Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
benzino priedai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Viskas priklauso nuo to, kokio tipo yra malūnsparnio variklis. Jei tai Otto tipo stūmoklinis motoras- tai oktaninis skaičius ir kiti parametrai turi tokią pat reikšmę, kaip ir automobiliuose. O jei tai reaktvynė ar dujų turbininė mašina- tuomet visai kas kita (degusis mišinys čia nesuspaudžiamas, todėl detonacijos reiškinys neturi jokios įtakos variklio darbui).
Paskutinį kartą redagavo Raimis 03 Bir 2008, 01:40, redaguota 1 kartą(us).
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- moderatorius
- Pranešimai: 232
- Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:18
- Miestas: Vilnius
Re: benzino priedai
kurlikas rašė:mano skodai pilu benzina special 91 cekijoje. jis su svino priedu. ar lietuvoj galeciau pilti 92 ir prideti prieda. ale koki svininiu priedu nebuna, uzdrausti. kaip daryti su benzinu?
turiu gryno kalio bačkutę nuo merso laikų, ir aprašus ką po kiek pilti į oldtimerius...
Visokių Daiktų Krautuvėlė / vdk.lt
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1005
- Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
- Miestas: Kaunas
Lempinio zibalo yra ukiniu prekiu parduotuvese, kaina virs 5 litu/litras,Kalvis rašė:Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42
-
- Forumietis
- Pranešimai: 399
- Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.
Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 602
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Aktualus klausimas, bet atsakymas su klaustuku. Mano nuomone, geriausias problemos sprendimas, tai pakeisti suspaudimo laipsnį, bet senienoms nepriimtina, tad lieka naudoti specialius priedus.
Paskutinį kartą redagavo zigmasmoto 09 Bal 2009, 12:23, redaguota 1 kartą(us).
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
npn rašė:tadas1991 rašė:Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.
Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.
Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.
Na lėktuvas ne žibalinė lempa, ir jo darbo salygos labai sudėtingos tad ir kuras turi būti geras.
Citata iš ankščiau Kalvio pateiktos nafta.lt nuorodos:
"Šiam produktui taikomi labai griežti kokybės reikalavimai. Ypatingas dėmesys standartuose skiriamas kuro koroziniam aktyvumui ir jame esančio vandens kiekiui nustatyti. "
Mano supratimu tiesiog geras, švarus žibalas su antistatiniais, antikoroziniais, neleidžiantiems susidaryti dervoms priedais (ar dar papildomais priedais). Yra juk internete daug informacijos apie juos (jet A, jet A-1), čia juk ne koks unikalus Mažeikių naftos kūrinys, tų pačių standartų visi privalo laikytis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 28 Geg 2008, 21:06
-
- Forumietis
- Pranešimai: 220
- Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 17:32
- Miestas: Vilnius