Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
PONTIAC TRANS AM 1977m
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
artukas
- Forumietis

- Pranešimai: 63
- Užsiregistravo: 11 Vas 2008, 20:46
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
Nereikia manyti, kad tas remas lankstosi kaip kokios linges, bet savo judejima jis tikrai turi, ir del to pabijojau, kad jei kieti dazai, ar nesigaus kokie dazu trukinejimai, gal reikejo dazyti elastingesniais. Bet jei zmones yra isbande, ir jau keturis metus vazineja, tai dziaugiuosi, isblaskete mano abejones. Dekui. P.S. linges irgi nudaziau tuo paciu Hamerite
.
-
Ginc
- Forumietis

- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 15 Geg 2011, 20:57
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
manau kad cneturetu tie dazai ant remo ar dar ant kazko trukinet del judesio-nes dauguma dazu turi elastingumo
-
Benas V8
- Naujokas

- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 12 Spa 2011, 19:19
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
tikrai grazi masina, sekmes uzbaigiant darbus
be to, noriu paklaust, ar prikelsi originalu varikli, pirksi nauja, ar desi is kokios kitos masinos?
Volga 24 1976
Volga 24 1974
Volga 24 1974
-
jurrema
- Forumietis

- Pranešimai: 94
- Užsiregistravo: 23 Spa 2010, 09:46
- Miestas: Sweden
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
Benas V8 rašė:tikrai grazi masina, sekmes uzbaigiant darbusbe to, noriu paklaust, ar prikelsi originalu varikli, pirksi nauja, ar desi is kokios kitos masinos?
Kas galetu keisti originalu varikli i koki nors kita gal Ford o gal Gaz? Sorry bet nuskambejo keistai...
Ford Mustang Convertible
-
Ginc
- Forumietis

- Pranešimai: 122
- Užsiregistravo: 15 Geg 2011, 20:57
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
variklio keisti neketinu-nes originalus pilnai dirbantis ir veikiantis.Gal po kiek laiko tik noretusi pamodifikuoti kad daugiau galios turetu nes litru tai 6.6 o va galios tik virs 200arkliu...nors Amerikeje tai zmones i sitokias masinas deda v8 moderniu masinu motorus-jie is fabriko daro 350-500arkliu,turi 6 begiu dezes,yra gana ekonomiski vazineti kasdiena.Svajoniu lygmenyje noretusi isideti GM LS1,LS6,LS7 v8 motora:)
-
ice
- Forumietis

- Pranešimai: 49
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 12:30
- Miestas: raseiniai
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
pakeitus velenely i platesniu faziu,poto apzvelgti korba,pradziai ok butu
sekmes
sekmes
ieskau iz sport duslintuvo nors ruskio ir Mikuni korb,?
-
Whizzer
- Forumietis

- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
- Miestas: Birzai
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
Be didelio pralaidumo kolektroriaus iš karbo ir velenėlių naudos nebus.
RIGA 11
Hercules prima 5s
Hercules prima 5s
-
ice
- Forumietis

- Pranešimai: 49
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 12:30
- Miestas: raseiniai
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
nuo ko pradeti pradziai?Whizzer rašė:Be didelio pralaidumo kolektroriaus iš karbo ir velenėlių naudos nebus.
ieskau iz sport duslintuvo nors ruskio ir Mikuni korb,?
-
Whizzer
- Forumietis

- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
- Miestas: Birzai
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
Geriau nepradėt. Ten kaip daro tuos variklius perkrato visą variklį iš esmės ir suderina visai kitokiam režimui. Nesamonė būtų pakeist velenėlį arba karbą, o visą kita palikti stock. Nebesusiderins nei isiurbimo pralaidumas, nei išmetimo, sumažės suspaudimo laipsnis. Rezultate tik prapuls tas galingas v-8 sūkimo momentas nuo nedidelių apsisūkimų. Mano nuomone jei variklis dar tikrai gerai veikiantis, tai tiesiog ir pasilikt orginalų. Jis ten gamyklos suderintas optimaliam režimui, o kad paimt daugiau galios reik keist tada visą sistemą, maitinimo, paskirstymo, išmetimo ir t.t. Todėl neapsimoka. Apsimokiausia tada ieškot gamykliškai galingesnio, ypač iš tų naujųjų GM V-8.
RIGA 11
Hercules prima 5s
Hercules prima 5s
-
Linas P.
- Forumietis

- Pranešimai: 120
- Užsiregistravo: 27 Spa 2006, 11:51
- Miestas: Vilnius
Re: PONTIAC TRANS AM 1977m
Is esmes, pritariu. Pakeitus viena is komponentu, geresnio rezultato nelabai pasieksi. O jeigu keisti viska, kainuos brangiai. Kai kas perka tokius rinkinukus, bet mano nuomone, tuomet jau geriau pirkti nauja galinga varikli:Whizzer rašė:Geriau nepradėt. Ten kaip daro tuos variklius perkrato visą variklį iš esmės ir suderina visai kitokiam režimui. Nesamonė būtų pakeist velenėlį arba karbą, o visą kita palikti stock. Nebesusiderins nei isiurbimo pralaidumas, nei išmetimo, sumažės suspaudimo laipsnis. Rezultate tik prapuls tas galingas v-8 sūkimo momentas nuo nedidelių apsisūkimų. Mano nuomone jei variklis dar tikrai gerai veikiantis, tai tiesiog ir pasilikt orginalų. Jis ten gamyklos suderintas optimaliam režimui, o kad paimt daugiau galios reik keist tada visą sistemą, maitinimo, paskirstymo, išmetimo ir t.t. Todėl neapsimoka. Apsimokiausia tada ieškot gamykliškai galingesnio, ypač iš tų naujųjų GM V-8.
http://www.ebay.com/itm/Edelbrock-2098- ... _789wt_698
Maniskeje Corvette yra idetas sitas 502 varikliukas (su tiesioginiu ipurskimu), labai smagus daiktas. Bet velgi, reikia kelti sau klausima, ar verta:
http://www.crateenginedepot.com/ZZ-502- ... 19C54.aspx
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454
1973 m. Corvette, 454