Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Tarybinių laikų motosportas

Čia talpinamos nuotraukos ir video informacija

Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai

TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

O dabar apie PMZ A750:

Motociklai NATI A-750 vel buvo pradeti gaminti, nuo 1934m. pabaigos Podolskio masinu gamykloje (Iki revoliucijos buvusi Singer firmos filialu). Reikia pamineti, kad motociklo pavadinimas buvo pakeistas i PMZ A750. Intensyviai buvo ruostasi sio motociklo serijinei gamybai. 1935m. geguzes 1d. buvo surinkti pirmi trys sios markes motocikai, tais metais buvo planuota pagaminti 100 motociklu, o 1936m. 500 vienetu. PMZ A750 buvo komplektuojamas su V formos dvieju cilindu 750cc keturktakciu varikliu apatiniais soniniais voztuvais. Variklio galingumas prie 3700 Aps/min sudare 15AG., o 1939m. variklis isvystidavo 17AG. Motociklo svoris be priekabos buvo 210kg. PMZ A750 taip pat buvo komplektuojamas sonine priekaba, kuri buvo gaminama toje pacioje gamykloje. Tokios trirates "prabangos" kaina 1938m. buvo 7760rub., tuo tarpu kai motociklas L300 kainuodavo 3360rub.
Butina pabrezti, kad Podolsko surinkimo motociklas is esmes skyresi nuo savo prototipo (NATI A750) ir kaip nebutu gaila i blogaja puse. Iskile reikalavimai serijinei gamybai, pasenusi gamyklos technologine iranga ir zema gamybos kultura, motocikla PMZ A750 paverte tik blyskiu motociklo NATI A750 seseliu.... Sis motociklas tapo pirmuoju tarybiniu serijines gamybos egzemplioriu. Atsivelgiant i gera sio motociklo manevringuma ir vaziuokles patikimuma, bendrai jis gavosi nenusisekes... Solo versija pasizymejo nestabilumu, nepatikimai dirbo ir sio motociklo variklis, o yapc tepimo sistema. Motociklas buvo salyginai netechnologiskas, o tai labai apsunkino jo gamybos procesa. To laikotarpio Sovietu spaudoje pasirodydavo nemazai atsiliepimu apie PMZ A750 kokybe... Nors gamykla ir bande motociklo konstrukcija modernizuoti, taciau liaudis jau buvo ipratusi jo pavadinima sifruoti kaip: "pabandyk mane uzvesti" (rus. poprobuj menjia zavesti). PMZ A750 gamyba buvo nutraukta 1939m. pabaigoje, per visa gamybos laikotarpi buvo pagaminti 4536 sio motociklo vienetai, kuriu beveik puse buvo su sonine priekaba.
Neziurint i technines sio motociklo nesekmes, jis placiai buvo naudopjamas Sovietu sportininku. "Kudai, biednai", bet vistiek meistrams pavykdavo pakelti sio motociklo galinguma. Visoje salyje garsus rekordininkas suoliais i toli su motociklais G. Filonov gyre sio motociklo sakes ir remo stipruma. Specialiai 1938m. salies cempionatui Podolsko inzineriai buvo paruose kelis motociklus. Atlikti nemazi motociklo konstrukciniai pakeitimai leido juos vadinti sportine serijinio PMZ A750 modifikacija. Demontuoti sparnai, bagazine, duslintuvas, pakeistos degimo fazes, iki 6,7 padidintas suspaudimo laipsnis, o taip pat irengtas dviguba uzdegimo sistema. Patobulinto variklio galingumas prie 4500 Aps/min. sudare 25AG. Visa tai leido motociklui isvystiti iki 145km/h greiti.
Atliekant bazinio PMZ A750 modelio modernizavimo darbus tuo paciu buvo kuriami ir nauji agregatai. Taip buvo sukurta virsutiniu voztuvu PMZ A750 modifikacija, kuri buvo skirta vedantiesiems maksvos sporto klubo "Spartak" lenktynininkams. Sios modifikacijos galingumas sikedavo iki 35AG., o maksimalus greitis iki 160km/h. Pirma karta jis buvo isbandytas SSSR pirmenybese 1939m. spalio 24d., Serpuchovo plente prie Maskvos.
Taciau pagrindinis motociklu PMZ A750 uzsakovas buvo Raudonoji armija.
wilkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 830
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 14:33
Miestas: Rokiškis-Vilnius

Standartinė wilkas »

dar kazko panasaus radau :wink:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Perku viską kas susije su Lietuvos MOTOCIKLIZMO JUDĖJIMU TARPUKARYJE (ženkliukai,nuotraukos,medaliai, pažymėjimai ir t.t.)
tel.nr. 862564562
Vartotojo avataras
dauksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 298
Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
Miestas: Alytus

Standartinė dauksas »

Klipas apie tarybinių laikų motosportą :D

http://www.youtube.com/watch?v=NLRg6mAM ... re=related
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Lietuvoje. 1952m. (Is forumiecio Romano archyvo)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Latviu jaunieji sportininkai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
rollllx
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 15 Bal 2008, 12:17
Miestas: Vilnius- Riešė

Standartinė rollllx »

VAZ 2102 '77m.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Kelios foto šiai temai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

jawa
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
PaperSKY
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 83
Užsiregistravo: 28 Spa 2009, 17:09
Miestas: Šeduva

Standartinė PaperSKY »

TVR rašė:Latviu jaunieji sportininkai.


Ar aš klystu ar pats pirmas nuo kairės yra MINI? Jei taip ar varikliai būdavo standartiniai?
TULA 200m - 100% atremontuotas.

MINI V-501.
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

PaperSKY rašė:
TVR rašė:Latviu jaunieji sportininkai.


Ar aš klystu ar pats pirmas nuo kairės yra MINI? Jei taip ar varikliai būdavo standartiniai?


Dabar atsakyti negaliu, bet zinau pas ka is Latviu paklausti. Kai suzinosiu parasysiu.