Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Uralo gamykla 2007
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Ennio
- Forumietis

- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2008, 12:41
-
abc
- Forumietis

- Pranešimai: 388
- Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
- Miestas: Ukmergė
[Nemanau. Tėvas pasakojo, kaip 1992 metais nuvyko į Vokietiją ir ten kieme pakeitė mašinos variklį. Vokiečiai žiūrėjo kaip į genijus, o Rusijoj manau visai natūralu būtų] .......................................................Tai vat būtent tos rusiškos technikos dėka ir išlikom tais ,,genijais''.Labai dažnas jaunosios kartos atstovas šendien nebeturi nė menkiausio supratimo apie tai kas vyksta po automobilio kapotu ,o jaučiasi kietu ir išpūtęs krūtinę savo draugeliams pasakoja,kokie jo ''tačkėj'' steptro chipo hasdo turbointerkuleriai įmontuoti.Paprašius paaškinti kokias funkcijas visą tai atlieka ir kaip veikia,išgirsti tik neaišku,padriką sapaliojimą.Nenoriu girtis,bet būdamas 18 metų, niekieno nepadedamas išsiėmiau moskvičiaus motorą,pakeičiau žiedus,grandinę, įdėklus.Rankiniu būdu atpoliravau vieną alkūninio kakliuką,nušlifavau galvą ir kitos dienos vakare išvažiavau pas mergas.Taigi,šita tarybinė technika mums buvo ir yra geriausia mokykla.Jaunajai kartai to nesuprast.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
-
sth55
- Forumietis

- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius
Tai kad mano beedraamziu dauguma net nezino i kuria puse varztas atsisukaabc rašė:[Nemanau. Tėvas pasakojo, kaip 1992 metais nuvyko į Vokietiją ir ten kieme pakeitė mašinos variklį. Vokiečiai žiūrėjo kaip į genijus, o Rusijoj manau visai natūralu būtų] .......................................................Tai vat būtent tos rusiškos technikos dėka ir išlikom tais ,,genijais''.Labai dažnas jaunosios kartos atstovas šendien nebeturi nė menkiausio supratimo apie tai kas vyksta po automobilio kapotu ,o jaučiasi kietu ir išpūtęs krūtinę savo draugeliams pasakoja,kokie jo ''tačkėj'' steptro chipo hasdo turbointerkuleriai įmontuoti.Paprašius paaškinti kokias funkcijas visą tai atlieka ir kaip veikia,išgirsti tik neaišku,padriką sapaliojimą.Nenoriu girtis,bet būdamas 18 metų, niekieno nepadedamas išsiėmiau moskvičiaus motorą,pakeičiau žiedus,grandinę, įdėklus.Rankiniu būdu atpoliravau vieną alkūninio kakliuką,nušlifavau galvą ir kitos dienos vakare išvažiavau pas mergas.Taigi,šita tarybinė technika mums buvo ir yra geriausia mokykla.Jaunajai kartai to nesuprast.
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
Paulius-+
- Forumietis

- Pranešimai: 299
- Užsiregistravo: 30 Sau 2007, 12:22
-
DomuXs
- Forumietis

- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
- Miestas: Vilnius
Prisiruošiau ir perskaičiau visą temą
Yra tokią tiesą " Užmuštas japonas geriau važiuos, nei naujas uralas, ar koks kitas rus moto" Pažiūrėjus naujų uralų kainas, tai tikrai neverta jų pirkt, nes 5 metų japonų gamybos moto bus 50 proc. pigesnis. Kažin ar su uralu įmanoma nuvažiuot 10 000 km per sezoną be gedimų. Kiek kažin jis sezonų išvis atlaikys važiuojant tokiu tempu. Aš kalbu iš patirties važinėjuos su "japonu", per sezona apie 10 -15 tūkst. km. Didžiausi gedimai - turbūt padangų keitimas
. O ir remontas paprastas, jei jau sugebi susiremontuot urala, tai ir "japona" sugebėsi.
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Juk technika dėl to ir tobulinama, kad nereikėtų kiekvienam piliečiui būt visų galų meistru, nes kai daug moki, tai nemoki nieko. Normalus, dirbantis žmogus, nusipirkęs pramogai motociklą jam retai perrinkinėja pats variklį, nes juk žmonės turi ir kitų darbų, ne tik užsiiminėt žiedų keitimais ir t.t.
Daug kas iš jūsų teigia, jog jeigu neprisižiūri technikos tai ir genda. Taigi, piežiūra yra priežiūrai nelygi. Jeigu japoniško motociklo priežiūra: pakeisti tepalus, patempti, pakeisti grandinę su žvaigždėm, pakeisti filtrus, tai rusiško skamba taip: pasikeiti žiedus, pasikeiti salnikus, pasikeiti guolius, kabriuratorius pareguliuoji, degimą, tada važiuoja. Taigi jeigu žmogus po 40 000 km nepasikeičia žiedų, tai laikoma, jog jis neprižiūri savo motociklo.
Legva tikėt, ką pasakojo tėvai, seneliai, nes jie jaučia nostalgiją senajai technikai, o kaip buvo iš tikrųjų nelabai ir sužinosi. Juk seneliai sako, jog dabartinės mašinos š, nes pilna elektronikos, o ką ji gero duoda jiem neįdomu. Pats važinėju su jawa 3 sezonus, kas sezoną 5000 km, bet gedimų tikrai pasitaiko, daug pažįstamų važinėja su rusiškais opozitais ir niekas neišvengia gedimų.
Daug kas iš jūsų teigia, jog jeigu neprisižiūri technikos tai ir genda. Taigi, piežiūra yra priežiūrai nelygi. Jeigu japoniško motociklo priežiūra: pakeisti tepalus, patempti, pakeisti grandinę su žvaigždėm, pakeisti filtrus, tai rusiško skamba taip: pasikeiti žiedus, pasikeiti salnikus, pasikeiti guolius, kabriuratorius pareguliuoji, degimą, tada važiuoja. Taigi jeigu žmogus po 40 000 km nepasikeičia žiedų, tai laikoma, jog jis neprižiūri savo motociklo.
Legva tikėt, ką pasakojo tėvai, seneliai, nes jie jaučia nostalgiją senajai technikai, o kaip buvo iš tikrųjų nelabai ir sužinosi. Juk seneliai sako, jog dabartinės mašinos š, nes pilna elektronikos, o ką ji gero duoda jiem neįdomu. Pats važinėju su jawa 3 sezonus, kas sezoną 5000 km, bet gedimų tikrai pasitaiko, daug pažįstamų važinėja su rusiškais opozitais ir niekas neišvengia gedimų.
-
Ledūklis
- Forumietis

- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus