Gal kas galėtų paaiškinti kas čia per mistika?
Neišeina išmatuoti voltų, kai tik užkuri, testeris pradeda durniuoti ir nesąmoningai skaičiukai laksto ekrane. Tas pats darosi net prikišus gnybtus prie priekinio sparno.. Atitraukus per metrą taip pat gaudo kažkokias bangas. Kas per nesąmonė? Bandėm dviem testeriais..
http://www.youtube.com/watch?v=zNKJCME- ... e=youtu.be
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Jawa 634 (6v) krovimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
- Miestas: Kaišiadorys
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
Taip kolektorius yra ta vieta kur angliukai liečiasi. Tarp kolektoriaus metalinių "juostelių" turi būti grioveliai ir jie turi būti švarūs.Lukas1100 rašė:Inkaro kolektorius, tai ta vieta, kur angliukai liečiasi su inkaru? Tą vietą taip pat su nuline škūrke iššveičiau, viskas blizga.
Vertėtų patikrinti ir krovimo lemputės galingumą.
M joo, įdomu. Multimetrai panašius vėjus rodo, kai matuojama kintama įtampa nustačius ant nuolatinės, bet dėl to netikras.Lukas1100 rašė:Gal kas galėtų paaiškinti kas čia per mistika?
Neišeina išmatuoti voltų, kai tik užkuri, testeris pradeda durniuoti ir nesąmoningai skaičiukai laksto ekrane. Tas pats darosi net prikišus gnybtus prie priekinio sparno.. Atitraukus per metrą taip pat gaudo kažkokias bangas. Kas per nesąmonė? Bandėm dviem testeriais..
Problemos aprašymas verčia manyti, kad yra bėdų su uždegimo sistema - gal pramuštas aukštos įtampos laidas, arba ant aukštos įtampos ritės supainioti išvadai, arba pramuštas kondensatorius.
Tokių dzyvų dar neteko matyti.
Gal iki akumuliatoriaus atkeliauja kintama srovė.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
- Miestas: Kaišiadorys
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
DRV rašė:Taip kolektorius yra ta vieta kur angliukai liečiasi. Tarp kolektoriaus metalinių "juostelių" turi būti grioveliai ir jie turi būti švarūs.Lukas1100 rašė:Inkaro kolektorius, tai ta vieta, kur angliukai liečiasi su inkaru? Tą vietą taip pat su nuline škūrke iššveičiau, viskas blizga.
Vertėtų patikrinti ir krovimo lemputės galingumą.M joo, įdomu. Multimetrai panašius vėjus rodo, kai matuojama kintama įtampa nustačius ant nuolatinės, bet dėl to netikras.Lukas1100 rašė:Gal kas galėtų paaiškinti kas čia per mistika?
Neišeina išmatuoti voltų, kai tik užkuri, testeris pradeda durniuoti ir nesąmoningai skaičiukai laksto ekrane. Tas pats darosi net prikišus gnybtus prie priekinio sparno.. Atitraukus per metrą taip pat gaudo kažkokias bangas. Kas per nesąmonė? Bandėm dviem testeriais..
Problemos aprašymas verčia manyti, kad yra bėdų su uždegimo sistema - gal pramuštas aukštos įtampos laidas, arba ant aukštos įtampos ritės supainioti išvadai, arba pramuštas kondensatorius.
Tokių dzyvų dar neteko matyti.
Gal iki akumuliatoriaus atkeliauja kintama srovė.
Na reikės patikrinti viską, bet jei būtų supainioti išvadai, sunkiai dirbtų variklis, dėl kondikų irgi būtų bėdų o variklis kuriasi ir dirba be priekaištų.. :) Atsivedžiau žmogų, kuris supranta apie elektros dalykus, tai irgi liko nustebintas :)
O dėl blogai sujungtos krovimo rėlės negali darytis toki dalykai?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
Aš gal neteisus, bet lyg variklis vangiai renka sūkius.Lukas1100 rašė:Na reikės patikrinti viską, bet jei būtų supainioti išvadai, sunkiai dirbtų variklis, dėl kondikų irgi būtų bėdų o variklis kuriasi ir dirba be priekaištų..
Gali būti. Visai neprošal būtų pasitikrinti ar tinkamai pajungti laidai ir pamėginti sumontuoti Jawa relė - gal Ižinė numirusi ar šiaip turi defektų.Lukas1100 rašė:O dėl blogai sujungtos krovimo rėlės negali darytis toki dalykai?
Be akumuliatoriaus veikia?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
- Miestas: Kaišiadorys
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
DRV rašė:Aš gal neteisus, bet lyg variklis vangiai renka sūkius.Lukas1100 rašė:Na reikės patikrinti viską, bet jei būtų supainioti išvadai, sunkiai dirbtų variklis, dėl kondikų irgi būtų bėdų o variklis kuriasi ir dirba be priekaištų..Gali būti. Visai neprošal būtų pasitikrinti ar tinkamai pajungti laidai ir pamėginti sumontuoti Jawa relė - gal Ižinė numirusi ar šiaip turi defektų.Lukas1100 rašė:O dėl blogai sujungtos krovimo rėlės negali darytis toki dalykai?
Be akumuliatoriaus veikia?
Taip, akumuliatorių atjungus dirba gerai, nedusta, na iki 1500 rpm nuleidus, pradeda gesti, bet manau čia normalus dalykas jawai.
Tas pats buvo ir su jawine rėle, kiek bandžiau matuoti vis tą patį rodė.. mirgančius skaičiukus..
Važinėju su ja jau 2 metus, dėl sūkiu ir traukos, būdingos jawai tikrai nesiskundžiu.
Buvau įdėjęs lenkišką rėlę, po to gavau originalą, krovė geriau.
Esmė tame, kad kuriasi puikiai, važiuoja be priekaištų, tik sujungus šviesas truputį nedakrauna
Bet kur yra problema, kad neišeina pamatuoti krovimo??
Dar vienas klausimėlis dėl krovimo rėlės: jawinė minusą gauna nuo korpuso, trečias kontaktas B prijuntas + nuo akumo, o kiti du nesigilinau nuo ko, bet manau, kad juos neteisingai sujungus visiškai nekrautų?
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
O pabandyk prie akumuliatoriaus pajungt atskirus ilgus laidus ir pamatuot už kokių dviejų metrų nuo motociklo.
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
Dėl testerio durniavimo tikrink babinas, pyplaidžius ar pypkes.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 40
- Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
- Miestas: Kaišiadorys
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
marjaxxx rašė:Dėl testerio durniavimo tikrink babinas, pyplaidžius ar pypkes.
Taip, greičiausiai bus pramušti laidai aukštos įtampos, nes atjungus vieną babiną testeris mažiau grybauja ir rodo 7,6 V.
Manau užtenka tokio krovimo, ar ne?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
Jei 7,6 v su įjungtais žibintais tada pakanka.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 18 Rgp 2009, 15:12
Re: Jawa 634 (6v) krovimas
sveiki,
ar žinojote kada generatoriaus įtampa viršyja akumuliatoriaus - t.y. pradeda "krauti" ?
http://www.ranock.com/show_notes.php?id=29&SSID=d8b6d63921542c513680d7b4fc23a718
ar žinojote kada generatoriaus įtampa viršyja akumuliatoriaus - t.y. pradeda "krauti" ?
http://www.ranock.com/show_notes.php?id=29&SSID=d8b6d63921542c513680d7b4fc23a718