Jei galvosi keisti varikli - pagalvok kam bus daugiau naudojamas auto - siaip pasivazineti ar i ofroada noresi ilysti. Praktika sako kad zmones turintys tokias masinas susizavi ir ofroad'u
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
UAZ-469 '73
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
Baronas
- Forumietis

- Pranešimai: 374
- Užsiregistravo: 01 Vas 2008, 11:54
- Miestas: Vilnius
galiu patvirtinti, kad dedant merso dyzeli reikia keisti pavaru deze, nes originali nelaiko net ir padarius perejima (bent jau pas mane nelaike). tokiu atveju dedama GAZ69 razdatke. bet uztat 3.0l merso dyzelis yra ypaz patvarus ofroad'e 
Jei galvosi keisti varikli - pagalvok kam bus daugiau naudojamas auto - siaip pasivazineti ar i ofroada noresi ilysti. Praktika sako kad zmones turintys tokias masinas susizavi ir ofroad'u
ofroade 2.5 fordo dyzeliukas truputeli per silpnas ypac jei dar ratus didesnius uzdejus.
Jei galvosi keisti varikli - pagalvok kam bus daugiau naudojamas auto - siaip pasivazineti ar i ofroada noresi ilysti. Praktika sako kad zmones turintys tokias masinas susizavi ir ofroad'u
-
TawaS
- Forumietis

- Pranešimai: 375
- Užsiregistravo: 29 Spa 2004, 16:05
- Miestas: Siauliai
Jo, tas merso 3.0L dyzelis rimtas daiktas, o jai dar turbo dyzelis, tai ojojoj, ant asfalto ratus sukt galetum 
www.motociklai.com <- sovietomanai
-
babauzis
- Forumietis

- Pranešimai: 174
- Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
- Miestas: Telsiu raj. varniai
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Nusuks pusašius ir viso gero. Arba įėjimo veleno galinio guolio korpusą išlauš.babauzis rašė:uaz nera skirtas ant asfalto cypint padangas,o dar plius merso varikliai ner apsukiniai .TIksliau jai toki varikli dedi ne tik apie pavaru deze pagalvoti reikia ,bet ir tiltais susirupinti,ojai dar kokie 33coliu ar 35 ratai uzdeti ,tai "kolchozai" tiltai tikrai nelaikys
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
nerijus69
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 29 Bir 2007, 23:39
-
Baronas
- Forumietis

- Pranešimai: 374
- Užsiregistravo: 01 Vas 2008, 11:54
- Miestas: Vilnius
Nenuvertinkit taip "kolchoziniu" tiltu. Visu pirma jie pigus. Antra - jie ne tokie jau silpni. Mano UAZ turi 35" ratus, kaip minejau merso 3l dyzeli ir jau atlaikes kokius 10 arsiu ofroad renginiu. Isvaziavus i trasa as jo tikrai negailiu. Merso variklis buvo nulekes nuo tvirtinimu, bet tiltai kol kas laiko. Taip, kad kainos/kokybes prasme nemanau, kad verta skubeti keisti tiltus.
-
Tadas469
- Forumietis

- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 19:56
- Miestas: Kaunas
Na pas mane kolchozni irgi stovi, su Blokiruotem abudu, na ir paprastas 24 volgos variklis, tai tikrai dar viskas laiko, bizky pagreitines juos tai 120km/h isspaudziu
o ratus jei sukineti nori, tai pirk BMW'a ar kokia kitokia masina, tau uazikas ne drifftus vazinet, o po pelkes ir pievas!!! 
Man kelias prasideda TEN - kur tiesiog jums baigiasi 
-
Pofka1
- Forumietis

- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Na jei NET Tadas nesulaužė tų tiltų tai reiškia jie tikrai patvarūsTadas469 rašė:Na pas mane kolchozni irgi stovi, su Blokiruotem abudu, na ir paprastas 24 volgos variklis, tai tikrai dar viskas laiko, bizky pagreitines juos tai 120km/h isspaudziuo ratus jei sukineti nori, tai pirk BMW'a ar kokia kitokia masina, tau uazikas ne drifftus vazinet, o po pelkes ir pievas!!!
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
-
empy
- Forumietis

- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 18:37
- Miestas: Klaipeda
Truputi nukrypus nuo jusu temos:
1. Sumasciau automobili nugruntuoti kruopsciau, kad nebutu daug problemu. Bet iskilo kitokiu problemeliu tokiu kaip apvirinti varztai, ar siules kur jungiasi sparnas su kebulu, arba priekinis bamperis (dar sulinkes) taip pat privirintas. Ka daryt? Viska pjaustyt su "bulgarke"?
2. Kuriuos varztus bandziau sukt - 80% nusisuka galvute, arba galvute prasisuka. Purskiau su WD40 - nepadejo. Nulauzius varztus bandziau su atbuliniu graztu (?) traukti - taip pat nieko. Su malonumu isklausyciau kitus pasiulimus.
3. Ne i tema - ar galima glaista slifuoti slapiu metodu jei po glaistu yra gruntas? Ar po keleriu meteliu man tas glaistas nepridarys problemu? (Pirma tepu grunta, paskuj stiklo pluosto glaista, paskuj universalu, ir galiausiai minksta glaista - ar teisingai?)
Pakeiciau Skirstytuva ir uzdegimo rite, liko pakeist itampos reguliatoriu, nes ten kazkoks keistas idetas...
Labai aciu uz atsakymus!
1. Sumasciau automobili nugruntuoti kruopsciau, kad nebutu daug problemu. Bet iskilo kitokiu problemeliu tokiu kaip apvirinti varztai, ar siules kur jungiasi sparnas su kebulu, arba priekinis bamperis (dar sulinkes) taip pat privirintas. Ka daryt? Viska pjaustyt su "bulgarke"?
2. Kuriuos varztus bandziau sukt - 80% nusisuka galvute, arba galvute prasisuka. Purskiau su WD40 - nepadejo. Nulauzius varztus bandziau su atbuliniu graztu (?) traukti - taip pat nieko. Su malonumu isklausyciau kitus pasiulimus.
3. Ne i tema - ar galima glaista slifuoti slapiu metodu jei po glaistu yra gruntas? Ar po keleriu meteliu man tas glaistas nepridarys problemu? (Pirma tepu grunta, paskuj stiklo pluosto glaista, paskuj universalu, ir galiausiai minksta glaista - ar teisingai?)
Pakeiciau Skirstytuva ir uzdegimo rite, liko pakeist itampos reguliatoriu, nes ten kazkoks keistas idetas...
Labai aciu uz atsakymus!
Paskutinį kartą redagavo empy 15 Lie 2008, 13:49, redaguota 1 kartą(us).
-
Pofka1
- Forumietis

- Pranešimai: 1207
- Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
- Miestas: Kaunas
Ant grunto tepamas glaistas laikysis gerai tik tuo atvėju pats gruntas bus kokybiškas ir nugruntuota bus pagal technologiją, tinkamai paruošus kėbulą. Prieš špachliuojant būtina stambiai sušiaušt gruntą. Teisingai darai, kad išpradžių tepi "plaukuotą" glaistą, bet jis daugiau skirtas tik didesniem nelygumam nes yra labai atparus smūgiam, ant nedidelių gali tept paprastą. Universalaus glaisto nereikia naudoti prieš tepant "soft" glaistą. Iškarto ant plaukuoto gali dėt "soft'ą". O šlapias šlifavimo būdas tikrai nepakenks. Norint išgaut idealų lygumą (kas manau tokio tipo mašinai nėra būtina) po špachliavimo visą mašiną gali dengti "fileriu" (purškiamas glaistas).empy rašė:Truputi nukrypus nuo jusu temos:
1. Sumasciau automobili nugruntuoti kruopsciau, kad nebutu daug problemu. Bet iskilo kitokiu problemeliu tokiu kaip apvirinti varztai, ar siules kur jungiasi sparnas su (chassis - nežinau kaip lietuviskai.), arba priekinis bamperis (dar sulinkes) taip pat privirintas. Ka daryt? Viska pjaustyt su "bulgarke"?
2. Kuriuos varztus bandziau sukt - 80% nusisuka galvute, arba galvute prasisuka. Purskiau su WD40 - nepadejo. Nulauzius varztus bandziau su atbuliniu graztu (?) traukti - taip pat nieko. Su malonumu isklausyciau kitus pasiulimus.
3. Ne i tema - ar galima glaista slifuoti slapiu metodu jei po glaistu yra gruntas? Ar po keleriu meteliu man tas glaistas nepridarys problemu? (Pirma tepu grunta, paskuj stiklo pluosto glaista, paskuj universalu, ir galiausiai minksta glaista - ar teisingai?)
Pakeiciau Skirstytuva ir uzdegimo rite, liko pakeist itampos reguliatoriu, nes ten kazkoks keistas idetas...
Labai aciu uz atsakymus!
Gaz 21 US Export 1966 Pofka 8 61387227
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas
Tarpininkavimo paslaugos. Kaunas