Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

VAZ 2103

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Jaska rašė:Pritatriu del klaviaturos :D As klausiu matmenu del to kad susizinoti kiek kainuos detales ir oro pagalves (jeigu jas pirkciau) perkant is vieno zmogaus. Tada zinociau kokio biudzeto reiketu, ir galeciau spresti ar as pats po viena detale susiperku ir susirenku, ar visa komplekta vienu kartu imti. :-)
O jau skaiciavai, kiek gali kainuoti voztuvu blokas ir aukscio davikliai, jeigu tokius montuosi? RR turi tokia sistema. Gal galima panaudoti jo voztuvus (ju remontas nera labai brangus), bet aukscio daviklius reikia derinti prie turimo kompiuterio...
Jaska
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
Miestas: Klaipeda

Standartinė Jaska »

Dar tikslios kainos nežinau, bet kazkur apie +-2k priklausomai ka pasirinksiu. As neplanavau montuoti aukscio daviklio, zadejau nustatyti tris slegiu ribas, pagal kurias ir keisis vaziuokles aukstis. Voztuvu bloko taip ar taip reikes, bet dar reikia susizinoti kokiu greiciu jei atsidaro. Siaip sis variantas manyciau gal netgi pigesnis butu
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Jaska rašė:Dar tikslios kainos nežinau, bet kazkur apie +-2k priklausomai ka pasirinksiu. As neplanavau montuoti aukscio daviklio, zadejau nustatyti tris slegiu ribas, pagal kurias ir keisis vaziuokles aukstis. Voztuvu bloko taip ar taip reikes, bet dar reikia susizinoti kokiu greiciu jei atsidaro. Siaip sis variantas manyciau gal netgi pigesnis butu
Sakyciau, kaina uz dalis butu 3t +n. Patikslinsiu: aukscio davikliai reikalingi keturi ir negirdejau apie sistemas be ju.

Kalbi apie voztuvus, kurie pripustu tam tikra slegi. Kaip jie "zinotu", kad reikia pusti tris skirtingus slegius? Gal gali daugiau apie tai? Idomu, o gal gali isvardinti (ar pateikti schema) savo konstrukcijos pagrindinius elementus?

Petiekiu nuoroda, kur labai gerai matosi, kas per baubas tas voztuvu blokas, montuojamas i 1995-2002 metu RR:
http://www.cordwell.net/paulp38a/eas-valve-block-renew/

RR kyla ir leidziasi svelniai, be jokiu staigiu judesiu. Visas automobilis i max pozicija pakyla greitai (netikrinau, bet keleto s reikia). Slegis pakinta ne maziau kaip 1 atmosfera. RR nesikrato kaip stai sis:
http://www.youtube.com/watch?v=6BUAT-Pe ... re=related

Tiesa, i VAZ automobili RR didziulu pagalviu turbut nepavyks sukisti, o reiskia ir oro (turio prasme) reikes maziau. Oro isleidimas vyksta per viena voztuva, kuris imontuota voztuvu bloke. Skirtumas tarp mormal ir max yra ~ vienas cigareciu pakelis (atsiprasau, bet tik tokia liniuote kiseneje turejau).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jaska
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
Miestas: Klaipeda

Standartinė Jaska »

Yra toks aukscio valdymo budas, jog slegio matuokliai prijungti prie oro pagalviu, ir kiekviena jungiklio padetis atitinka tam tikra nustatya slegi. Kai oro pagalves pasieka nustatyta slegi, voztuvai uzsidaro. Pakeitus jungiklio padeti pasikeicia nustayta slegio verte ir tada slegis arba isleidziamas arba padidinamas.
Keletas nuorodu apie koki valdymo pulta kalbu. Jis cia priskirtas prie vieno pusiau surinkto komplekto, kuri galima isistatyi i bagazine, susijungti laidus ir zarneles ir viskas

http://www.airbagit.com/PhotoDetails.as ... ON-SMART-1

Dar viena nuoroda, cia parodyta kaip yra isdestytos ir sujungtos detales

http://www.airbagit.com/v/techzone/pnp_ ... _rear_.pdf

Viskas labai grazu, atsiuncia UPS per 5-7 darbo dienas, sutaupysi laiko ir nervu, bet kisene palengves kaip reikalas :D
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

Cha, o kai kuri kas nors subyres, teks nauja dezute i bagazine pirkti? Aisku, tai lengviausias kelias butu, kai jau viskas paruosta ir suderinta, As jau net patikesiu, kad projektas pavyks :lol:

Matau, kad greicio kontrolerius (bent jau UP varianta) galima pritaikyti: jie mechaniniskai reguliuoja oro srauta. Tiesa, kiek perziurejau, dezutes kaina mazesne, nei atskiru komponentu kartu sudejus. Stai, kad ir sita http://www.airbagit.com/product-p/fbx-r-hon-19a.htm . Gal net pagalves tiktu :?

p.s. siunciantis prekes is JAV, pridedamas muitas (% nežinau).
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

spoileriz rašė:O nuo kokio mersedes neitų įdėt kopresoriaus sukamo nuo variklio ? Pastatei resyverį, kareivuką, ir galėsi šnypšt, kaip su fūra :lol:
Oho :shock: Tas "koks Mercedes" turėtų būti w109 300SEL arba w100. Tiek vienas, tiek kitas turi pniaumatines pakabas ir variklio sukamus kompresorius, bet tai yra tikrai reti automobiliai, ypač antras (Lietuvoje vienas - Brunzos kolekcijoje) . Nevertėtų net svajoti apie tokių auto detalių panaudojimą, nes kainuotų kaip ne vienas toks vaz`as.
Kiti naujesni modeliai nuo 1972 iki 1999 metų pniaumatinių pakabų neturėjo. w116 turėjo pilnai hidraulinę pakabą su galimybe keisti aukštį, bet tik retoje 450SEL 6,9 modifikacijoje arba nivomatą (sistema tik palaikanti pastovų automobilio aukštį, šiuo atveju galinei ašiai). Jis irgi hidraulinis. Nivomatai taip pat montuoti ir E klasėje, 190uose (w201), vėlesnėje S klasėje (w126). Sedanuose, coupe pagal užsakymą, universaluose - standartinė įranga. w140 irgi arba paprasta pakaba arba su nivomatu, arba hidraulika su ADS (sistema keičianti standumą, neleidžianti automobiliui svirti posūkyje, "knabsėti nosimi" stabdant ir t.t.). Vėlesniuose (1999 - dabar) vėl imta naudoti pniaumatiką, bet kompresoriai elektriniai, pačios sistemos sudėtingos ir dalys kainuoja mersiškai.

Kažkur čia pastebėtas teiginys, kad hidraulinės pakabos per kietos tokiame kontekste skamba mažų mažiausiai keistai. Skystis nespūdus, bet jose yra slėgio akumuliatoriai "kriaušės" užpildyti azotu ir atliekantys spyruoklių vaidmenį. Sudėtingumas manau daugmaž analogiškas pniaumatinėms (nivomato atveju - siurblys>aukščio reguliavimo vožtuvas>hidrauliniai cilindrai/amortizatoriai, ir slėgio akumuliatoriai)
Jaska
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
Miestas: Klaipeda

Standartinė Jaska »

Siunciant is Amerikos pastu reikia susimoketi muita, bet kiek zinau siunciant UPS lygtais nera jokiu muito mokesciu. Cia ta dar reiketu pasitikslinti, nes nera labai smagu kai tave Tevyne vidury baltos dienos apiplesia :D Jeigu kas nors subyra, tada nera labai smagu, bet nereikia visos dezes siustis, jie atsiuncia pacia detale. Kaip ir sakiau viskas grazu, ir greita, bet kai esi Lietuvis, norisi pigiai :D