Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Kęstutis 57 rašė:Nedalinu aš ketvirčiais, nes ratlankis to nesupranta. Jis greičiau patikės keturiasdešimtadaliais, nes būtent tiek stipinų yra mano rate. Kur daugiausiai nukrypsta, priešingoje ratlankio pusėje paveržiu. Prieš tai pasitikrinkite, ar tas nukrypimas nėra dėl to, kad ratlankį patraukia būtent toje vietoje esantys pertempti stipinai.
Dėkui,bandysiu
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Įstačius priekinį ratą į šakes jis sukasi tiesiai, nešokinėja, bet nauja nedidelė problema. Ratas ne per centrą.Teko vienoje pusėje stipinus atleidinėti, o kitoje paveržti. Nors atleidau ir paveržiau visus stipinus vienodą apsisukimų skaičių,- ratas vėl išsibalansavo. Reikės dar truputėlį palyginti.
Kęstutis, bet ne tas. Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Išsimakaluoja tikriausiai kaip ir bet kas, kai ilgai važinėji laisvais stipinais. Jeigu pats skaitai, kad nedaug trūkksta iki išsinėrimo,- keisk detalę.
Kęstutis, bet ne tas. Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Tai čia deda gamyklines tokias siauras, tikslio paskirties nežinau, bet turbūt panaši, dar gal, kad sukant negremžtų.
O aš turėjau omeny, kad būna pvz įtrūksta ratlankio skarda špikio lizdo vietoj ir prasiskečia, kad veržiant galvutė lenda kiaurai. Tada dedama šaiba, kad būtų platesnė už špikio lizdą ir nelįstų.