Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Piešiau juosteles. Pasiutusiai sunkus darbas, nes pijoko ranka labai dreba . Kontūrą klijavau su ta pačia izoliacine juostele, o menamas ribas užtvėriau su popierine. Paskui raudoną nuplėšiau, perbraukiau tarpą su P2500 švitriniu ir tada teptuku (o varge )... Prie to paties - ar ant ratų juostelės turi būti?
Paskutinėje nuotraukoje užfiksavau originalius mėlynos spalvos dažus ant sėdynės griaučių (Iž-49'o), kurie buvo užterlioti juodai. Taip išeina, kad sėdynės griaučiai buvo dažomi motociklo spalva ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Virgai, kaip tikras lietuvis pasidžiaugsiu, kad ne man vienam sunku buvo . Tiesą pasakius, be takelio apribojimo maskavimo juosta šio darbo užbaigęs nebūčiau. Buvo minčių užklijuoti su specialia 3M juostele ir braukti platesniu teptuku. Tokiu atveju darbas labai palengvėtų, tačiau riba gautųsi labai griežta. Jei išaiškės, kad ir ratus dar reiks tept...
Black rašė:Virgai, kaip tikras lietuvis pasidžiaugsiu, kad ne man vienam sunku buvo . Tiesą pasakius, be takelio apribojimo maskavimo juosta šio darbo užbaigęs nebūčiau. Buvo minčių užklijuoti su specialia 3M juostele ir braukti platesniu teptuku. Tokiu atveju darbas labai palengvėtų, tačiau riba gautųsi labai griežta. Jei išaiškės, kad ir ratus dar reiks tept...
Kiek domiuos Izais tai nei karto nemaciau juosteliu ant ratu,kad ir turetu but as nepiesciau nes turetu greit jos apsitrint.
Black rašė:http://www.oldtimergarage.eu/store/index.php?cPath=57_60
Atsiprašau ir pasitaisau . Gal kas galit pasakyti, kurie laidai geriausiai tiktų Iž-350'am?
Matai, brol, cia tau ne motoroleri stiklo audiniu klijuot ir langu dazais dazyt. Restauracija yra restauracija. O darbo kultura ir estetika- neatsiejama to dalis. Ziurek ir mokykis.
Black rašė:http://www.oldtimergarage.eu/store/index.php?cPath=57_60
Atsiprašau ir pasitaisau . Gal kas galit pasakyti, kurie laidai geriausiai tiktų Iž-350'am?
O pats laidu prasivest nenorit?
Jei turi omeny "parsivežti" tai tikrai nenorėčiau tokį kelią sukarti dėl keleto daiktų . Tiesa, nežinau kaip toli, bet manau, kad nearti...
Matai, brol, cia tau ne motoroleri stiklo audiniu klijuot ir langu dazais dazyt. Restauracija yra restauracija. O darbo kultura ir estetika- neatsiejama to dalis. Ziurek ir mokykis.
Jei cia del orginalumo tai koks skirtumas vistiek ir sitie kur pirkt nori laidaj neorginalus.Manau butu dar orginaliau paieskot sovietiniu ar nauju rusisku ar baltarususku laidu ir prasivest ta pravodke.As asmeniskai i visokiu naujoviu naudojima ant senos technikos ziuret negaliu .
Black rašė:http://www.oldtimergarage.eu/store/index.php?cPath=57_60
Atsiprašau ir pasitaisau . Gal kas galit pasakyti, kurie laidai geriausiai tiktų Iž-350'am?
O pats laidu prasivest nenorit?
Jei turi omeny "parsivežti" tai tikrai nenorėčiau tokį kelią sukarti dėl keleto daiktų . Tiesa, nežinau kaip toli, bet manau, kad nearti...