Garas gražu, o jeigu dar malkinį katilą pritaisius...
Jei jau apie garą kalba, tai va, kažkada užkliuvo patentas apie vidaus degimo variklio perdarymą į garinį:
http://www.freepatentsonline.com/4102130.html
Siūlo padvigubint paskirstymo kumštelių skaičių arba suvienodint alkūninio ir paskirstymo velenų sukimosi greitį (reikia dvitakčio režimo). Pirmas variantas buitinėm sąlygom neįmanomas, antras neduos reikiamo efekto – vožtuvai bus atsidarę tik pusę reikalingo laiko.
Tai vat mintis sujungt cilindrus poromis vamzdžiais per žvakių skyles – pirmą su ketvirtu ir antrą su trečiu, visa kita paliekant kaip yra. Cilindrai pakaitomis naudosis tai vieno, tai kito poros nario vožtuvais. Kaip atrodo?
Ir iš viso, ar realus toks perdarymas – ar nepraspaus garo slėgis padavimo vožtuvo, bus visą laiką atdaras? O išmetimo vožtuvo atidarymui priešingai – keliskart didesnis pasipriešinimas, dils kumšteliai.