prakiurę. Teko panaudoti kniediklį ir epoksidinę dervą.
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Black rašė:Tiesą pasakius Austino atvejo nelabai galiu vadinti restauracija. Teko improvizuoti smulkmenose, o ir kėbulo darymas nebuvo aukšto lygio (pagal buvusias sąlygas). Kėbulo viršus (priekis ir galas, bet ne kapotai) yra aliuminiai ir buvo dviejose vietose prakiurę. Teko panaudoti kniediklį ir epoksidinę dervą.
na, bet jeigu jau kalbame sioje temoje, tai tegu tai matosi ir pavadinime. dziugu, kad pats puikiai supranti skirtumus tarp restauracijos ir remonto :wink:

p.s. aisku, skaitydamas tema apie porsche, vienu metu stipriai nusivyliau, nes galvoju, kad restauruojant, neturi buti poziurio - "niekas cia niekada nieko nepamatys".