Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

PONTIAC TRANS AM 1977m

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
artukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 63
Užsiregistravo: 11 Vas 2008, 20:46

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė artukas »

Nereikia manyti, kad tas remas lankstosi kaip kokios linges, bet savo judejima jis tikrai turi, ir del to pabijojau, kad jei kieti dazai, ar nesigaus kokie dazu trukinejimai, gal reikejo dazyti elastingesniais. Bet jei zmones yra isbande, ir jau keturis metus vazineja, tai dziaugiuosi, isblaskete mano abejones. Dekui. P.S. linges irgi nudaziau tuo paciu Hamerite :? .
Ginc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: 15 Geg 2011, 20:57

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Ginc »

manau kad cneturetu tie dazai ant remo ar dar ant kazko trukinet del judesio-nes dauguma dazu turi elastingumo
Benas V8
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 12 Spa 2011, 19:19

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Benas V8 »

tikrai grazi masina, sekmes uzbaigiant darbus :D be to, noriu paklaust, ar prikelsi originalu varikli, pirksi nauja, ar desi is kokios kitos masinos?
Volga 24 1976
Volga 24 1974
jurrema
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 23 Spa 2010, 09:46
Miestas: Sweden

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė jurrema »

Benas V8 rašė:tikrai grazi masina, sekmes uzbaigiant darbus :D be to, noriu paklaust, ar prikelsi originalu varikli, pirksi nauja, ar desi is kokios kitos masinos?

Kas galetu keisti originalu varikli i koki nors kita gal Ford o gal Gaz? Sorry bet nuskambejo keistai...
Ford Mustang Convertible
Ginc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: 15 Geg 2011, 20:57

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Ginc »

variklio keisti neketinu-nes originalus pilnai dirbantis ir veikiantis.Gal po kiek laiko tik noretusi pamodifikuoti kad daugiau galios turetu nes litru tai 6.6 o va galios tik virs 200arkliu...nors Amerikeje tai zmones i sitokias masinas deda v8 moderniu masinu motorus-jie is fabriko daro 350-500arkliu,turi 6 begiu dezes,yra gana ekonomiski vazineti kasdiena.Svajoniu lygmenyje noretusi isideti GM LS1,LS6,LS7 v8 motora:)
ice
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 12:30
Miestas: raseiniai

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė ice »

pakeitus velenely i platesniu faziu,poto apzvelgti korba,pradziai ok butu
sekmes
ieskau iz sport duslintuvo nors ruskio ir Mikuni korb,?
Whizzer
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
Miestas: Birzai

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Whizzer »

Be didelio pralaidumo kolektroriaus iš karbo ir velenėlių naudos nebus.
RIGA 11

Hercules prima 5s
ice
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 49
Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 12:30
Miestas: raseiniai

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė ice »

Whizzer rašė:Be didelio pralaidumo kolektroriaus iš karbo ir velenėlių naudos nebus.
nuo ko pradeti pradziai?
ieskau iz sport duslintuvo nors ruskio ir Mikuni korb,?
Whizzer
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 14 Vas 2009, 16:31
Miestas: Birzai

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Whizzer »

Geriau nepradėt. Ten kaip daro tuos variklius perkrato visą variklį iš esmės ir suderina visai kitokiam režimui. Nesamonė būtų pakeist velenėlį arba karbą, o visą kita palikti stock. Nebesusiderins nei isiurbimo pralaidumas, nei išmetimo, sumažės suspaudimo laipsnis. Rezultate tik prapuls tas galingas v-8 sūkimo momentas nuo nedidelių apsisūkimų. Mano nuomone jei variklis dar tikrai gerai veikiantis, tai tiesiog ir pasilikt orginalų. Jis ten gamyklos suderintas optimaliam režimui, o kad paimt daugiau galios reik keist tada visą sistemą, maitinimo, paskirstymo, išmetimo ir t.t. Todėl neapsimoka. Apsimokiausia tada ieškot gamykliškai galingesnio, ypač iš tų naujųjų GM V-8.
RIGA 11

Hercules prima 5s
Linas P.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 120
Užsiregistravo: 27 Spa 2006, 11:51
Miestas: Vilnius

Re: PONTIAC TRANS AM 1977m

Standartinė Linas P. »

Whizzer rašė:Geriau nepradėt. Ten kaip daro tuos variklius perkrato visą variklį iš esmės ir suderina visai kitokiam režimui. Nesamonė būtų pakeist velenėlį arba karbą, o visą kita palikti stock. Nebesusiderins nei isiurbimo pralaidumas, nei išmetimo, sumažės suspaudimo laipsnis. Rezultate tik prapuls tas galingas v-8 sūkimo momentas nuo nedidelių apsisūkimų. Mano nuomone jei variklis dar tikrai gerai veikiantis, tai tiesiog ir pasilikt orginalų. Jis ten gamyklos suderintas optimaliam režimui, o kad paimt daugiau galios reik keist tada visą sistemą, maitinimo, paskirstymo, išmetimo ir t.t. Todėl neapsimoka. Apsimokiausia tada ieškot gamykliškai galingesnio, ypač iš tų naujųjų GM V-8.
Is esmes, pritariu. Pakeitus viena is komponentu, geresnio rezultato nelabai pasieksi. O jeigu keisti viska, kainuos brangiai. Kai kas perka tokius rinkinukus, bet mano nuomone, tuomet jau geriau pirkti nauja galinga varikli:

http://www.ebay.com/itm/Edelbrock-2098- ... _789wt_698

Maniskeje Corvette yra idetas sitas 502 varikliukas (su tiesioginiu ipurskimu), labai smagus daiktas. Bet velgi, reikia kelti sau klausima, ar verta:

http://www.crateenginedepot.com/ZZ-502- ... 19C54.aspx
1968 m. Corvette, 427
1973 m. Corvette, 454