tadas1991 rašė:O kaip dėl karščio? Dažniausiai lydmetalis tirpsta apie 180C. Kiek maždaug įkaista dusliarkos ir alkūnės?
neisivaizduoju, bet kai mini cioperiukui chromuoju duslintuva, tai esu ramus nes manau iki tiek neikais nes juk kai cilindro galvute perkaista buna 100t tai tada vistiek ausinamas variklis
Ir motociklui neturetu perkaisti nebent labai jau droziamas koks ir neausinamas ...
o kaip tie atvejai, kai duslintuvo alkunes/kelnes ikaista iki raudonumo? arba net liepsnos per duslintuva lenda, kiek tada ten laipsniu buna? ir prie 100c dar neperkaista, naujiem motociklam ir 130c yra normali darbine temperatura, cia kalbant tik apie skysciu ausinamus, oru ausinami ir daugiau ikaista.
Galvoje turejau tik duslintuvus. Ragus dazniausiai galima rasti naujus Manau tas, kuris paruosines detales, kurios labiau ikaista, tas ir labiau pasidomes metalu savybem ir detaliu temperaturom.
Pats bandziau zalvari prilituoti bet su juo suniai , nelimpa... o lydmetalis ciki. nežinau, gal galima paimti ir koki nors lydini labiau atsparesni
na gal truputi ne i tema bet: šia savaite iš panevėžio bus vežamos dalys chromuoti (neoficialiai) pvz.iž planeta sport ratlankio (paruošto) chromavimas 60lt.jei kam reikia kanors nuvežti nuchromuoti kreipkitės 867301781
peziss rašė:Sveiki, tai gal kas galėtų suteikt informacijos, kur galėčiau nusichromuoti baką motociklui? Galvanta neapsiima, Elonikos vonios per mažos.
Ar "Galvantoje" pasakė dėl kokių priežasčių neapsiima chromuoti baką? Kai aš kalbėjausi supratau, kad kaina nuo 40 iki 60Lt už kv. decimetrą su paruošimu ir dar paaiškino, kodėl skirtumas toks didelis - dėl rūdžių ir mechaninių pažeidimų lygio.
Nieko jie ten nesakė, durniaus vietoj palikau su tokiais pašnekovais, duoda dar bobom atsakinėt i tokiu klausimus...
tadas1991 rašė:O kaip dėl karščio? Dažniausiai lydmetalis tirpsta apie 180C. Kiek maždaug įkaista dusliarkos ir alkūnės?
neisivaizduoju, bet kai mini cioperiukui chromuoju duslintuva, tai esu ramus nes manau iki tiek neikais nes juk kai cilindro galvute perkaista buna 100t tai tada vistiek ausinamas variklis
Ir motociklui neturetu perkaisti nebent labai jau droziamas koks ir neausinamas ...
o kaip tie atvejai, kai duslintuvo alkunes/kelnes ikaista iki raudonumo? arba net liepsnos per duslintuva lenda, kiek tada ten laipsniu buna? ir prie 100c dar neperkaista, naujiem motociklam ir 130c yra normali darbine temperatura, cia kalbant tik apie skysciu ausinamus, oru ausinami ir daugiau ikaista.
Galvoje turejau tik duslintuvus. Ragus dazniausiai galima rasti naujus Manau tas, kuris paruosines detales, kurios labiau ikaista, tas ir labiau pasidomes metalu savybem ir detaliu temperaturom.
Pats bandziau zalvari prilituoti bet su juo suniai , nelimpa... o lydmetalis ciki. nežinau, gal galima paimti ir koki nors lydini labiau atsparesni
Cia mesitro reiketu pasiteirauti
Siandien pasidomejau. Lydmetalis lydosi prie ~240c. Taip, kad bedu nebus.