Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
pirmos dvi notraukos-numeriai pokarinio varianto-Avtovelo-1950 metu gamybos.
remos-pirma notrauka pokarinis variantas,variklio tvirtinimo skyle is kasires puses didesne negu is desines,antra notrauka-preskarinis variantas skyles venodos,remas be numeriu(erzac teile) matosi kariniu dazu likucius.
bakai-1 preskarinis R35,R4,antras pokarinis,trecias EMW.
Lenkai turbut pralaimes
kiek ieškau rėmo nr. tiek nerandu. vienintelė vieta ant lentelės. prasideda su skaitmenimi 3. bakas toks kaip juodas. bako skyle mažesne nei žaliame motocikle.
Rėmo nr. prieškariniam pabandyk ieškot ant apatinės rėmo šlaunies iš viršaus dešinėje pusėje .Su baku viskas ok ir foto matosi ,kad jis prieškarinis ,nors ir bako kamštis nuo kažkokio mažesnio turbūt Zundapėlio užsuktas,o turėtų būt su iškilia išpresuota BMW emblema.
dalius-nsu rašė:Rėmo nr. prieškariniam pabandyk ieškot ant apatinės rėmo šlaunies iš viršaus dešinėje pusėje .Su baku viskas ok ir foto matosi ,kad jis prieškarinis ,nors ir bako kamštis nuo kažkokio mažesnio turbūt Zundapėlio užsuktas,o turėtų būt su iškilia išpresuota BMW emblema.
apie bako kamštį, jis yra originalus, nes atsukus ir apvertus matosi BMW įspaudas. tik kad iš išorės nebesimato dėl susidėvėjimo...
dalius-nsu rašė:Rėmo nr. prieškariniam pabandyk ieškot ant apatinės rėmo šlaunies iš viršaus dešinėje pusėje .Su baku viskas ok ir foto matosi ,kad jis prieškarinis ,nors ir bako kamštis nuo kažkokio mažesnio turbūt Zundapėlio užsuktas,o turėtų būt su iškilia išpresuota BMW emblema.
apie bako kamštį, jis yra originalus, nes atsukus ir apvertus matosi BMW įspaudas. tik kad iš išorės nebesimato dėl susidėvėjimo...
Asmeniškai aš patarčiau išlaikyti šį motociklą autentišką ir neperdažyti, o kruopščiai išvalyti, perrinkti variklį, panaikinti rūdis ir palikti originalią spalvą, o dalių (originalių) tikrai rasi vokiečių ebay aukcionuose, kad ir tą sparną ar lempą, ar kitų, taipogi turinčių originalų dažymą. Perdažyti visada spėsi, o autentika yra autentika, ir kvepia visiskai kitaip, nebe daug tokių autentiškų belikę...
Rapka rašė:Asmeniškai aš patarčiau išlaikyti šį motociklą autentišką ir neperdažyti, o kruopščiai išvalyti, perrinkti variklį, panaikinti rūdis ir palikti originalią spalvą, o dalių (originalių) tikrai rasi vokiečių ebay aukcionuose, kad ir tą sparną ar lempą, ar kitų, taipogi turinčių originalų dažymą. Perdažyti visada spėsi, o autentika yra autentika, ir kvepia visiskai kitaip, nebe daug tokių autentiškų belikę...
kam ta variklį perrinkti, kad jis puikiausiai dirba?
kam ta variklį perrinkti, kad jis puikiausiai dirba?[/quote]
tik idomu kaip jo isore apdirbsi. ? vieni stikluoja bet pries tai reikes ardyti... poliruoti tiktais arba palikti okisdavusi gerai... Jums spresti vistiek cilindra noresi juodai dazyti reikes galva kelti...