Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

benzino priedai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Viskas priklauso nuo to, kokio tipo yra malūnsparnio variklis. Jei tai Otto tipo stūmoklinis motoras- tai oktaninis skaičius ir kiti parametrai turi tokią pat reikšmę, kaip ir automobiliuose. O jei tai reaktvynė ar dujų turbininė mašina- tuomet visai kas kita (degusis mišinys čia nesuspaudžiamas, todėl detonacijos reiškinys neturi jokios įtakos variklio darbui).
Paskutinį kartą redagavo Raimis 03 Bir 2008, 01:40, redaguota 1 kartą(us).
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Shumeras
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 232
Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:18
Miestas: Vilnius

Re: benzino priedai

Standartinė Shumeras »

kurlikas rašė:mano skodai pilu benzina special 91 cekijoje. jis su svino priedu. ar lietuvoj galeciau pilti 92 ir prideti prieda. ale koki svininiu priedu nebuna, uzdrausti. kaip daryti su benzinu?


turiu gryno kalio bačkutę nuo merso laikų, ir aprašus ką po kiek pilti į oldtimerius...
Visokių Daiktų Krautuvėlė / vdk.lt
Vartotojo avataras
valdas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1005
Užsiregistravo: 06 Vas 2005, 22:29
Miestas: Kaunas

Standartinė valdas »

Kalvis rašė:Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42
Lempinio zibalo yra ukiniu prekiu parduotuvese, kaina virs 5 litu/litras,
Vartotojo avataras
Jaroslav
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 399
Užsiregistravo: 31 Spa 2007, 12:24

Standartinė Jaroslav »

Kad kazkas zinantis pasisakytu tai gal galima bandyti maisyti ar su dyzeliu ar su zibalu,o siaip nezinant tiksliai,tik taip ''o kas bus jei.......'' :roll:
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

tadas1991 rašė:Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.


Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos :-) Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 602
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Standartinė zigmasmoto »

Aktualus klausimas, bet atsakymas su klaustuku. Mano nuomone, geriausias problemos sprendimas, tai pakeisti suspaudimo laipsnį, bet senienoms nepriimtina, tad lieka naudoti specialius priedus.
Paskutinį kartą redagavo zigmasmoto 09 Bal 2009, 12:23, redaguota 1 kartą(us).
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

npn rašė:
tadas1991 rašė:Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.


Jei sraigtasparnis ar lėktuvas su propeleriu(ais) tai jokiu būdu nereiškia, kad jis turi būti su stumokliniu varikliu ir naudoti benziną. Aparato naudojančio reaktyvinį kurą nereikia įsivaizduoti kaip raketos :-) Pvz mi-8 turi 2 turbininius variklius, kurie naudoja aviacinį žibalą, viskas čia ok.


Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

tadas1991 rašė:Aš ir nesakau, kad ten stūmoklinis variklis ar pan. Tiesiog įdomu kuo skiriasi aviacinis žibalas nuo paprasto, jei paprastas vadinasi dar ir reaktyvinis kuras, kas ir reiškia, kad skirtas reaktyviniam varikliui, kuris aviacijoje dauguma ir naudojamas.


Na lėktuvas ne žibalinė lempa, ir jo darbo salygos labai sudėtingos tad ir kuras turi būti geras.
Citata iš ankščiau Kalvio pateiktos nafta.lt nuorodos:
"Šiam produktui taikomi labai griežti kokybės reikalavimai. Ypatingas dėmesys standartuose skiriamas kuro koroziniam aktyvumui ir jame esančio vandens kiekiui nustatyti. "
Mano supratimu tiesiog geras, švarus žibalas su antistatiniais, antikoroziniais, neleidžiantiems susidaryti dervoms priedais (ar dar papildomais priedais). Yra juk internete daug informacijos apie juos (jet A, jet A-1), čia juk ne koks unikalus Mažeikių naftos kūrinys, tų pačių standartų visi privalo laikytis.
seeker
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 28 Geg 2008, 21:06

Standartinė seeker »

Mažeikių nafta nustojo gaminti a92 benzą, taigi teks kaitinti variklius su su a95... :?
Vartotojo avataras
tiltaz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 220
Užsiregistravo: 22 Sau 2007, 17:32
Miestas: Vilnius

Standartinė tiltaz »

seeker rašė:Mažeikių nafta nustojo gaminti a92 benzą, taigi teks kaitinti variklius su su a95... :?
Arba prašyti pažystamų iš svetur(rusija), kad pargabentu geresnio (bet tuo pačiu ir blogesnio) kuro.