Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
MOSKVICH 408/412 panašumai ir skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
408/412
taip, turime pagaliau aiškumą kas yra kas. Tiek pirmieji M 408 nuo 64m tiek sekantieji modeliai nuo 67m yra bendru pavadinimu M 408. Tačiau paskutinieji jau su modernizuotu kėbulu ir kitokiais žibintais,kurį mes žinome daugiau kaip M 412. Nevardinsiu kitų pakeitimų,viskas aiškiai buvo parašyta.Norėtusi sužinoti forumiečių ir Moskvič mėgėjų nuomone ką galime laikyti 100 %-niu originalu Ar sukurtus pirmuosius M 408 modelius nuo 1964m, ar vėlesnes M408 modifikacijas
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Re: 408/412
jonny

Noreciau patikslinti: reiketu forumieciu obektyviui komentaru. Siuo atveju, visai deretu internetines nuorodos, su vienokia ar kitokia nuomone.408 rašė:...
Norėtusi sužinoti forumiečių ir Moskvič mėgėjų nuomone ką galime laikyti 100 %-niu originalu Ar sukurtus pirmuosius M 408 modelius nuo 1964m, ar vėlesnes M408 modifikacijas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
408/412
Gal būt forumiečiai galėtu pasidalinti savo turimą literatūra, kas liečia modelius 408-412 MZMA-AZLK-IŽ 1964-1976 metus.Manau mums būtu labai naudinga analizuojant šią tema.Šiuo metu pas mane du leidiniai ,1966 ir 1967 metų apie M 408
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
- Forumietis
- Pranešimai: 477
- Užsiregistravo: 25 Lap 2005, 16:08
- Miestas: Kaunas
Re: 408/412
Manau, kad 100% originalu galima laikyti visas 408 modifikacijas, jai jie yra tokie, kokius tuo metu išleido fabrikas... Gi negali sakyt, kad GAZ 21 100% originalas yra tiktai pirma laida - o kitos dvi laidos jau nebe originalas.408 rašė:...
Norėtusi sužinoti forumiečių ir Moskvič mėgėjų nuomone ką galime laikyti 100 %-niu originalu Ar sukurtus pirmuosius M 408 modelius nuo 1964m, ar vėlesnes M408 modifikacijas
...Galima pasakyti bet ka, bet ar tikrai verta ka nors sakyti?...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 205
- Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
- Miestas: Utena
Re: 408/412
Visiškai sutinku. Gaz Volga nenaudojo panašios konstrukcijos kebulo beveik 30 metų.408 rašė:GAZ 21 neturėjo bendro kėbulo su GAZ 24
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Re: 408/412
Gal gi apie GAZ modelius nederetu cia sneketi? Nenukrypstame nuo temosLukas. rašė:Visiškai sutinku. Gaz Volga nenaudojo panašios konstrukcijos kebulo beveik 30 metų.408 rašė:GAZ 21 neturėjo bendro kėbulo su GAZ 24

-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
taip, gryžkite prie temos. Man ji irgi gan įdomi
. Gal galėtumėt pakrypti su diskusija link 408 ir 412 važiuoklės skirtumo. Mane domina ar 408 ir 412 priekinė važiuoklė skiriasi tik tuom, kad 408 viršutinės šakės buvo su tepimo taškais o pas 412 jau be? Ir ar tik 412 jau buvo priekiniai diskiniai stabdžiai?

Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
Geodezininkas rašė:taip, gryžkite prie temos. Man ji irgi gan įdomi. Gal galėtumėt pakrypti su diskusija link 408 ir 412 važiuoklės skirtumo. Mane domina ar 408 ir 412 priekinė važiuoklė skiriasi tik tuom, kad 408 viršutinės šakės buvo su tepimo taškais o pas 412 jau be? Ir ar tik 412 jau buvo priekiniai diskiniai stabdžiai?
Kaip suprast priekines sakes su tepimo tasikais? ka tose sakese tepa? 412 priekine vaziuokle buvo ir su bugniniais stapdziais.
M-2140 76m. export
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas